Hakutulokset

  1. M

    painon noussu

    Heip.. Tänään oli kolmas neuvola ja viikkoja 23+2, paino oli 88,4 ku mun lähtö paino oli 77, eli 11kilo tullut :( harmittaa ja ihmetyttää...mitäköhän tulee olemaan ku meen synnärille ja mietin kovasti että jos nää kilot mitkä tullu ei pahemmi liitykkää raskauteen ni mahtaako tippusynnytyksen...
  2. M

    vauvan liikkeet <3

    Missäs vaiheessa miehenne on myös tuntenu vauvan potkut jne? :)) Meillä eilen 22+0, tuli nii selkeet potkut et mieheni tunsi niitä myös, villi tyttö siellä <3
  3. M

    kuinka paljon olette lihonneet?

    Moip! Tässä meneillä 21viikko ja ole nyt jo lihonnu alku painostani joka oli 77kg melkein 8kg, painan nyt lähemmäs 85:( ällöttää ja masentaa, ja pahin täs on se että en edes mässäile tai syö paljon:/ Viime vuonna painoin 67kg, kun lopetin treenamiseen paino nousi 76kg, iha...
  4. M

    todella kivuliat kuukautiskivut 19+3

    Lääkärit ei osannu snaoa mikä on, perus, en ollu ollenkaan yllätyn, ku ei ne ikinä osaa sanoa mitään, kivut voi olla normaalia, jopa sillo ku itkettää ku sattuuu nii paljon, sain kummiskin semmosen voiden, paikallist antibio, se on kyl auttanu, eli kyl pakko olla niin että jonkinlainen tulehdus...
  5. M

    klamydia:(

    Heips Mul ois pikku ongelma ja toivoisin et joku voisi neuvoa tai kertoa oman stoorynsä jos kokenu jotain samanlaistan Eli täällä meneillä viikkoja 19+5, ollu viikon verran todella kipeä ala vatta joka sätelee selkään, vähä ku menkka kipu samalla myös runsas valkovuoto. Eilen olin...
  6. M

    todella kivuliat kuukautiskivut 19+3

    Niinku otsikossa lukee niin 19+3 meneil ja ollu nyt monta päivää alavatta todella kipeä, kk kivut jotka vetää selkään, eile jouduin töist lähtee kotio ku ei pystyny olee, vaikka kotonakin makaan ja lepään niin silti kivut tulee ja menee, yht äkkiä kramppaa, valkovuoto lisäntyny ja haisee...
  7. M

    Tyttö vai poika masu ;)

    Olen viidennellä kuulla raskaana nyt, kumpa veikkaatte masun perusteella ;) DpLn2i - Image - Aijaa.com E5F5qk - Image - Aijaa.com
  8. M

    vauvan sukupuoli <3

    Joo mut se on vasta viikolla 21 :/ ei malteta odottaa siihe asti :) vaik ei asial muutenkaan mikkä kiire ole mut mun mielest ois kivaa selvittää jos vaa mahollista:)
  9. M

    vauvan sukupuoli <3

    Heippa! Ajattelin loppuviikosta käydä yksitysellä ultrassa kattoo jos saatais selville meijän vauvan sukupuolta<3 tosiaanki sillo mulla vasta 17vk kasassa, et aattelin jos asia selvinny jollekin toiselle myös tässä vaiheesaa raskautta? Mä oon tämmönen hätähousu ja haluttais niii paljo tietää...
  10. M

    12vk Ultra aj että mikä tunne <3

    nii syken mukaa meilleki tyttö <3 ja ens viikosta turkin aurinkooon :D yli paljo on nyt energiaaa jaksaa kyllä :) ja uskon et pärjää siel vaik siel on yli kuumaa, mut sit tietää et ei hetkeen pääse mihkään matkalle.. arvaa mitä! mullaki 13.8 seuraava ultra :D kui hauskaa! ja mul on sillo...
  11. M

    12vk Ultra aj että mikä tunne <3

    aaaah ihanaaaa!!! :) sama täällä sama täällä! hän heilus ja peppua heilutteli meille :) lääkäri ei meinannu saada sykettä kunnol ku hän oli nii innoissaan liikkumaan! siis aivan mieletön tunne! lauantaina tulee 13vk täyteeen :) ja sit alkaaki kesäloma, eli toivottavasti viikot menisi nopeasti...
  12. M

    12vk Ultra aj että mikä tunne <3

    Eilen oltiin ultrassa, ajjjj että mikä tunne, kyllä itku tuli! Vuveli se siinä vain heilutteli pepuan ja käsiään, yli sulonen! :) Piti olla vasta 11+6, mutta sanottiinki että on vähä enemmän eli 12+4 :) eli laskettu aikaki on sitte vähä aikasemmin! Syke oli korkeella 164, (toivottavasti...
  13. M

    alkuraskaus ja lihoominen :(

    miks mul ei käy noi :D kui pitkällä oot? mä en kerralla pysty syömää paljo, mutta hirvee nälkä tulee muutaman tunnin välein:(
  14. M

    Ovulaatiotesti raskaustestinä?

    Mä voin kertoa että kyllä toimii, mä testasin Davidin ovu testeillä kolme päivä ennen menkkojen alkamista ihan piruttain, ja se muuttus nii punaseksi ku vain voin muuttua joka pisti mut epäilee et oonkoha raskaana, oltiin nii kauan yritetty, tuli nii puskista, parast on se et mikä sai mut ees...
  15. M

    alkuraskaus ja lihoominen :(

    jepp sama tääl, sillo ku plussasin, meni kaks viikko ja kaikki farkut pieneks :D mul tullu vaa perseseen ja reisiin koska paidat jne kaikki käy oikein hyvin :)
  16. M

    alkuraskaus ja lihoominen :(

    joo totta, mua ei häiritse vatsan kasvaminen ollenkaan, päin vastoin se kasvaa koko ajan ja mä oon iha rakastunu! lähinnä tarkotin niiku ku muualta alkaa paisua :( Kaikista pahin on se et mulla ei ole ikinä ollu selluliitia, ja nyt jalat on täynnä, ja se tuntuuu erittäin pahalta..iha niiku...
  17. M

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Hello :) minäkin voisin liittyä tähän! eli LA olisi 2.1.2014 :) oon turusta ja 26v, oisko muitaki turusta?
  18. M

    Tammikuu 2014 vauvelit <3

    Moikkamoi! Tässä olisi 26vuotias neitokainen jolla laskettu aika 2.1.2014 :) jooko jollain muullaki tammikuussa laskettu aika? Ja miten raskaus on tähän asti sujunu?
  19. M

    Tammikuun 2014 vauvat

    heippa hei :) voisin kans liittyä tähän, mulla olisi 8+5 kasassa jaa laskettu aika olisi 2.1.2014 :) aika jännää! itse olen 26v ja truusta! oisko joku muukin turusta?ois nii kivaa jos joku muukin olisi samassa tilanteessa, olis kivaa jakaa ajatuksia jne :)
  20. M

    Kiinalainen syntymäkalenteri

    Tää on aika hauskaa, kui monella osuunu oikein? Kiinalainen syntymäkalenteri Tuon mukaan meille olisi tulossa tyttö! :) mä en malta odottaa!

Yhteistyössä