Hakutulokset

  1. J

    lapsi yksin autossa

    Oma autoni on palanut tosta noin vaan. Ajoin töihin ja sammutin auton, aloin ihmettelemään konepellin alta tupruavaa savua ja melkein saman tien alkoi kuulumaan jo palamisen ääntä ja lieskat löivät. Se, että olin vieressä, ehdin pelastaa autosta tärkeimmät tavarani, mutta ihan vaan laukun ja...
  2. J

    Oulun ympäristön äidit!

    ja täällä äippä 29v. t3 ja p1. Minä en ihan Oulun keskustassa asu, kun vähän syrjemmässä, mutta äkkiäkös sitä ajaa kaupunkiin :)
  3. J

    Ystäviä Oulusta?

    Heippa, Minäkin kaipailen uusia ystäviä, Olen 29-vuotias kahden lapsen äiti läheltä Oulua :)
  4. J

    Heräileekö teidän 3 -vuotiaat vielä öisin?

    Meidän 3v on ollut aina hyvä nukkumaan. Päikkärit jäi pois vähän reilun kahden vuoden iässä, mutta joka ikinen yö herää ja tulee meidän viereen nukkumaan. Nukkuu pikkuveljensä kanssa samassa huoneessa. On sanonut että kun herää niin pelottaa ja haluaa meidän väliin nukkumaan. Ei haittaa, saa...
  5. J

    4½v tytön kakka/pönttö ongelma!!

    No älä nyt ainakaan rankaise lasta, ei se lapsi sun kiusaksi sitä kakkaa sinne housuun tee vaan taustalla on jotain muuta. Kehu lasta kun käy pissalla ja kerro hänelle kuinka äiti olisi iloinen jos kakkakin tulisi pönttöön. Voisit myös luvata lapselle jonkun palkinnon hyvin tehdystä työstä... :)

Yhteistyössä