Hakutulokset

  1. M

    Myyrmäen kirppis?

    tietääkö kukaan onko toi Myyrin kirppis tänään auki?
  2. M

    Maitoallergia oireet

    Millaisia oireita maito allergiassa? Meillä tyttö 1v. ja alkanut öisin heräillä ja itkeskellä, päivisin sit väsynyt ja kärttyinen.
  3. M

    Maitoallergia oireet

    Millaisia oireita maito allergiassa? Meillä tyttö 1v. ja alkanut öisin heräillä ja itkeskellä, päivisin sit väsynyt ja kärttyinen.
  4. M

    Maitoallergia oireet

    Millaisia oireita maito allergiassa? Meillä tyttö 1v. ja alkanut öisin heräillä ja itkeskellä, päivisin sit väsynyt ja kärttyinen.
  5. M

    Maitoallergia oireet

    Millaisia oireita maito allergiassa? Meillä tyttö 1v. ja alkanut öisin heräillä ja itkeskellä, päivisin sit väsynyt ja kärttyinen.
  6. M

    Maitoallergia oireet

    Millaisia oireita maito allergiassa? Meillä tyttö 1v. ja alkanut öisin heräillä ja itkeskellä, päivisin sit väsynyt ja kärttyinen.
  7. M

    Maitoallergia oireet

    Millaisia oireita maito allergiassa? Meillä tyttö 1v. ja alkanut öisin heräillä ja itkeskellä, päivisin sit väsynyt ja kärttyinen.
  8. M

    Maitoallergia oireet

    Millaisia oireita maito allergiassa? Meillä tyttö 1v. ja alkanut öisin heräillä ja itkeskellä, päivisin sit väsynyt ja kärttyinen.
  9. M

    Maitoallergia oireet

    Millaisia oireita maito allergiassa? Meillä tyttö 1v. ja alkanut öisin heräillä ja itkeskellä, päivisin sit väsynyt ja kärttyinen.
  10. M

    Maitoallergia oireet

    Millaisia oireita maito allergiassa? Meillä tyttö 1v. ja alkanut öisin heräillä ja itkeskellä, päivisin sit väsynyt ja kärttyinen.
  11. M

    Maitoallergia oireet

    Millaisia oireita maito allergiassa? Meillä tyttö 1v. ja alkanut öisin heräillä ja itkeskellä, päivisin sit väsynyt ja kärttyinen.
  12. M

    etäopiskelijoita?

    onko kellää kokemusta nettiopiskelusta? mitä voi suorittaa ja miten? :)
  13. M

    selittämätön lapsettomuus ja hoidot

    Onko täällä sellaisia joilla on jo lapsi hoitojen avustuksella ja nyt olisi haaveissa toinen. Meillä pari vuotias tyttö inseminaation tuloksena. Nyt jo takana useampi inseminaatio mutta ei tulosta. Onko miten yleistä ettei toista lasta enää tulisikaan. Selittämätön lapsettomuus, kummastakaan ei...
  14. M

    Nyt meni hermot tauteihin!

    Nyt meni hermot tämän syksyn tautimäärään! Saisi tulla pirun äkkiä pakkaset, eikös sanota, että liikkeellä olevat pöpötkin vähenis puolella kun olis kunnon pakkasia...?! Meillä 3-v. ja 7 kk ovat nyt olleet kohta 6 viikkoa kipeinä ja nyt mä en enää jaksa! 5 viikkoa sitten tuli kummallekin...
  15. M

    peruspäiväraha

    tietääkö kukaan voinko ilmottautua työttömäksi työnhakijaksi vaikka olen hoitovapaalla? odotan tällä hetkellä kolmatta lastamme ja ennen kuin lapsi syntyy jään tosi pienelle kotihoidon tuelle. saisinko siis peruspäivärahaa? aika sekeva kysymys...
  16. M

    kuopiolaiset!!

    hei! Olisko kuopiossa kiinnostusta tavata? Itse odotan nyt esikoista rv12, la tammikuussa 2007. miten olis tapaaminen syksyllä, kun lomat ym. on ohi?
  17. M

    rovaniemltä kavereita

    Olen 31v ja poika on 10kk.mies on päivät töissä ja välillä kaipaisi toisten aikuisten seuraa..tuttuja ei ole vielä täällä rovaniemellä koska olen muualta muuttanut.mailailkaa osoitteesen marjo.honkanen@hotmail.com
  18. M

    kenellä on vauva 1.10.2003 syntynyt!!

    olisikko täällä äitejä jolla on vauva syntynyt 1.10.2003! omani tein KAKS:ssa!
  19. M

    kenellä on vauva 1.10.2003 syntynyt!!

    siis kaikki kenellä on vauva syntynyt 1.10.2003!! saa olla myöhempääkin syntyneitä..omani tein KAKS:ssa!
  20. M

    2 vuotiaan tutista luopuminen

    siis onko kokemuksia kun lapsi luopuu tutista vasta 2 vuoden iässä..oma neitini lopetti pari viikkoa sitten kun edellinen yö tuli nukuttua tutin kanssa ja seuraava päivä meni ilman tuttia vaikka neiti sitä hieman kyseli..samana iltana mentiin nukkumaan ihan normaalisti eikä neiti edes kysynyt...

Yhteistyössä