Hakutulokset

  1. Mom09

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Iltasyöppö ilmoittautuu! :) Täällä ei oikein mitään erikoista,viikot vaan menee eteenpäin vauhdilla. Mä voisin myös liittyä sinne facebook ryhmään,tulee muutenkin siellä pyörittyä hieman enemmän kuin täällä.. Hössötyksestä oma äitini on aikamoinen hössöttäjä/huolehtija,aina tarkkailemassa mitä...
  2. Mom09

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Täällä alkaa pikkuhiljaa se armoton alkuraskauden väsymys helpottamaan,paha-olokaan ei ole nostanut päätään viikkoihin :) tietysti nyt kun pääsen hehkuttamaan hyvää oloa niin kohta saan vaivaksi jotain aivan kamalaa :) Hankinnoista sen verran,että meillä esikoisen pinnasänky,rattaat ja sitten...
  3. Mom09

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Sarizalle paljon tsemppiä,kuulostaa kyllä aika kamalalta :/ Täällä on tänään ollu oikeen itkuntäyteinen päivä,joka alkoi heti aamusta kun ensin en löytänyt laturia puhelimeen (esikoinen oli piilottanut sen), seuraavaksi itkettiin kun en saanut ruskeakastiketta onnistumaan ( :D ) ,kaupassa...
  4. Mom09

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Heih! Kävinkin jo tuolla kesäkuun pinossa ilmottautumassa kun en huomannut tätä uutta pinoa. Elikkäs tässä tiedot uudestaan.. LA 7.1.14, ikä 25, 2. Lapsi, KÄT Yhdessä ultrassa olen ollut,silloin viikot oli 11+6 ja seuraava ultra on 20.8 ja seuraava neuvola 5.9 -Mom09 13+2
  5. Mom09

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Hyvää huomenta odottajat :) Täällä ilmoittautuu mukaan yksi odottaja lisää! Mitenkäs tänne ne tiedot laitetaan? Katsotaan osaanko.. :) LA 7.1.14,ikä 25,2 lapsi,KÄT Yhdessä ultrassa olen ollut,silloin viikot oli 11+6 ja seuraava ultra on 20.8 ja seuraava neuvola 5.9 :) Mom09 13+2
  6. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnea Katrinainen :) Täällä Testi näytti selkeän plussan! Fiilikset onnellisen sekavat :) ihanaa! Pitkä odotus palkittu :)
  7. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Se olis testipäivä :) pikkusen jännittää,kun en haluu pettyä jos nää "oireet" onkin mielikuvituksen tuotetta.. Testin ostin eilen,Pregcheckin,ihmettelen vaan miten pystyin olee testaamatta koko eilisen :D Hauskaa lauantaita kaikille,mä lähden järkkäämään poitsun synttäreitä valmiiks,ennenku...
  8. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Paljon onnea Piitu85 :) Täällä siis testipäivä huomenna,poitsun synttäreiden jälkeen :) Toivottavasti oireet on aitoja ja Plussa tulisi! :)
  9. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Täällä taitaa olla testipäivä viikonloppuna :) tissit edelleen kipeet ja se yhden päivän vuoto ihmetyttää edelleen..:O Pidän itteeni itteeni jännityksessä ihan tahalleen,koska oireita on mutta jotenki haluun testata vasta poitsun 4vee synttäreiden jälkeen lauantaina :) Hauskaa tiistaita...
  10. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Paljon paljon paaaljon onnea Plussista! <3 Jospa sitä itsekkin tekis testin ens viikolla,rinnat tosi arat/kipeet ja ei oo näkynyt tätiä ku viimeks 3.4..hmm..
  11. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Kiertopäivät vaan paukkuu..Huoh. Onneks on ollu paljon tekemistä niin ei oo kerinny ajatella tätä asiaa melkein ollenkaan! Jäiköhän multa yhdet menkat muutenvaan tulematta esim stressin takia,noh,seuraavaa ns. Alkamispäivää odotellessa,jossei ne sitten ala niin kai se on lääkäriin mentävä...
  12. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Nyt en tiedä ollenkaan mitä tapahtuu. Tänään ja eilen vessassa käydessä paperiin on jäänyt hieman punertavaa juttua,vähän kuin valkovuotoa,eilen tuli kerran ihan verta,mutta se oli vaan sen yhden kerran,ja maha ollut jo kolme päivää todella kipeä..Ei mulla koskaan menkat näin myöhässä oo...
  13. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Onnea plussanneille :) Täällä ei vieläkään m-i-t-ä-ä-n :/
  14. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Ei näy tätiä vieläkään,mutta en usko kyllä että tärppikään olisi käynyt..ei ole oireita mihinkään suuntaan,eli kierto varmaan venyy työstressin vuoksi :/
  15. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Paljon onnea kaikille plussista! Ja pahoittelut tädin kohdanneille,uuteen kiertoon lähdetään sitten plussat mielessä! :) Täällä odotellaan myös puna-armeijaa,mahaa jomottelee,selkää jomottaa,kaikki ärsyttää ja siihen päälle vielä hirvee nälkä koko ajan!..eli tädin merkit ilmassa :/...
  16. Mom09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Ja tänään testi negatiivinen :/ Tosin tein sen nyt juuri,enkä heti aamulla..
  17. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Jumevi Sellaista että olin bussissa menossa jonnekkin,ja siellä oli pieni poika joka sanoi minulle että "Täti,sinä odotat vauvaa,koska hymyilet". Oli siis pakko tehdä testi :D Hullu mikä hullu :D Ja listalta on "pudonnut" mun kiertopäivät elikkä siis tänään 25/28-34
  18. Mom09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    *mur-mur*,Juuh,"tuoreena" on kuvattu (: Uutta kuvaa laitan vaikka huomenna kun teen uuden testin. Voi kumpa tuo olisi sitä itseään nyt! Juuri mittasin lämmönkin ja se oli 37,2 (: Kierto heittelee mutta tänään on kyllä ihan 25/29-34 (:
  19. Mom09

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    viivanpaikka? - Image - Aijaa.com Näkeekö kukaan mitään?
  20. Mom09

    Vauva haaveissa vuodelle 2013 - 2014

    Täällä testattu viivanpaikka,missä reunoilla iiiihan pikkuisen väriä,eli negatiivinen varmaan. Ja tiedän,testasin todella liian aikaisin :( Lämpökin tasan 37..Voihan kökkö. Viimeöinen uneni sai testamaan :D

Yhteistyössä