Hakutulokset

  1. G

    TYKS hoidot 2013!

    Nimimerkki.... Ikä..... Monesko haaveissa.. Seuraava hoito, milloin? YRITTÄJÄT :popcorn: Sera2010.... *29v....... *2........*1.IVF 2.PAS, ?? Manuliina.... *31v....... *1........ *1.IVF/2.PAS, huhtikuu 2013? grosjean......*31v....... *1.........*2.IVF syksy 2013? PIINAILIJAT...
  2. G

    TYKS hoidot 2013!

    83yrittäjä oon käynyt nyt kaksi kertaa psykologilla, ekalla kerralla sain siitä valtavasti, toinen kerta oli pettymys tai ainakaan en saanut siitä yhtään mitään muuta kuin kalliin laskun mukaani ja päätin etten enää mene, vai pitäiskö sitten tosiaan vaan vaihtaa? Ehkä tässä kohtaa tauko minulle...
  3. G

    TYKS hoidot 2013!

    Moikka kaikille! Mun pitää hetkeks poistua palstoilta kun takana 1.IVF ja 3 PASSIA yksityisellä ja pää hajos, mutta palailen tänne kun jälleen ajankohtaista, nyt lähti lähete julkiselle, luulen että pää saattais olla kunnossa siinä vaiheessa kun julkiselle päästään. Osaisko kukaan sanoa mikä...
  4. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Game over, poistun hetkeksi palstoilta. Hirmuisasti tsemppiä aivan kaikille, toivon, että kun joskus palaan, niin te ette kukaan ole enää täällä vaan olette siirtyneet odottajiin :heart: YRITTÄJÄT :popcorn: Nimimerkki.............Tuleva hoito........................Ajankohta...
  5. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tervetuloa uusille minunkin puolesta :wave: Haikala Olen pahoillani :hug: Voimia :heart: ON: pp10. Ei oireita. Tänään on kiukuttanut, ärsyttänyt, itkettänyt. Oon vellonut itsesäälissä ja korostanut omaa masentuneisuutta, oon hakenut sääliä ja leikkinyt marttyyriä. Oon vihainen, katkera...
  6. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hiphei! Molemmat jäljellä olevat alkiot selvisivät sulatuksesta, toinen ei aluksi ollut lähtenyt jakautumaan mutta siirrettiin kuitenkin kun oli virkoutunut sitten myöhemmin :) Nyt jännäillään,täällähän on paljon piinailijoita :) Ei voi käydä niin etteikö kukaan plussais, nyt on niin paljon...
  7. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tervetuloa uusille! Haikala onnea kyytiläisistä! vau sait kaksi matkaan! toivotaan että tarraa lujasti kiinni :heart: idealisti tsemppiä piikityksiin! Kaikille muillekin tsemppiä ja voimia omiin vaiheisiin. Ultrassa käyty ja siirtoa minäkin odottelen jos meidän kahdesta pakkasukosta...
  8. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Täällä meneillään kp8 vasta eli aika samoilla päivillä Manuliinan ja Helgen kanssa. En vaan jotenkin jaksa edes innostua koko touhusta sillain ku ennen. :( pelkään niin paljon sitä negan jälkeistä romahdusta. Pitkästä aikaa ulkona on ihana ilma ja aurinko paistaa, voi kun voisi aina vain elää...
  9. G

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Amalia Armas mulla täsmälleen sama juttu, en muista ottaa lääkkeitä! oon niin turtunut tähän hommaan ja lopen uupunut, että unohtelen asioita :( luovuttamisen meininkiä ilmassa..katotaan nyt vielä tää viimenen kolmas PAS ennen taukoa.. Tsemppiä kaikille ja ihanaa alkanuttaa Uutta Vuotta!
  10. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Tervetuloa uusille :) Vihervaara Mulle myös sanottu samanlailla mitä Hiskias tuossa sanoi. Täällä elämä alkaa voittaa taas pikku hiljaa ja kohti uutta PASsia mennään. Mulla on nyt joku ongelma, nimittäin en usko enää tähän hoitoon ja sit unohtelen asioita..siis lähinnä zumenonin ottaminen...
  11. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Neela84 Voi, paljon paljon onnea plussasta! :heart: :flower: ihana myöhästynyt joululahja :xmas: Täällä aletaan pikkuhiljaa nousta taas jaloilleen nega testauksen jäljiltä ja katseet kohti seuraavaa PASsia, kunhan tää joulutauko nyt menis ohi niin ollaan taas viisaampia miten edetään...
  12. G

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Nega testattu aamulla. :( parempaa onnea robinalle!
  13. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Helge hirmuisasti voimia sinulle. Nega tuli myös täältä :( oon ihan yhtä rikki... ei oo nyt voimia kertoa sen tarkemmin.
  14. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Täällä on näemmä kaikki muutkin piinailijat yhtä herkässä mielentilassa kuin minä itsekin, onko se tämä joulu joka herkistänyt vielä entisestään. Eipä meilläkään varsinaisesti perhejoulua vietetty joka oli ihan tietoinen valinta. Jo viime jouluna mietin että haluan joulua viettää kunnolla vasta...
  15. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    keijukaiselle tsemppiä ja voimia. Olen kovin pahoillani puolestasi :hug: Jaksamista ja tsemppiä kaikille muillekin tasapuolisesti :)
  16. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Helge meillä on pakkasessa vielä 3 alkiota, saatiin aika hyvin pakkaseen ekasta punktiosta, mut jonkinlainen kato käynyt kyllä sulatusvaiheessa, niinkuin aika monella täällä? Manuliina olen pahoillani sun puolesta :hug: oon kans miettinyt tota miniaspiriinia mut en sitten ole uskaltanut...
  17. G

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Robina.......1.ICSI 1.PAS....... 2alkiota..... testip. 26.12 grosjean....1.IVF/2.PAS....... 1alkio..........testip. 26.12.
  18. G

    Ivf hoitoja lapsettomille

    Hei kaikille! kirjoittelin jo tuonne toiseenkin pinoon, nyt vasta huomasin että täällä on erikseen lapsettomien puoli, me siis esikoista yritämme joten tämä lienee minulle oikeampi paikka kirjoitella? jos vain huolitte mukaan. Teillä hieno lista täällä käytössä joka helpottaa hahmottamaan missä...
  19. G

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Robina, minulla on testipäivä 26.12. kotona siis teen sen. Koska sinun testipäivä olikaan? Minulla kans edellisessä PASsissa oli unettomuutta pp5-pp6 koska alamahaa poltteli ja vihloi. Olin silloin melko varma että plussaisin, mutta oireet loppuivat kuin seinään pp8 jolloin tiesin ettei tästä...
  20. G

    IVF/ICSI-hoitoja aloittavat 2012

    Hei, vieläkö olisi tilaa yhdelle jolle tehty viime viikolla 1.IVF:n 2.PAS. Oon lueskellut teidän juttuja taustalta mutta nyt rohkaistun kirjoittelemaan. Olen 31v ja esikoista yritämme. Monirakkulaiset munasarjat todettu. Nyt meneillään siis pp5 tukena luget ja zumenon. taidetaan Robina...

Yhteistyössä