Hakutulokset

  1. Omppu07

    Homofobia

    tänään on kansainvälinen homofobian vastainen päivä ja simpsoneissa isi pelkää että barttiin on tarttunut homous.. aikas hauskaa.. :D
  2. Omppu07

    Herkille huutiksesta

    tämmönen sitten myynnissä lastenhoito välineissä :laugh: http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=77842532 ..herkille.. :whistle:
  3. Omppu07

    Robbie Williams

    vähän on lihonut viime näkemästä.. [/url]http://www.iltasanomat.fi/viihde/uutinen.asp?id=1524936[url]
  4. Omppu07

    Miten isket miehen

    Älä laittaudu ollenkaan. Laita hirveimmät alushousut jalkaan. Unohda ajaa karvat. Älä ole haku päällä. Älä katsele miehiä sillä silmällä. Pidä vaan kavereittesi kanssa hauskaa, ilman ajatustakaan miehistä. Laita sormus nimettömään. Näillä yleensä tärppää :whistle:
  5. Omppu07

    Oliko oikein että Vappu putosi?

    anna ääni vapulle :) http://www.iltasanomat.com/viihde/uutinen.asp?id=1518682
  6. Omppu07

    Mulla on nyt sitten

    taas tämmönen ökyherpes.. vähänkö vatuttaa joulunpyhät kuppasena, ihan niinkuin ei ois tää flunssa riittänyt
  7. Omppu07

    maapähkinät..

    Siis ostin kaupasta pähkinöitä, kun luin jonkun jutun et ne on hyviä johonkin.. mut mul on niin lahopää, että unihdin mihin ne nyt auttokaa.. muistaako kukaan mitä hyötyy on maapähkinöiden popsimisesta. :ashamed: :snotty:
  8. Omppu07

    homeesta taas

    siis jos kankaassa on hometta ja laitan sen pesukoneeseen, niin kai se home kuolee vaikka täplät jää?
  9. Omppu07

    Montako saman sukunimistä löytyy?

    Monellako on sama sukunimi kuin omasi tai tyttönimi.. Mä en vielä naimisissa ja sama sukunimi suomessa löytyy 99 Ja 17 ulkomailta..
  10. Omppu07

    subilta nyt

    Mikä lie, mutta kauhee läävä..
  11. Omppu07

    Kirppis

    Onko moni menossa sinne kontulan kirppikselle huomena?
  12. Omppu07

    Suomenkielinen hp

    Ilmestyy vasta maaliskuussa :o sinne on aika pitkä aika :/
  13. Omppu07

    Jack Sparrow

    Jack Sparrrow'sta saattaa tulla tv-tähti Disneyn kerrotaan suunnittelevan sarjaa, jossa Johnny Deppin näyttelemä piraatti olisi päähahmona. Tarina kertoisi nuoresta Jackista ja siitä, miten hänestä tuli kuuluisa merirosvo. "Koska leffassa on mukana Keith Richardsin kaltaisia kuuluisuuksia...
  14. Omppu07

    ripsiväri

    Mitä käytätte, kauanko kesti löytää sopiva, onko hyvä mitä nyt käytätte? Itellä kanebon 38 ja tuli kokeiltua sata merkkia ennen tätä ja tähän nyt oon tykästyny ja käyttäny yli vuoden
  15. Omppu07

    ukkonen

    tosi mageita salamoita helsingissä.. :p
  16. Omppu07

    pizza uunissa

    Just laitoin.. nam.. ei sais yöllä syöpötellä, mut... :ashamed:
  17. Omppu07

    ambulanssi kävi

    vissiin tässä meidän rapussa ja täs pihassa on niin pienet noi tiet että iso auto sitte kaato yhen lampun.. kuuntelin pitkään, et mitä tapahtuu ja piti käydä partsilta kurkkaa, ni siellä lamppu ihan vinossa ja sit peruutti tosi vaikeesti suoraa tietä... vähän hymyilytti.. Onnex ei tainnu olla...
  18. Omppu07

    Ikävä isä

    Mä haluisin tietää voinko mitään mun isälle, joka eros mun äidistä n. 3v sitte ku löysi netistä uuden.. Niiin nyt se taas kiusaa meijän äitiä että jos hän ei saa mitä haluaa, niin hän tulee ja leikka matotkin kahtia.. Äiti just oli kirjoittanu mulle kirjeen että isäs kävi taas, että han ei enää...
  19. Omppu07

    Harry Potter

    Mä katoin tänään videolta sen 4. HP:n monesko toi oli mikä nyt leffassa. Onko se vitonen??
  20. Omppu07

    ensipetiin

    Millanen peitto teillä on ollu jos vauva nukkuu äp-laatikossa?entäs sijauspatja? ja noi äp:n lakanatkin on niin hirmu isoja.. apuja ja kokemuksia?

Yhteistyössä