Hakutulokset

  1. A

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Odo ja Sunshine84 kivaa, että löytyy muutama meitä tuplienkin odottajia, luulen, että vertaistuki tulee tarpeeseen :) Mulla ei ole pahoinvointia ollut juuri lainkaan, väsymys on ajoittain kyllä todella lamaannuttavaa. Iskias -vaivat ja närästys alkoivat jo ennen plussaa, josta sitten...
  2. A

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Heippa kaikille, kiitos Kirskis uudesta pinosta ja että lisäsit listalle! Odo Meille on myös tulossa kaksoset :D Meillä tiedetään jo, että ovat omissa pusseissaan ja ilmeisesti myös omat istukat, mikä tietysti hyvä asia. Tämä kaksosraskaus kyllä jännittää ja toivon, että kaikki menisi hyvin...
  3. A

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Moikka! En ole ihan alun jälkeen tänne palstalle kirjoitellutkaan vaan lähinnä tuolla fb:n puolella. Täytyy nyt lueskella täällä kaikkien kuulumisia läpi :) Oikein Paljon Onnea kaikille plussanneille!! Mut voisi lisätä listaan, koska nimeäni ei siellä näy eli amelie`/ 33v/ 2. ja 3. lapsi/...
  4. A

    Syyskuun suloisuudet!

    jos suan vain suostuu niin voisi kyllä sen suljetun ryhmän perustaa ja Anspa87 sitten sen fb-ryhmän :) Onpas meitä plussanneita jo mukavasti. Onnea kaikille uusille!!
  5. A

    Syyskuun suloisuudet!

    Mulle sopii myös fb-ryhmä :)
  6. A

    Syyskuun suloisuudet!

    Heippa! Ilmoittautuisin mukaan myös! Täällä plussattu 24.12, jolloin testiin pärähti vahva plussa :) Laskettu aika olisi 1-2.9 ja toista odottelen. Juuri päiväunia nukkuu ihana 1 v 1 kk:n ikäinen tyttö <3 Alkuraskauden uä on varattuna 15.1 ja tämä siksi, että mulla raskaus on saanut...

Yhteistyössä