Hakutulokset

  1. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Minä niin toivoisin kaikille kanssaodottajille, ettei tarvitsisi painosta stressata (kun raskaudessa stressattavaa riittää)! Tiedän useita naisia, joilla odotusaika mennyt käytännössä katsoen pilalle painontarkkailun vuoksi. Syitä voi olla monia (neuvolan ikävä asenne esimerkiksi). Minulla on...
  2. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Pahoittelut Harmful, InLove ja Rosuliina! :(
  3. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Uusitunnus: Mulla on lähes saman kokoinen nyt kun sulla tuo masu. Alle 160cm kokoisessa ihmisessä se todella näkyy....En tajua, miten pystyn piilottelemaan vielä kaksi viikkoa (np-ultraan asti)!
  4. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Hurjan paljon ihania ultrakuulumisia! :) Todella piristävää lukea niitä! Kaikille tasapuolisesti onnea hyvistä uutisista :) Useilla ollut mielissä jo synnytyskin. Mua ei pelota itse synnytys, mutta pelottaa se, että joudun yksin synnyttämään. Se on hyvin todennäköistä. Tarpeeksi lähellä ei...
  5. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Linea negra löytyy täältäkin haaleana. Saa nähdä miten tummaksi muuttuu tällä kertaa, viimeksi erottui kyllä tosi selvästi mun muutoin kalvakasta ihosta :D Myös repäisykipuja tänään esiintynyt paljon, ja ihan rauhallisessa kävelyssä. Oon ihan kade teille, jotka juoksette, koska itellä on jo...
  6. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *huhtikuussa*

    Mulla on opiskelupaikka, mutta opinnot ei kyllä etene mainittavasti, kun kokopäivätyö vie kaiken energian. Ja energiasta tuli mieleen, ettei sitä kyllä ole YHTÄÄN mihinkään :/ Oon niin käsittämättömän väsynyt aamusta iltaan, että tuntuu kun ois valvonut vuoden putkeen...Ja tää väsymys on tosi...
  7. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Täällä on kärsitty ummetuksesta siinä mittakaavassa, että yksi yö meni valvoessakin pinkeän vatsan vuoksi.... Paha olo tulee nykyisin yöllä ja nukun (anteeksi ruma sana) helvetin huonosti. Päiväsaikaan paha olo pysyy loitolla syömällä usein. Ja usein syöminen pahentaa ummetusta....aikamoinen...
  8. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Suurimmat pahoittelut minnah88, coffeebreak ja minichili! :( Voimia menetyksestä toipumiseen!
  9. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Mulle kävi ihme kyllä niin, että oli pitemmällä kuin luulin. Eniten ihmetyttää, että mistä se on tärpännyt, kun tiedän tasan tarkkaan mitä tapahtui milloinkin siinä kierrossa, ja tuon lääkärin antaman LA:n mukaan siittiöiden olisi pitänyt elää 4vuorokautta...Kai ne sitten tosiaan voi selviytyä...
  10. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Mulle voi päivittää LA 4.11/ 28 / 2. lapsi/ KYS
  11. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Miten coffeebreak jakselet?
  12. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Voi Piipariina :( Ehdin lukea ensin sen aiemman tekstin ja sitten tuon toisen, suuret pahoittelut sinulle ja perheellesi!
  13. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Mulla oli kans tänään mahassa nipistelyä, tarkemmin oikeastaan aivan häpyluun yläpuolella. Alkoi reippaassa kävelyssä... Syömiset alkaa olla jotenkin ihan järjettömiä, kun en ole tottunut syömään KAHDEN TUNNIN välein :D Pakko vaan on saada tosi usein jotain palasta suuhun, tai hirvee kuvotus...
  14. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Pahoittelut niiskunenä!:hug:
  15. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Mulla tämä jatkuva syöminen kiihtyy...heräsin 05 nälkään ja heti ampaisin keittiöön aamupalan laittoon. Meillä lapsi nukkuu viikonloppuisin nippanappa 06 asti, päiväkotiaamuina haluaisi tietysti nukkua pidempään :D Yhdessä on oltu n. 5v, naimisissa n. 2v. Ekan kerran kun miehen tapasin...
  16. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    CoffeeBreak: Miten voit? Oliko sulla joku VU varattuna?
  17. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Voimia TeamKaksoset! :hug:
  18. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Tiukunen1982: Kyllä minä alan kans lihota tosi nopeesti, jos mussutan koko ajan jotain...En aio kuitenkaan ottaa kauheita paineita panosta, koska on muitakin stressinaiheita :D Ja imetys kyllä vei tehokkaasti ainakin viimeksi ylimääräiset. Jos tulis sokereiden kanssa ongelmia, niin sitten...
  19. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Paha olo tulee näköjään heti, jos ehtii nälkää pyörähtää mielessä! Aamupala pitää saada aivan välittömästi, kun sängystä nousee. Myös matkapahoinvointi mulla on pahentunut autossa. Maha on turvoksissa lähinnä ummetuksesta johtuen. Olen lyhyt, joten mahan turvotus näkyy kyllä heti selvästi...
  20. T

    Marraskuun masuasukit 2013 *helmi-maaliskuussa*

    Niinu: Minä käyn 2-3 kertaa viikossa salilla tai jumpassa. Aion jatkaa kevyillä lajeilla niin pitkään kuin mahdollista. Ainakin pumpissa ja spinningissä voi käydä voimien mukaan. Tänäänkin aion mennä jumppaan. Mulla tuntui jo viime viikolla semmonen inhottava paine mahassa, joten mitään...

Yhteistyössä