Hakutulokset

  1. L

    koira puolustaa vauvaa!

    Kuinka pitkälle koira voi vauvan puolustuksessa mennä? Meillä alkoi koiralla tämä pikku hiljaa. ensin lahjottiin vauvaa millon milläkin, jatkuvasti nukkuu vauvan lähellä ja seuraa vauvaa kaikkialle. ja nyt sitä kaiketi puolustetaan. Kauheaa kun itsekin jo alkaa pelkään omaa koiraa! mitä mä teen...
  2. L

    Lapsiperheeseen koira

    Siinähän nuo syyt jo tulikin. Aika ei vaan riitä kaikkeen. Ja nyt ei tarvi kenenkään marttyyrin tulla selittämään yksinhuoltajuudestaan, 3lapsestaan ja 6koirastaan. Ette voi olettaa että kaikki on samanlaisia tai kaikki haluaa käyttää aikansa samallalailla. Jokainen ettii tietynlaisen koiran...
  3. L

    Lapsiperheeseen koira

    sheltti on erittäin haukkuherkkä mutta toi vinttikoira mua rupes kiinnostamaan! Minulla on kokemusta susikoirista. Millainen koulutettavuus whippetillä on niihin verrattuna? Eikö lähde esim juoksevan lapsen perään pinkomaan? Miten herkästi haukkuu?
  4. L

    Lapsiperheeseen koira

    Olemme miettineet koiraa perheeseemme, muutama rotu jo mietittykkin mutta kertokaa omia kokemuksianne roduista! Haluaisimme vähän pienemmän koiran. Ei mitään chihuahuaa vaan esim jonkun Cavalierin kokoisen koiran! Ja cavalier onkin yhtenä vaihtoehtona, mutta sen terveys tilanne ei näytä...
  5. L

    Lapsiperheeseen koira

    Olemme miettineet koiraa perheeseemme, muutama rotu jo mietittykkin mutta kertokaa omia kokemuksianne roduista! Haluaisimme vähän pienemmän koiran. Ei mitään chihuahuaa vaan esim jonkun Cavalierin kokoisen koiran! Ja cavalier onkin yhtenä vaihtoehtona, mutta sen terveys tilanne ei näytä...

Yhteistyössä