Hakutulokset

  1. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea vauvatuneille! Täälläkään ei tapahdu yhtään mitään ei tullut juhannus vauvaa :/ saapa nähdä koska tämä neiti meinaa syntyä. Keskiviikkona kävin äitipolilla koko arviossa n.3700g kuulemma mahtuu tulemaan. Esikoinen siis 3100g..... Jännä homma kun joka päivä on oireita mutta ei sitten...
  2. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    onnea vauvatuneille!:flower: täällä antaa vauva odottaa itseään ihan tosissaan, joka päivä supistelee ja vihloo alakertaa ja menkkamaisia jomotuksia joka päivä... muttei vieläkään ole päässyt tositoimiin :headwall: hermot on niin mennyt ja itku tulee melkein joka päivä kun tämä ei synny...
  3. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Pikakysymys kaikille. mitäs mieltä olisitte jos varais yksityiseltä ajan että se tekis paino arvion vauvasta ja pyöräyttelis kalvot? ? Onko ihan tyhmää kun ensi viikolla kuitenkin olis äippä polille tulossa aika. .. T. Malttamaton mamma 38+5
  4. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Lyde Mulle ainaskin neuvolatäti sanoi kun minullakin oli nuo sokerit keskiraskaudessa kahdella plussalla että jos edellisenä iltana on herkutellut niin raskaana sokerit läpäisevät virtsaan helpommin! Kävin minäkin silloin sokerirasituksessa ja kaikki ok, nyt oon aina sitten vältellyt iltaisin...
  5. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Onnea taas vauvautuneilla ja kiitos synnytyskertomuksista! :) Mullakin esikoisen kans tuo imetys takkuili ensimmäisen kuukauden ja sairaalassakin jouduttiin olemaan viikko kun ei neitillä paino noussut. Itsellä rinnanpäät olivat auki ja kumin kanssa imetin aluksi ja lisäksi sain...
  6. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

    Huomenta! Täällä on irtoillut limatulppaa vähitellen, ja menkkajomotuksia on kiitettävästi. Mutta vauva antaa odottaa itseään, maanantaina olin jo tosi kipeä ja ajattelin jo synnärillekkin soitella mutta sitten supistukset ja jomotukset loppuivat kuin seinään... :stick: Tänään ois...
  7. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Paljon on vauvoja on taas tullut! Onnea kaikille jotka ovat nyyttinsä saaneet:flower: Omaa napaa; Hermot on totaallisen riekaleina ja haluaisin jo oman kropan takaisin kun ei oikein mitään voi enää tehdä ilman että alkaa jomottaa ja kolottamaan. Esikoisen syntymäviikot ohitettiin eilen ja...
  8. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea taas vauvautuneille! :flower: aika monesta onkin tullut toukokuinen :) mä kävin viime sunnuntaina yhden yön nukkumassa synnärillä kun päänsärky oli ihan mahdoton, mutta ei onneksi raskausmyrkytystä ollut. todennäköisesti johtui matalasta hb:stä 103. nytolen sitten kiltisti ottanut...
  9. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea NancyC ja Lettu:flower: Romanssi: kuulostaa siltä että synnytys lähestyy! Omaa napaa, Olen kärsinyt pääkivuista jo viikon ajan torstaina oli neuvola ja paineet ihan kohtalaiset tosin yläpaine hieman koholla minun arvoihin nähden ja pissa oli puhdas... Nyt vain alkanut mietityttämään...
  10. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Tipi mulla tehtiin esikoisen aikaan sama kovakourainen tutkimus ja limatulppa lähti seuraavana päivänä ja tyttö syntyi siitä seuraavana yönä! Että voi hyvinkin olla kohta lähdön hetket käsillä! :) Itse kävin tänään lääkäri neuvolassa ja sain vaan itselle pahan mielen... Sf mitta oli 34 cm! ...
  11. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Tsemppiä letulle! Toivottavasti kaikki menee hyvin! :) Täällä olotila on ahdistunut kun alkaa olla niin iso olo ja ei taivu enää mihinkään! Lisäksi tämän viikon on iltaisin alapäätä vihlonut ja alaselkä juilinut todella paljon... saas nähdä onko mitään vaikutusta sitten kohdunkaulan...
  12. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Onnea vauvautuneille:flower: täällä kans yöt alkavat olla todella rikkonaisia kun vessassa pitää rampata 3-4 kertaa yössä.. eilen olin todella kipeä alapäätä vihloi ja alaselkää jomotteli ihan kunnolla ja harkka supistuksia tuli jatkuvasti, otin sitten panadolin, join vettä ja laitoin...
  13. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Tsemppiä Taniira synnytykseen! :) täällä supisteli eilen jonkin verran ja menkkamaisia jomotuksia oli illalla, sais jo paikkoja hiukan aukoa. Ens torstaina vasta lääkäri neuvola mutta toiveita olis että tämäkin syntyis ennen laskettua kun esikoinen tuli rv.37+0 ja tänään rv. 34+6! Mutta...
  14. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Taniira tulin vain pikaisesti kommentoimaan tuota sinun tilannetta. Mulla oli ensimmäisessä raskaudessa tuo hepatoosi ja silloin meillä olisi ollut käynnistys rv 38 mutta lääkäri pyöräytti kalvot 36+5 ja tyttö syntyi tasan 37. Lääkärin mielestä oli parempi että vauva syntyy kuin on mahassa...
  15. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

    Heippa vaan kaikille ja Oikein paljon onnea vauvansa saaneille!:flower: Täällä ois kaikki valmiina vauvaa varten ja loppu vaiheen odotus tuntuu todella pitkältä kun olen ollut jo maaliskuusta asti kotona! ja laskettu aika vasta on juhannuksena :attn: Elättelen toiveita kun esikoinen on...
  16. V

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Huhtikuussa

    Heipat kaikille! Vieläkö saa liittyä mukaan? olen tammikuusta asti seuraillut tätä ketjua en vain ole saanut aikaiseksi liittyä mukaan.. Mistähän aloittaisin Eli tänne tulossa pikku kakkonen L.A 21.6 eli juhannusvauvaa odotellaan :) Esikoinen nyt 5-v tyttö oikein reipas ja innolla odottaa...
  17. V

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Täällä ilmottautuu että poistun tästä keskustelusta. Tänään kävin ultrassa kun viikonloppuna alkoi vuoto ja hyytymiä tuli, ei siellä kohdussa ollut enää mitään. eli aikainen keskemeno :( Nyt siis raskauksia kolme takana josta yksi tyttö. Toivottavasti muilla mammoilla pysyy kyytiläiset matkassa!
  18. V

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Onpas teillä tullut paljon asiaa :) onnea uusille plussanneille ja ultrassa käynneille! :) Täällä olotilat on jotenkin epätodelliset, kun vuoto vaan jatkuuu. Neuvolaan soitan siis maanantaina tästä vuodosta... Eka neuvolakin on 7.1. sinne pitäis ootella sitten... piti tänään tehdä clear...
  19. V

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Heippa vaan kaikille! Täällä yksi plussannut lisää eli elokuun vauvaa odotellaan, laskettu aika näyttäis olevan 14.8. En voi uskoa että ensimmäisellä kokeilulla ilman ehkäisyä pamahdin heti, toivottavasti mussukka pysyy kyydissä loppuun asti :) Yksi keskemeno takana -07. Eli meidän uusperheessä...

Yhteistyössä