Hakutulokset

  1. T

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    Marlin, hieno masu :heart:
  2. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Marjaana84lle huikkaan sen verran, kun meillä on tuo sama synnäri, niin meillä esikoisen aikana kuunneltiin neuvolassa sydänäänet ekan kerran 17+6. En silloin ajatellut, että olis tarvetta aiemmin kuunnella, kun kotona oli doppler ja sillä kyllä kuulin. Eli en ees kysynyt, saako varata...
  3. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Täälläkin eka neuvola takana. Kaksi tuntia siellä vierähti, mutta sain kuin sainkin niillä sota-ajan laitteilla ultrauksen :) Yksi mytty löytyi ja vimmattu syke :heart: Oon sen kunniaks sitten oksentanut koko päivän, mutta ei haittaa :D Verikokeet varattu parin viikon päähän ja viikon sisällä...
  4. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    dita, en oo minäkään käynyt ultrassa saati sitten sykettä kuullut. Eka neuvola on myös mulla keskiviikkona, että siitä se sitten lähtee..
  5. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    verppu, hurjasti jaksamista! Toivottavasti tää on nyt viimeinen keskenmeno kohdallasi. Kävin ostamassa ne seabandit. En ees aatellu huutonettiä tai muita, kun oli pakko saada ne heti :) Ja olkoon psyykkistä tai mitä vaan, mutta mua ei enää kuvota niin paljon! Aivan sama, johtuu rannekkeista...
  6. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    ^ Meillä annetaan tuo verikoe kaks viikkoa ennen ultraa, niin saa jo ultrassa tietää, hälyttääkö seula. Jännä, miten eri systeemit on eri paikoissa. Täällä varmaan olis jossain juttua niistä seabandrannekkeista, mutta koska olen laiska, en jaksa avata konetta sen takia, että alkaisin...
  7. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voi verppu! Olisko sulla mahdollisuus lähteä lääkäriin? Tsemppiä hurjasti!
  8. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    ^ Kyllä ne olis sitä painottaneet aikaa antaessa, jos vaatii jotain erityistä huomiota. Äkkiä se kaks viikkoa menee ja sit onkin jo np-ultra! Vaikka nyt tuntuu, ettei tää aika etene millään, niin eipä aikaakaan, kun mahojemme kanssa valastelemme uimarannoilla kesähelteillä <3
  9. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Mulle saa muuten myös päivittää etusivulle tuon neuvola-ajan eli 13.3. :)
  10. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Vilijonkka, jos sikiöseulonta verikokeisiin oot menossa, niin ei mun mielestä tarvii olla syömättä.
  11. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Meillä mies oli ekassa neuvolassa esikoisen aikaan mukana, mutta todettiin sen olevan niiiiiiin turhaa, että seuraavat kerrat menin yksin. Ultriin tuli sitten aina mukaan ja se riitti kyllä mulle hyvinkin. Mullekin merkkaa enemmän se, että mies tosiaan vähentää kaljoittelureissujaan, kiinnostuu...
  12. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Suvitar89, tuosta hemoglobiinista. Mä söin esikoisen odotusaikana koko ajan rautalisää. Normaalisti mulla on hemoglobiini n.140, mut rysähti kertalaakista raskausaikana sinne sadan kieppeille. Alhaisimmillaan oli joskus vuosia sitten, 73, silloin en kyllä ollut raskaana. Mitään eroa en olossani...
  13. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    _Kenguru_lle tsemppiä, toivotaan vuodon loppuvan ja kaiken olevan hyvin! Tuo on niin piinaavaa, tässäkin ketjussa on ollut monia ruskean tuhrun kanssa kärvisteleviä. Itselläkin oli vuotoja ekassa alkuraskaudessa ja se oli todella pelonsekaista aikaa. :hug:
  14. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Ihanaa, Laala oli saanut hyviä uutisia ultrassa, onnea! Lisää uutisia täällä käyn kyttäämässä vähän väliä, tsemppiä ultraa vielä odottaville! _Kenguru_lle erityishali!
  15. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    minima, täällä kautta kun laitat yksityisviestiä vaikka kirsikka92:lle, niin hän voi sinut sinne Naamakirjan ryhmään lisätä :) Lisa Maria, myös mulla tuli esikoisen aikaan tuota ruskeeta vuotoa ja sitten lisäks vielä erilaisilla koostumuksilla varustettua valkkaria ja kaikki oli normaalia :)...
  16. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    dita, kyllä minäkin molempia formaatteja tulen käyttämään ja varmasti moni muukin meistä, joten et varmasti yksin joudu höpisemään tällä puolella :)
  17. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    zannukalle lämmin virtuaalirutistus ja voimia! meppuli päivittelee sit heti ultran jälkeen kuulumisensa, niin mäkin vähäoireisena saan mielenrauhaa. Tosin mulla myös on tuota kuvotusta, johon syöminen auttaa, mutta kun ei tee mieli syödä mitään. Taas on aika, jolloin voisin vetää kilokaupalla...
  18. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    LukLu, myös minä odotan nt-ultraa, eikä aikaakaan oo vielä sinne varattu. Huh huh. Toiveissa toki on, että neuvolan täti ultraa ekalla käynnillä, mutta hyvin skeptinen oon siinä asiassa, kun ei esikoisestakaan ultrattu neuvolassa terkkarin toimesta. Ja onhan tuohon ekaan neuvolaankin vielä 16...
  19. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Hajamielisyys tosiaan on vahvasti läsnä täälläkin. Pakkasin esikoisen vaunuihin tänään ja vaunujen alle kasasin vaipparoskiksen ja hirveän läjän pahvi- yms. roskaa, ajatuksena nakata ne haisevat vaipat ja vanhat maitopurkit roskakatokseen ohimennessäni. Kaupassa ihmettelin sitten, kun haisee...
  20. T

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    zannukka, mä vedin edellisessa raskaudessa ämpärikaupalla mehujäätä :D Pahimmillaan se oli ainoa, mikä pysyi sisällä :) Hopeakissa, mmmmm... Makaronia ja voita :p Vielä ei töki mikään ruoka, sitä odotellessa...

Yhteistyössä