Hakutulokset

  1. Poppu

    Partylite!

    Hei, mä oon aivan onneton noiden Partyliten tuotteiden kanssa. Kaikki mitä meillä on lahjana saatuja ja en edes tiedä niiden hienoja nimiäkään :D Onko missään sellaista sivua, joista näkisi jo tuotannosta poistuneiden somisteiden nimiä kuvineen ja mahdollisia "hinta nyt"-tietoja? Olen vain...
  2. Poppu

    Mitä teillä tapahtuu juuri nyt?

    Yritin hakea vanhaa hyvää ketjua samasta aiheesta. Mutta en löytänyt enää Mummeliisan aloittamaa ketjua.
  3. Poppu

    Lapsi ei luistele.

    Mietin täällä meidän eskarilaista, on joulukuussa syntynyt hyvin kehittynyt poika. Eskarissa on kaikista nuorin koko porukasta, taidot on kehittyneet hyvin. Tykkää kirjoista (lukee jo sanoja ja lauseita), piirtämisestä, askartelusta, musiikista ja liikkumisesta, kukapa tuon ikäinen ei. :)...
  4. Poppu

    Hyvää huomenta!

    Perjantaiaamu, pakkasta reippaasti yli 10 ja se odotettu viikonloppukin alkaa taas! :) Mukavaa päivää kaikille! :wave:
  5. Poppu

    Mitä pitäisi tehdä, mutta kuitenkin palstailet?

    Mitä sinun pitäisi tehdä juuri nyt, mutta olet kuitenkin palstalla? Minun pitäisi olla oikeasti koulun lopputyön parissa, muttaku puuduttaa jo. :D
  6. Poppu

    Paljonko jätemaksut muualla?

    Olin pudota tuolilta, kun aukaisin roskalaskun. Jätepönttö on pienin mitä saatiin 140 litraa ja tyhjennys on nyt 14,89€ per kerta, aiemmin noin 9€ ollaan maksettu. Parin kuukauden aikana roska-auto käy sen kerran kahteen viikkoon, jolloin hinta on nykyään aika suolainen. Pienesti ahdistaa...
  7. Poppu

    Lankakauppoja netissä

    Olen pitkään ollut erään pienyrityksen kanta-asiakas, mutta nyt yrittäjä keskeytti toimintansa ja samalla meni hyvä ompelutarvikekauppa sekä mahtavat kangasvalikoimat. Mistä muut käsityöläiset tilaavat ompelutarvikkeita ja kankaita? Hakusessa on nyt pelkästään verkkokaupat. :)
  8. Poppu

    Perjantaita!

    Hyvää huomenta! :) Ja mukavaa tätä päivää jokaiselle! :) Monen kotipäivän jälkeen suunnittelen ulkoistaa perheeni ja lähteä kahville ystävän luokse, saavat lapset leikkiä. Alkaa jo nämä kotiympyrät suivauttamaan :D
  9. Poppu

    Joululahjojen testaaminen

    Jos joululahjaksi on hankittu esimerkiksi jokin pelikonsoli, telkkari jne. - testaatteko ennen paketointia ja tarkistatte kaiken olevan valmiina aattoiltaan? Muistan omasta lapsuudestani karvaan pettymyksen, kun upouudet ministereot eivät toimineetkaan ja kaiuttimet särisi. Ystäväperheessä...

Yhteistyössä