Hakutulokset

  1. Victoria78

    Marraskuun Mussukat 2014 *Lokakuussa*

    Meille syntyi tänään, viikoilla 37+6 pikku prinsessa. Neidin mitat 3540g ja 48cm. Synnytys käynnistettiin hepatoosin takia. Äiti ja tytär voi hyvin :)
  2. Victoria78

    Odottajat Turku syksy 2014 - kevät 2015

    Jos mäkin sitten liityn tähänkin ryhmään. Elikkäs Victoria 78, 4. lapsi ja LA 8.11 Perheeseen kuuluu mies, kohta 10v. esikoinen ja 1v1kk kaksoset. Tuisku, mut voit lisäta fb ryhmään. Varmaan tunnistit ketä oon :) Victoria ja papunen 27+3
  3. Victoria78

    Marraskuun Mussukat 2014 *Toukokuussa*

    Jos mäkin piiiitkästä aikaa ilmoittelisin itsestäni, kun vihdoin koneelle pääsin :) Np-ultra oli ja meni ja siellä kaikki hyvin. <3 Löytyi kuivumassa olevaa hematooma, kun tuli vuotoja pari viikkoa ennen ultraa. Sirpa75: Onnittelut kaksosista :) Itse olin samassa tilanteessa vuosi sitten :)...
  4. Victoria78

    Marraskuun Mussukat 2014 ¤ Huhtikuussa ¤

    Tiiw: ei voi pitää paikkaansa. Kyllä ultraan pitää päästä ilman seuloja. Jos on esim. kaksoisraskaus, niin seuloja ei edes tehdä :)
  5. Victoria78

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Suuret pahoittelut ja halit kaikille surun kohdanneille. Toivottavasti ei tuu enää huonoja uutisia tähän ryhmään. ON: meillä piti olla varhaisultra ensi viikon maanantaina, mutta peruutin sen koska samana päivänä olisi kampaaja ja mulla kun on stressivatsa niin eihän siitä mitään olisi...
  6. Victoria78

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Antakee armoa! Tämä äiti on nyt tooooosi väsynyt :( ON: Eilen sitten iski pahoinvoini, tuli pari kertaa pönttöä halailtu. Jatkuva paha olo ja väsy. Voisin vaan nukkua, koska silloin on ainoa hetki vuorokaudesta kun on hyvä olo. Eipä onnistu ei, kun vieressä touhuaa kaksi alle 1-vuotiaasta...
  7. Victoria78

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Tänään oli pakko hakea uus CB-testi ja tulihan siihen 3+ eli muutosta edelliseen, jee. Kai siellä sitten oikeesti tapahtuu jotain. Oireita löytyy, paleltaa aivan järkyttävästi ja on etova olo. Oksentanut olen vasta pari kertaa. En vielä ole oikein sisäistänyt tätä, kun nuo oireet niin paljon...
  8. Victoria78

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Olo on täällä edelleen aika epätodellinen. Oireita riittää ja onneks pahoinvointi on hyvin vähäistä. Koko raskautta en oikein ehdi edes paloa ajattelemaan kun todellakin kotona on kaksi 8kk:n ikäistä pitämässä äitiä kiireisenä. Toisaalta hyvä juttu, niin ei tuu mietitty oireita tai...
  9. Victoria78

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Mulle saa vielä toistaiseksi laittaa iäksi 35v :) ja sairaala on TYKS eikä Tays :)
  10. Victoria78

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Ja täällä näyttäisi olevan tuttuja Ambrosia. Olen sun kirjoituksia seuraillut peukut pystyssä ja mahtavaa että nyt teille annettiin taas uusi mahdollisuus. Olet sen ansainnut :)
  11. Victoria78

    Marraskuun masuasukit 2014 *maaliskuussa*

    Pitäisköhän uskaltautua liittyä joukkoon? Eilen plussattu Vielä on aika epätodellinen fiilis asiasta, mutta eiköhän se siitä Varhaisultraan mennään siinä viikoilla 7-8, halutaa tietää onko kaikki ok ja kuinka monta on kyydissä Mulla siis ennestään poika -04 ja kaksoset -13, joten hyvin...
  12. Victoria78

