Hakutulokset

  1. K

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Huh olipahan eilen huono päivä. Aamusta alkoi pöntön halailulla ja vasta illalla sain syötyä. Onneksi tänään tuntuisi olevan vähän parempi vointi. Mä en tuollaisten päivien jälkeen ymmärrä miten selvisin hengissä esikoisen raskausaikana 30vkon oksentamisesta. Onhan se aivan kauheeta ja tuo...
  2. K

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Mä kanssa laitoin viestiä fb ryhmään liittymisestä.
  3. K

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Meidän neiti on syntynyt rv 36+3 poika rv 36+4. Pojasta pötköttelin sairaalassa ja kotona täysin vuodelevossa 7vkoa hän meinasi tulla jo rv 29.
  4. K

    Maaliskuiset 2018

    Mä oon laittanut kanssa viestiä koskien salaista fb ryhmää. Oon niin huono seuraamaan näitä palstoja koska oikeestaan ainut aika kun näihin ehtii syventyä on 21 jälkeen illalla lasten nukkuessa :D
  5. K

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Siellä se pieni sydän pamppaili ja laskettuaika pysyi päivälleen samana 26.3 <3 Reilun kolmen viikon päästä olisi sitten niskaturvotus ultra. On edelleen vähän epätodellinen olo että meille oikeasti tulee kolmas lapsi. Minkälaisia ikäeroja teillä muilla on tulossa muihin lapsiin? Meillä on...
  6. K

    Maaliskuiset 2018 *elokuussa*

    Moi kaikille tasapuolisesti. Meille olisi tulossa kolmas pieni muru 26.3 jos vaan kaikki menee hyvin. Vähän jännittää kaikki, koska kuopukselle on ikää vasta 1v ja hänen sekä esikoisen raskausaikana olen joutunut olemaan vuodelevossa 7vkoa. Vuodelevon avulla ollaan päästy kummankin kohdalla...
  7. K

    Kuopion ÄIDIT!

    Hei täällä olisi vähän nuorempi äiti ikää 24 v joka kans kaipailis seuraamuista äideistä :-) itselläni on tasan 5kk vanha tytär :-) mulle saa kans kirjoitella :-)

Yhteistyössä