Hakutulokset

  1. Miisa89

    Facebook-Profiilin poistaminen, APUA ÄKKIÄ, KIIRUS!

    Eli kertokaa miten se poistetaan?? Kun olen kertaalleen jo sen poistanut mutta se on tullut takaisin. Yksinkertaisia ohjeita kaipaan :) Kiitos
  2. Miisa89

    Pesänrakennusvietti? Tai jotain :D

    Eli siis onko muilla ollut raskausaikan tälläistä "pakko siivota joka nurkka" -oiretta. Itselläni olen nyt huomannut tälläisen, koko keittiö on jo hinkattu lattiasta kattoon kaikkia laatikoita ja jalkalistoja myöden.. Tavallaan rasittavaa, koska tulee paineita jos ei joka päivä saa tehtyä...
  3. Miisa89

    Turvaistuin/kaukalo 0-18kg ? Kokemuksia jakoon..

    Eli soveltuuko siis ihan vastasyntyneestä 18kg saakka kuten mallista ymmärtää? Onko kenelläkään kokemusta tälläisestä? Itse harkitsen tälläistä, joka olisi sitten koko ajan kiinteänä autossa, ja pienempi kaukalo olisi sitten kylä- ja kauppareissuille kantamista varten.. Onko mitään järjen...
  4. Miisa89

    Neuvolakäyntien väli ?!

    Heips. Ihmettelen tässä vain, että voiko neuvolaväli olla tosiaan 2kk? Kävin neuvolassa 17.1 ja seuraava käynti 15. maaliskuuta. Olin tuolloin 17.pv rv 15+6. Satiin sydänäänet juuri ja juuri kuuluviin, kun kaveri ui karkuun. Seuraava käynti olisi 5. maaliskuuta, rakenneultra. Onko...
  5. Miisa89

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Heips! Onko Hämeenlinnassa tai lähialueilla esikoistaan odottavia? Olisi mukava tutustua, vaihtaa kuulumisia ja kokemuksia ja mahdollisesti tavatakin. Siis tutustua uusiin ihmisiin :) Itse olen 24v. ja rv 14+2

Yhteistyössä