Hakutulokset

  1. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    ...ja niin mitään en oo aikaseksi saanut koko päivänä X) tai no tilasin mä purlipöllöstä neuvolakortin kannet kaikille muruille :)
  2. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Näkyykös mahat nopeammin kun on enempi raskauksia takana? Kolmatta meillekin, enkä muistaakseni aiemmin ollut näin pallo. Taitaa olla kudokset ja lihakset löysempinä ja joustaa helpommin?! HEH! En todellakaan tiiä :D
  3. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Lokakuun lorut~

    Heips! Pääsenpä minäkin fb:iin! Puhelimella ei onnistu viestien luku, mutta näin koneella kyllä. kummallista. Yönenkeli, mulla maha näyttää samanmoiselta mikäli kireää paitaa päällä. Oli pakko kurkkia "mahakuvia ennen vkoa 20" tuolta alempaa ja tosi on, voi olla vauvamahaa jo näillä...
  4. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Heippa! Meilläkin ultra oli eilen, tai no yksin kävin, mies oli töissä. Meillä ultrataan molemmista päistä. Alakautta oli kirkkaampi kuva ja siellä oli hyvin omapäinen ja laiska yksilö. Ei tahtonut olla kyljellään ollenkaan vaan vain nenä kameraa kohti. Linssilude. Niskaturvotukseksi sai...
  5. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Miten ja minne? Puhelimella kun ei taida mennä viestit täällä perille. Kirjaa mut täällä itestään ulos kun sivu vaihtuu. Tooooosi turhauttavaa. Joka välissä pitää kirjautua uudelleen ja linkittäminen tuskin onnistuu x) pääsisi helpommalla kun etsin itse fbstä.
  6. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Adalie ootko saanut mun viestejä? Jos laittaisit sun tiedot millä löydän sut fbstä, mua ei löydy nimellä. Eka vaate hommattu, kaverilta me and i kärpässieni setti :D
  7. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Olo senkun paranee ja ruoka alkanut maistuu! Hirveen määrän juuri riisiä tabascolla.nams! Jopa niin innoissani hyvästä olosta, että kävin kauneushoitolssa laittamassa ripset ja kulmat, ihanaa luksusta kun kolmeen viikoon ei pinsettejä katsottukaan :)) Verikokeissa kävin aamusta ja 26.9...
  8. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Itun emo, Seelannissa tavattiin ja tänne muutettiin 6v sitten. Kyllä vaan on elämä helpompaa täällä, on lämpimät talot ja hyvät työajat. Lastenhoito toimii. Useammin kun vaan pääsisi lomailemaan niin hyvä. Hirvitti huomata että pian lennot meidän jengiltä on jo 8000e. Lottovoittoooo?? Oma olo...
  9. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Itun emo, jep, kiwi ;) maorinimet sopisi myös (on myös maori) . Pojalla sellainen onkin jo mutta se kuullostaa hyvin suomalaiselta ja saattaa jollain suomalaisella ollakin tietämättä mitä se muualla tarkoittaa :) käyttekö Suomessa usein? Meillä verikokeet on vapaaehtoisia.mutta jos ne haluaa...
  10. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Itun emo ja Dorian. Meillä samaa nimiongelmaa. Mies englanninkielisestä maasta kotoisin ja pojan nimi tuntuu olevan mahdoton tehtävä. Aleksit ja Oskarit löytyy kaksikielisten kavereiden perheistä. Kuitenkin toivotaan nimeä joka taipuu selvästi molemmille kielille. Tulisi tyttö niin nimi olisi...
  11. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Hello, ja pitkästä aikaa. Olo ollut mitä huonoin, sairaslomalla viimeiset 1,5vkoa ja taitaa vielä jatkua. Huimaus tuntuu vähentyneen mutta päänsärky ottanut sen paikan. Oksennetaan ja nukutaan. Voin luvata ettei ikinä enää yhtään raskautta. ... (kuinka nopeasti sen unohtaa?) Paljon ollut...
  12. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Meillä oli phil and tedsit kun edellisillä ikäeroa 1v1kk. Toimi erinomaisesti.
  13. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Karviaismarja, minne menossa? Nim. Kamala lomakuume
  14. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Hola Vuodoista, en ole itse koskaan vuotanut, mutta voisin kuvitella olevani hyvin hysteerinen. Ja aina kandee käydä näytillä mikäli yhtään epäilee. Äitiysvaatteista, toivon pärjääväni mahdollisimman pitkään omilla vaatteilla. Jostain syystä kaikki ahdistaa niin vietävästi. Ajatukset ja...
  15. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Adalie ja Bluedreams, voiko iskias tulla näin aikasin?? Mulle tuli esikoisesta puolen välin tienoolla kun maha alkoi kasvaa ja hermoon alkoi painaa. Eihän siellä vielä pitäis olla mitenkään ahdasta :) turvotusta tosin hurjasti! Toivottavasti tää helpottaa, on tosi kurja vaiva ja vaikuttaa töiden...
  16. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Tutkin siis homejuustot läpi ens kauppareissulla ;) Itun emo, kyllä tää kolmas jännittää ehdottomasti eniten! Ei malta odottaa tietoa jotta laikki hyvin, saati aikaa jolloin ollaan mahakkaita :) Äh, takas töihin. Mulla juilii vasemmalta alaselkä-pakara niin julmetusti, piti tulla ottaa...
  17. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Mahtavaa, uusia ropisee! Tervetuloa ja onnea :) Tänne ei kummempia, kiukuttaa ja väsyttää. Eilinen migreen ol aika villi kun piti pärjätä panadolilla. Toivottavasti ei tule usein.. neuvola ensi viikon pe, jipii! Oletteko alkaneet vältellä tiettyjä ruoka-aineita? Mitähän sitä nykyään on...
  18. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Heips Täällä voidaan hyvin, mieletön väsymys pari päivää sekä rintoja aristaa. Ensi viikolla jos soittelisi neuvolaankin. Oletteko kertoneet uutisia monelle? Musta tuntuu että meidän ympärillä tietää kaikki, molemmat ei malta pitää suitaan kiinni ;) töissä tosin ei olla vielä tietosia. Jos...
  19. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Piikru, hauska huomata pari seikkaa. Meillä lapset 4v ja 5v :) menkatkin alkaneet meillä samana päivänä x) hehheee.. Juu, aotearoa/30/kolmas LA 11.4 Meillä otti kahdeksan kiertoa ennenkuin tärppäs, ajatus ehti jo tulla että kaksi on hyvä (edelliset nappas ekalla ja tokalla...
  20. A

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Heinä- ja elokuussa~

    Heips! Täältä uusi odottaja astuu joukoon sekavin mielin. Tänään plussattu ja hätäisesti laskettu la 11.4 (mä en sit yhtään muista koska menkat oli... -> pää lomalla edelleen.) Tarkennetaan tietoja ja teen vielä yhden testin x) Nim. Oireeton aoteora

Yhteistyössä