Hakutulokset

  1. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Sipsunen mulla on just noin samalla lailla, poika oli jotain pari viikkoa kun imetin pari päivää ihan koko ajan ja siltiki joutu antaan lisämaitoa..ja mulla oli sillon ihan alussa tosi täynnä rinnat pari päivää mutta sen jälkeen on ollu kuin kaksi nahkarukkasta, eikä tuu ees maitoa vaikka...
  2. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Onnea kaikille vauvan saaneille:flower: Sipsunen saanko kysyä miksi loppuu imetys? Siksi kyselen kun minä olen nyt toista päivää etten ole imettäny..maito vaan yksinkertasesti tyrehty vaikka mitä tein..ja enää ei poika ees huoli tissiä :( mutta minäkin olen kaikkeni tehny ja korvikkeellakin...
  3. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *MAALISKUUSSA*

    Me päästiin eilen kotiin =) Poika on todella rauhallinen tapaus, nukkuu ja syö. Mulla on nyt alkanu tulemaan kunnolla maitoa ja poika onkin tissillä tosi usein. Mustasukkaisuutta meillä on ilmassa..2 vuotias on kyllä näyttänyt jo että ei oikeen tykkää uudesta tilanteesta..kiukuttelee ja huutaa...
  4. katjuska-80

    :) neljäs tulossa- helmikuu

    Hei:wave: Meille syntyi Poika 27.2.2012 klo.00.05 mitoin 3170g ja 49cm:heart: Poika syntyi Rv 38+3 Kaikki meni tosi hyvin ja synnytys oli suht nopea ja helppo. Äiti on väsynyt mutta onnellinen :) Huomenna varmaan päästään kotiin ja isot sisarukset pääsevät hoitelemaan veljeä...
  5. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    heippa, eikä haittaa vaikka juorusitte ;) Eli viime yönä klo 00.05 syntyi meidän pikkunen poitsu mitoin: 3170g ja 49cm:heart: Kaikki meni hyvin ja äiti on väsynyt mutta erittäin onnellinen =) Tsemppiä kaikille loppurutistuksiin :) Kerron synnytystarinaa sitte myöhemmin Katjuska ja...
  6. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Onne Tea pojasta!!:heart::flower:
  7. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Onnea violalle tuhannesti pikkuprinsessasta!:heart::flower: Oliko minkäkokonen neiti?
  8. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Heippa pitkästä aikaa=) Tulin poksumaan ja kertomaan hiukan kuulumisia.. Täällä alkaa olla jo aika tuskaset olotilat ei oikeen mitään jaksa ja olo on iso ja turvonnu jajajaja.. Jotenki sitä oli niin asennoituinu siihen että tää tulee liian aikasin ja nyt kun ei mitään tuntemuksia ole niin...
  9. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Helmikuussa*

    Huomenta :) Niin se vaan on jo helmikuu ja ens kuu onkin sitte meidän kuu!! Sinisilmä91: Paljon onnea pienestä :flower: Ja voimia koko perheelle Naapurinneiti: Onnea naimisiinmenon johdosta:flower: Babywipe: Voimia makoiluun :hug:, tiedän todella miltä sinusta tuntuu ja vaikka...
  10. katjuska-80

