Hakutulokset

  1. S

    Yrittäjyys ja äitiys

    Onko ketään äitejä jotka ovat yrittäjiä. Miten olette saaneet nämä kaksi asiaa pelaamaan yhdessä ? Itse olen perheyrityksessä ja olen välillä kokenut asian hankalaksi. Haluan olla lapsilleni äiti jolla on heille aikaa, mutta painostus toisaalta on välillä raskasta (välillä tuntuu että normaalit...
  2. S

    4 v hulivili

    Auttakaa mua. Meidän 4 vuotias poika on alkanut koetella meidän jaksamista. Ei kuuntele kieltoja lainkaan ja nauraa ja lällättää meille kun kielletään. Ollaan koitettu olla huutamatta ja välillä on mennyt niin hermot että on ratkettu huutamaan, mutta tuntuu että mikään ei auta. Ylyttää 2...
  3. S

    Herkkä syy...

    Onko täällä muita, jotka joutuvat turvautumaan lapsettomuushoitohin miehen erektiohäiriöiden/sukupuolisen haluttomuuden vuoksi?
  4. S

    Äidit Nokialta

    Hei ! Olen +30 äiti ja poika 2v Nokialta. Kaipaillaan äiti-ystäviä ja leikkiseuraa pojalle. Kirjoitella voi osoitteeseen: sinikello2@luukku.com
  5. S

    ja kaiken voittaa rakkaus....

    vai voittaako? Mitä rakkaus on? Miten edetä, kun yhteistä on vain lapset ja velat? Jossain odottaa se kauan kaivattu sielunkumppani? Vai odottaako...mikä parhaaksi, mistä sen tietää. Seurata sydämen ääntä ja tehdä hyppy tuntemattomaan? Kuka kannattaa kun pelottaa että omat siivet ei kestä?

Yhteistyössä