Hakutulokset

  1. S

    ihania uutisia <3

    mulla on ollut marevan -lääkitys 6kk ja juttelin yhen lääkärin kanssa että saan lapsia joskus tulevaisuudessa mutta nytten olen ajatellut kesällä laittaa lapsen aluille ja tiedän raskauden riskit :(lapsesta voi tulla kehitysvammainen olisiko täälä äitejä joilla on marevan lääkitys...
  2. S

    vitsi olen iloinen minun kaverille<3

    minulla on yksi hyvä poikakaveri joka meni ostamaan minulle 60e olevan kaulakorun joka on aivan upea :)heart:
  3. S

    raskaus testi

    tein 2pv sittten raskaustestin jossa oli haikea viiva ja toinen viiva :(tarkoittaako että olin raskaana vai en ?siinä oli tosi haalea plus viiva:(
  4. S

    italialainen poikaystävä<3

    olen ihastuntu yhteen tyyppiin joka on kotoisin italiasta, mutta asuu nytten suomessa ,,, olisi ihana ruveta seurusteleen sen kanssa:)hän on kirjoitellut minulle ja jutellut kaikenlaista lapsista,elämästä, kaikkea :Dmutta ainut ongelma on se että kaverit eikä vanhemmat hyväksy sitä :(haluaisin...
  5. S

    opiskelia ja lapsi

    moikka!!olen 18vuotias ja yrittämme kesällä mieheni kanssa lasta:)olemme seurustelleet jo 6kk ja toiveena olisi muuttaa yhteiseen asuntoon ja saada 3 lasta tulevaisuudessa :) mutta olen vasta opiskelia mutta iloinen siitä että musta voisi tulla äiti kesällä 2 keskenmenon takia huolettaa :)...

Yhteistyössä