Hakutulokset

  1. A

    Terolut mimmit

    "kuumeilija" Kiitos ihanasta vastauksestasi! Tilasin juuri ovulaatiotestejä vastauksesi innoittamana ja yritän niiden avulla selvittää, ovuloinko ollenkaan. Tuntuu, että minua on vaan palloteltu järjestelmässä lääkäriltä toiselle, enkä ole heidän puolesta saanut oikein mitään selville, mistä on...
  2. A

    Terolut mimmit

    Heipsan! Täällä yksi uusi teroilija, joka on nyt ihan ulalla missä mennään. Jätin pillerit pois vuoden vaihteessa vauva toiveena, eikä menkkoja ole tyhjennysvuodon jälkeen kuulunut. Minulla on todettu matalat estrogeenitasot ja lääkäri määräsi minulle terolutit, joita ekan satsin olen syönyt ja...
  3. A

    Menkat myöhässä, testi nega

    Mä aattelin joskus viikon päästä testailla, jos ei nyt menkat ala ennen sitä...
  4. A

    Menkat myöhässä, testi nega

    Mäkin oon tehnyt jo niin monta testiä, että tällä hetkellä en uskalla testailla, kun pelkään niin sitä pettymystä!
  5. A

    Menkat myöhässä, testi nega

    Sitä samaa minä mietin...
  6. A

    Menkat myöhässä, testi nega

    Hei, mulla on ihan sama tilanne menossa nyt! Lopetin loppu vuodesta pillerit, eikä menkkoja ole sen jälkeen kuulunut. Eilen aamuna tuli paperiin vaaleanpunaista vuotoa hieman, jonka niin kovasti haluaisin kuvitella kiinnittymisvuodoksi. Toivotaan, että meillä molemmilla olisi tärpännyt! :)
  7. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Äh, minä en kestä! Vauvakuume sotkee mun pään! Menkat jäivät pikkutippaan verta pyyhkiessä, jota nyt mielessäni kuvittelen toiveissani kiinnittymisvuodoksi. :D Vaikka kuinka järjellä yritän itselleni sanoa, että tää kaikki kuuluu vaan pillerien lopettamiseen. Huoh, pelkään testata, kun oon niin...
  8. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Täällä menkat alkoivat tänä aamuna. Luulin, että olisin hirmuisen pettynyt, mikäli näin käy, mutta oikeastaan aikamoinen helpotus, että kroppa toimii! :) Pillereitä ennen kun olin pari vuotta kokonaan ilman menkkoja! Nyt vaan uutta yritystä! Kiitos mur-mur ihanista kommenteista! :)
  9. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Aijaa.com - 11834460 Uusi yritys! :) Oonkin järjellä yrittänyt kaiken laittaa pillerien lopettamisen piikkiin, ja kun ennen niitäkin mulla oli todella pitkiä kiertoja välillä. Mutta sitten kun tulee näitä epämääräisiä testituloksia, niin kaikki toiveet herää... :)
  10. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Ja kp on 50 jotain, kun ei ole menkkoja pillerien lopetuksen jälkeen vielä tullut. Dpo:sta ei siis tietoa.
  11. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Mulla on vaan huonoja kameroita, niin laatu on sitten mitä on! :D ÄH, miten ton kuvan saisi näkymääN? :O
  12. A

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Hei! Mitä mieltä te paljon testanneet ootte seuraavasta: Tein Raskauskeijun herkän David liuskatestin, johon testiajalla tuli jotain vaaleanpunaista värikertymän oloista. Näytti hieman epätasaiselta viivalta. Testiajan jälkeen se selkeni suoraksi vaaleanpunertavaksi viivaksi, jonka selkeästi...
  13. A

    "raskausoire"-ketju

    Täällä yksi oireilija liittyy mukaan! Odotukset ovat vähän liian korkealla siihen nähden, että ensimmäinen yrityskierto kuitenkin vasta menossa. Niin kovasti kuvittelen itselleni seuraavia oireita raskaudesta jjohtuviksi, vaikka kaikki olisi muullakin selitettävissä kohdallani :): -lievää...
  14. A

    "raskausoire"-ketju

    En tiiä, onko täällä jo käsitelty aihetta, mutten millään jaksanut koko keskustelua kahlata läpi. Mulla on ollut poikkeuksellisen korkeet sykkeet, eikä treeni ole kulkenut pariin viikkoon. Voiko tämä olla raskausoire, mitä mieltä ootte? Vai oonko vaan saanut itseni ylikuntoon samaan aikaan...

Yhteistyössä