Hakutulokset

  1. M

    kun mies "pakottaa" töihin?

    pakko purkaa pahaa mieltäni jonnekin. 2 vuotias lapseni on keuhkokuumeessa (pääsi juuri sairaalasta kotihoitoon) ja mieheni mielestä minun kuuluu mennä töihin. Hän perustelee päätöksensä sillä että töihin pitää mennä koska olen työssä koeajalla (uusi työpaikka) ja ollut jo viikon poissa...
  2. M

    Minkä ikäinen lapsesi oli kun veit päivähoitoon ja miksi?

    Itse vein lapseni perhepäivähoitoon 1v 4kk:tta ikäisenä. Todella kova pala meille kummallekin mutta pakko oli kun rahat eivät riittäneet kotona oloon.
  3. M

    Itsekkyyttä?

    olenko vain yksinkertaisesti itsekäs kun tiedän, ja olen sen miehellenikin sanonut, että haluan vielä yhden lapsen (meillä on ennestään yksi lapsi, 1,5v). Mieheni sanoi että hän ei jaksa enää vauva-ajan valvomisia ym. mutta itse olen siihen täysin valmis. Rakastan kovasti miestäni ja toki...
  4. M

    harmittaa!!!!

    meillä on aivan ihana kummilapsi jota haluttais tietty nähdä mutta mitä tehdä kun lapsen äiti piruilee mulle kokoajan kaikesta, mun vaatteista, olemuksesta ja meidän perheen varallisuudesta. Erehtysin kerran sanomaan hänelle että lopettaisi sen mutta sepä suuttui siitä ja laittoi äijänsä...
  5. M

    Voiko olla totta????

    kuukautiset viikon myöhässä eli voinko olla raskaana??? Ehkäisynä on ollut koko ajan kondomi joten?! Eipä tuo mahdollinen raskaus tietenkään haittaisi mutta ihmettelen kovasti....
  6. M

    kirjeenvaihtoa

    Olen 32 vuotias tuleva äiti. Ensimmäinen vauveli on tulossa (laskettu aika 24.3.06) ja olisi kiva vaihtaa kuulumisia toisten odottavien äitien kanssa. Perheeseeni kuuluu aviomieheni sekä 5 vuotias bordercollie uros. Olen osa-aikatyössä joten aikaa riittäisi loistavasti etanapostin kirjoitteluun...

Yhteistyössä