    Neljäs tulossa :) tammikuu

    Täällä ollaan :wave: Tulee tosi harvoin kirjotettua lukemassa kyllä käyn. Täällä makoillaan edelleen kotona, ens viikolla sais alkaa jo liikkuun enemmän. Olen mie pikkusen jotaki jo touhunnu omaa oloa kuulostellen, hulluksi muuten tulee. Tekis niin mieli jo alkaa laitella vauvalle kaikkea...
  11. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Kontrollissa käyty ja huh helpotus en joudu sairaalaan :) Kanava oli lyhentyny 1,5 senttiin, sisäsuu hiukan auki ja vauva painaa kohdunsuuta mutta eivät kuulemma enempää voi sairaalassakaan tehä kun ei supista. Nyt vaan lepohoitoa pari viikkoa ja sitte saa alkaa liikkuun normaalisti. Poitsun...
  12. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Heips josko mieki tänne välillä rustaisin :) Seksistä, juu ei täälläpäin harrasteta (ainakaan itse yhdyntää ;) ) eikä varmaan harrastetakkaan ennen synnytystä.. Painonnousu mulle on nyt tullu 14kg ja varmaan tulee vielä paljonki, tää makaaminen kyllä takaa sen. En nyt jaksa stressata...
  13. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Moikka kaikille:wave: Ihan vaan tulin ilmottaan että pääsin eilen kotiin sairaalasta =) Aivan ihanaa olla kotona vaikkaki täällä tuntuu olevan tooosi likasta verrattuna sairaalaan, häätyy laput silmillä kävellä ettei vaan ala siivoaan ;) Tyttö on aivan ihmeissään kun äiti on kotona...
  14. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Tammikuussa*

    Heippa ja mariaja kiitos uudesta pinosta :) Niin se vaan lähenee maaliskuu vaikka itellä tuntuuki että aika menee kaks kertaa hitaammin.. Täällä osastolla on sekasin sekä synnyttäneitä että raskaanaolevia ja kun noita pikkusia näkee niin tulee semmonen outo olo että kohta mullaki taas on...
  15. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Heippa:wave: Täältä taas melko omanapainen kirjotus.. Tänään oli lääkäriaika ja pikkusen oli lyhentyny kohdunsuun mitta niin en päässy vielä kotiin, kyllä tää sairaalassaoloaika alkaa pikku hiljaa kypsyttään mutta pakko se vaan on vauvan takia täällä olla..uusivuosiki menee sitte...
  16. katjuska-80

    Neljäs tuloillaan! Uusi pino!

    Pitkästä aikaa tänne kirjottelen Wandii paljon voimia ja osanotto:hug: Neljäskö ja tatomira paljon onnea tyttövauvoista :heart: Täällä ollaan sairaalassa edelleen, pääsin siirtymään kotisairaalaan tiistaina ja on paljon mukavampi kun perhe pääsee päivittäin katsomaan :) Joulu meni...
  17. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Ja kerranki hyviä uutisia!! Tää mamma pääsee siirtyyn rovaniemelle! Ei vielä kotiin mutta lähemmäs kuiten :) Kohdunsuu oli kiinni ja mitta pysyny melkein samana, ennenaikasen synnytyksen riski negatiivinen. Vauvan painoarvio 1700g eli alkaa oleen jässikällä jo kokoa :D Katjuska ja Onnimanni...
  18. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Heippahei mammat :wave: Tulin poksumaan ja toivottelemaan hyvät joulut! Meillä hiukan erilainen osastojoulu tänä vuonna mutta onneksi mies ja tyty tulee:heart: Ja ens vuonna onkin sitte yks perheenjäsen lisää juhlimassa:heart: Oikein rauhallista ja ihanaa joulua kaikille :xmas...
  19. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Heippa :wave: Nimestä me päätettiin viime viikolla pikku-ukkelin nimi kun tää tilanne on mikä on niin on ainaki nimi valmiina Painoa on tullu n.10 kiloa, täällä ollessa se laski alussa melkein neljä kiloa mutta on tasaantunu nytte. Täällä sairaalassahan tuo ruoka on niin terveellistä että...
  20. katjuska-80

    Maaliskuun Muruset 2012 *Joulukuussa*

    Tulimpas poksumaan =) Ja mulle nää poksahtelut tästä eteenpäin on aina tosi mahtava juttu. Nittta onnea kihlautumisesta :heart: Mariaja laitoinki kerran jo mutta menny vissiin ohi eli L.A on nyt 9.3 Paljon :hug: kaikille joilla supistelee, paljon lepoa vaan ja tosissaan nyt koitetaan...

Yhteistyössä