Hakutulokset

  1. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Luna - voimia lauantaille ja syvä osanottoni. Tuntuu siltä, että sanoja on vaikea löytää. Ja niin ristiriitaiselta kuin se nyt tuntuu niin Tikkerituulle jättimäiset lämpimät onnittelut - toivottavasti jaksat kertoa synnytystarinaa ja miten alku lähtee menemään. Tämä porukka tarvitsee nyt...
  2. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Sokerirasituksesta selvitty - litku oli esikoisesta muuttunut entistä äklömmäksi, mutta nyt osui hyvä kokeiden ottaja eli ankeuden määrä oli sitten kai vakio. Ensi viikolla sitten pitää muistaa soittaa neuvolaan niistä tuloksista. Lunan kuulumisia täälläkin kaipailen. Ja toivon, ettei enempää...
  3. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Voi ei, mitä uutisia täällä on muutaman päivän lukutauon tuloksena! Luna - en tiedä miten pukisin sanoiksi, jotta osaisin sanoa oikeanlaisia lohduttavia sanoja. Kauhea tilanne, jota ei kenellekään soisi kohdalle! Toivottavasti löydätte nyt miehesi kanssa yhteistä voimaa selvitä pimeimmistä...
  4. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Miss_piggy: onnittelut täältäkin hyvistä ultrakuulumisista :-) Mulla on viimeisen viikon ollut ihan kamala olo tuon helteen takana. Oon ihan voipunut ja huonovointinen ja veto pois. Kumpa nyt viikonlopun myötä viilenisi vähäksi aikaa kunnolla. - sorry niille, jotka tykkää helteistä, mutta mä...
  5. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Huhuu täältäkin! Kamalasti on kuulumisia tulllut täällä parin viikon aikana. Pitää seuraavaksi lueskella tarkemmin, mutta toivottavasti kaikilla siis asiat hyvin! Juuri neuvolan kanssa on keskusteltu pienestä verenvuodosta ja rauhoittelivat, että on hyvin tyypillistä. Ja vaikuttaa siltä, että...
  6. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Rakenneultra ohi ja kaikki hyvin :-) Kaikki osat olivat paikoillaan, pitkäraajainen tyyppi siellä potkiskeli. Ja sen verran yllätti meidät, että onkin sitten poika tulossa. :-) Seuloista: mekin ollaan haluttu käydä kaikki seulat eli verikokeet, np- ja rakenneultra ja oltais oltu valmiita...
  7. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Helou, helou! miss_piggy tervetuloa munkin puolesta!!!!! Hienoa, että joukko kasvaa :-) Mä käyn tänään vain pikaisesti poksumassa - 20+0 eli puoliväli virallisesti saavutettu! Voihan kääks. Ja torstaina rakenneultra. Nyt pitää jaksaa muutama päivä odottaa... Mukavaa alkavaa viikkoa...
  8. F

    Matamien mammaryhmä - uusi facebook-ryhmä

    Annetaas tälle vähän vauhtia - HOP! :-)
  9. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Tervetulos NiQ - päivä kerrallaan - siitä se lähtee! :-) fenixlintu 19+0
  10. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Kiitokset luna, kun jaksat hoitaa listaa :-) Mä jäin miettimään tuota tyttö- vai poikaoloasiaa. Taas. Kun moni tuntuu tuntevan voimakkaasti, että kumpi on tulossa, mutta mulla ei ollut mitään varmaa tunnetta esikoisen kohdalla - eikä kyllä nytkään. Mietin kyllä kovasti, että kumpikohan sieltä...
  11. F

    Matamien mammaryhmä - uusi facebook-ryhmä

    Viestiä laitettu Kolibrinkukka :-)
  12. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Onnittelut ihanista ultrauutisista! Ja peukut pystyssä Nepullekin! :-) Ja toivottavasti lunan sokerirasituskoe onnistui!
  13. F

    Matamien mammaryhmä - uusi facebook-ryhmä

    Nostetaanpa tätä, jotta halukkaat ehtivät huomata :-)
  14. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Luna: joudutko sokerirasitukseen yhden vai kaksi kertaa? Mulle sanottiin neuvolasta, että mulla se on sitten edessä joskus 23-raskausviikon jälkeen. Esikoista odottaessa oli sama juttu. Mutta olen siis kuullut, että osa odottajista joutuu koitokseen kahdesti. Huh. Nousee ihan muistoista se...
  15. F

    Clomittarien plussaketju (lapsettomuushoidoista plussanneet)

    Huomenta kaikille! Vaikka ainakin täällä sataa vettä niin titiuulle tsemppiä ultraaan! Mua on ruvennut rakenneultran lähestyminen jännittämään ja mietityttämään. En yleensä ole hermoilevaa tyyppiä, mutta joku huoli mua kalvaa. Ei siis koko aikaa, mutta asia nousee nyt mieleen päivittäin...
  16. F

    Matamien mammaryhmä - uusi facebook-ryhmä

    taaperotx5 - sulle on laitettu yksityisviestiä :-)
  17. F

    Matamien mammaryhmä - uusi facebook-ryhmä

    Heipä hei! Marce - laitoin sulle yksityisviestiä tulemaan :-) fenixlintu
  18. F

    Matamien mammaryhmä - uusi facebook-ryhmä

    Ajatus facebook-ryhmästä syntyi siksi, että ainakin minusta on mukavampi tutustua ihmisiin nimimerkkien takana. Täällä kakasplussalla on jo kolmikymppisten ja 40+ aktiiviset odottajien ryhmät, joista ehkä omasta takaa syntyy jo omia tiiviimpiä yhteisöjään. Uudella ryhmällä facebookissa on...

Yhteistyössä