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet heinäkuussa ~~

    Tännekin puolelle voisi päivittää :) : 27.6 meille syntyivät rv 33+2 poika (2260g ja 45cm) ja tyttö (2275g ja 46cm). Vietettiin 2,5 viikkoa keskolassa ja eilen kotiuduttiin. Victoria ja muruset 2vk 5pv
  13. Victoria78

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Tämänpäivän neuvolakuulumiset: Hb mitataan myöhemmin RR 117/68 Paino yhteensä +3,5 kiloa Syke vauva A 150/ vauva B 155 Liikkeet ++ /++ Sf-mitta 26,5cm Kohdun yläreuna siis jo kylkiluissa ja sen kyllä tuntee :) Minulla todettiin pari viikkoa sitten hepatogestoosi ja nyt tuli Tyksiin...
  14. Victoria78

    Turun seudun odottajat loppuvuosi 2013

    Mäkin voisin ilmoittautua mukaan. Eli Turussa asustelen, perheeseen kuuluu aviomies ja syksyllä 9-vuotta täyttävä esikoinen. Mulla la 13.8 ja kaksosia odotellaan. Seuraavaksi onkin tulossa rakenneultra parin viikon päästä. Kaverit on jo potkineet pari viikko tuolla mahassa niin kovin, että...
  15. Victoria78

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Hei! Tänne pikaisesti omaa (.) Np-ultra takana ja siellä oli kaikki hyvin. :heart::heart: Molemmat oli kasvanut hienosti, vauva A vastasi viikkoja 10+6 ja vauva B 10+5. Sydän sykkis hienosti ja molemmat köllötteli omissa koloissa. Laskettua aikaa ei muutettu, joten menen vanhojen viikkojen...
  16. Victoria78

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    :hug: Miwwi:hug: osanottoni! (.) Minulle voi päivittää NP-ultra 18.1 eli ylihuomenna ja viikkoja silloin vasta 10+3. Noh jos kerran neuvalassa oli täti sitä mieltä että silloin menen, niin kait mä silloin menen. Jännittää ihan älyttömästi, sillä pahaolo on jotenkin salakavalasti loppunut ja...
  17. Victoria78

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Hanskibanski Onneksi kaikki oli hyvin. :) Poppaliini Kyselit aavistuksia kaksosista. Kieltämättä pientä epäilyä minulla oli että voisi olla sellainen tilanne, sillä plussa tuli vahvana 5 päivää ennen oletettujen kuukautisten alkuja ja pahoinvointi on ollut aivan hurjaa esikoiseen verrattuna...
  18. Victoria78

    ~~ Elokuun Ihmeet Tammikuussa ~~

    Heissan kaikille ja oikein hyvää vuoden viimeistä päivää! Meillä vietään varsinaista joulua vasta tänään eli syödään ja avataan lahjat. Esikoinen vihdoikin pääsee pakettien kimppuun. Meillä kun poika on normi joulun isänsä luona ja meille on tullut perinteeksi viettää joulua näin uutena...
  19. Victoria78

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Heissan kaikille ja oikein hyvää vuoden viimeistä päivää! Meillä vietään varsinaista joulua vasta tänään eli syödään ja avataan lahjat. Esikoinen vihdoikin pääsee pakettien kimppuun. Meillä kun poika on normi joulun isänsä luona ja meille on tullut perinteeksi viettää joulua näin uutena...
  20. Victoria78

    Elokuun mussukat joulukuussa <3

    Hei kaikille! Jospa minäkin uskaltautuisin nyt mukaan. Olen seurannut teidän juttuja nyt jo reilun viikon (tein plussatestin viime viikon ma). Victoria78, LA 13.8, 2.lapsi/ 1.yhteinen, TYKS Plussa tuli todellakin yllätyksenä meille, sillä yritystä onkin sitten takana 5 vuotta...

Yhteistyössä