Hakutulokset

  1. M

    Elovauvat 2014 <3 *elokuussa* MEIDÄN KUU!!

    Tässä hieman toisenlaista synnytyskertomusta... Limatulppa irtosi noin 3 aikaan aamulla 10.päivä. Jatkoin vielä pötköttelyä ja jäin odottamaan josko alkaisi supistamaan. Tunnin päästä mahassa rusahti ja noustessani vessaan vedet valui pitkin lattioita. Pikanen soitto lastenhoitajalle ja...
  2. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    Neuvolassa käyty, eipä mitään ihmeellistä siellä. Strepto oli ngt ja samoin ne veren vasta-aineet (liittyy siis tohon vauvan keltasuuteen). Mulla on nyt ollu kahtena iltana nukkumaan mennessä ihan selkeitä supistuksia, ei siis kipeitä vaan sellaisia mahan kovettumis supistuksia. Toinen uusi...
  3. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    No niin, padi toimii taas ja homma pelittää :) Täällä hämmästellään tuon yks veen touhuiluja (tai siis kehitysikää on vasta 10kk), se vaan menee tyytyväisenä paikasta toiseen ja sitten hieman kiukuttelee kun väsy tulee :') Ei uskois että vuosi sitten se makasi lämpökaapissa letkujen peitossa ja...
  4. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Rv 36+6 Alkaa olla jo tukalaa ;) Mutta nautitaan silti viimeisistä viikoista <3
  5. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    No kylläpä täällä tosiaan on hiljaista... Mutta hyvähän se on että ihmiset nauttii kesästä eikä istua nökötä sisällä nenä kiinni ruudussa :) Tällä hetkellä täälläkin ollaan rannalla ja nautiskellaan (sain juuri tuon 1veen nukahtamaan päiväunille). Nyt siis hyvää aikaa naputella kännykkää ;)...
  6. M

    Elovauvat 2014 <3 *heinäkuussa*

    PINSULI Mä ainakin sain viime kesänä sairaalassa ihan oman tuubin peräpukama voidetta, joten eiköhän se oo raskauaikana ihan ok. Ja se kyllä autto melkeinpä heti :) Oli jotain Pllä alkavaa... enpä oo pitkään aikaan kirjotellu kun Padi on poissa käytöstä niin ei tuu puhelimella oikeen...
  7. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Pakko tulla omaa napaa hehkuttamaan... ;) Olin eilen äippäpolille istukkakontrollissa ja saan synnyttää alateitse, JES!=) Istukka oli siis siirtynyt jo 1,5cm päähän ja vielähän se siitä todennäköisesti nousee ylemmäs ja alaspäin se ei joka tapauksessa enään tule. Ei tarvitse siis enään mennä...
  8. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    imettämisestä en siis missään nimessä ketään lähde tuomitsemaan oli sitten tissillä tai pullolla kasvanut vauva. Omakohtaisesti tiedän että se ei aina mene kuin strömsösä ja olen kokenut ahdistavaksi sen kun jotkut oikein jankkaavat että kyllä se on helppoa ja parasta lapselle jne. Ei se...
  9. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Neuvolassa viimeks terkkakin kyseli, että joko on vauvaa varten kaikki valmiina. Mutta eipä mulla oo oikeen mitään laitettavaa... Vaatetta on ihan kivasti ja ne on just muutama kuukaus sitten jäänyt edelliseltä käytöstä niin oli vielä ihan vastapestyn tuoksuisia :) Uusi tulokas saa nukkua...
  10. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    [/url][/IMG] [/url][/IMG] 30+5
  11. M

    Elovauvat 2014 <3 *kesäkuussa*

    Nyt voinee huokaista helpotuksesta kun viikkoja on jo 30+3 ja neuvolalääkärinkin mukaan paikat hyvin kiinni ja kaulaa jäljellä 3cm :D Tänään oli neuvolakäynti ja sf-mitta huitelee yläkäyrän yläpuolella (31cm), joten toivottavasti ei enteile jättiläisvauvaa :O No, onneks on parin viikon päästä...
  12. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    [/URL][/IMG] 29+3 Kivasti persaus tapainottaa mahaa :laugh::laugh:
  13. M

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Heipsan taasen piitkästä aikaa:D Täällä ollaan jännitetty, että toistuuko edellisvuotinen uudestaan mutta nyt ollaan jo 29+3 eli juurikin siinä päivässä kun edellisestä alkoi lapsivedet tihkumaan. Mutta mulla on hyvä tunne, ettei nyt tule lähtöä. Liian ihana fiilis kun koulut loppuu ja...
  14. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] Rv 28+2
  15. M

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Tsemppiä jenii;) Hyvään hoitoon pääsit ja tosiaan sieltä naikkarilta ei niin vaan kotiin enään pääsekään... Hyvä painoarvio sun vauvalla kuitenkin, mulla oli edellisestä painoarvio viikoilla 29+ 790g ja kyllä hirvitti että jos sillon ois syntyny. No kaikesta selvittiin kuitenkin ja Naikkarin...
  16. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    http://kaksplus.fi/attachments/forum3/18995d1372348602-image.jpg Tässä ois edellisestä rv 30 Se jäikin sitten viimeiseksi kuvaksi...
  17. M

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    [/URL][/IMG] [/URL][/IMG] Tässä siis rv 26+3 Täytyykin katsoa pari sivua taaksepäin, minkä kokonen se on edellisessä ollu :p
  18. M

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Moikka taas! Pinsuli tsemppiä paljon! Kyllä siellä varmaan kaikki on ihan kunnossa :hug: Kivitasku tsemppiä sulle radin kanssa, mä en tiedä miten sitä pystyis itseään pistämään vai oliko sulla siis insuliini hoitonen? Menee tässä lukiessa jo ihan sekasin, että kellä oli ja mitä Oliko...
  19. M

    Elovauvat 2014 <3 *toukokuussa*

    Moikka taas pitkästä aikaa :) Ja tosiaan, aika kuluu kuin siivillä. Katoin just kalenterista että mullahan tulee huomenna jo 26 viikkoa täyteen :O Ja sitten ei oiskaan kun kolme viikkoa siihen kun edellisessä odotuksessa jouduin kolmen viikon sairaalalepoon... :( Sitä en nyt kuitenkaan jaksa...
  20. M

    Elovauvat 2014 <3 *huhtikuussa*

    Saanuska: Juu, siitä tehään kaikennäkösiä vähennyksiä eli ei oo suoraan sama kuin verotuksessa vahvistettu työtulo... Pinsuli: Täällä painitaan samojen tunteiden kanssa ja kärsijinä toimii lapset koska mies on töissä koko ajan. Sit koitan itku silmässä selittää että kun on vauva mahassa niin...

Yhteistyössä