Hakutulokset

  1. M

    Perätilassa synnyttäneet, milloin seuraava on syntynyt?

    Eli siis perätilassa alakautta synnyttäneet, *millä raskausviikoilla synnytit? *käynnistettiinkö, miksi? *milloin seuraava syntyi ja oliko taas perätila vai raivotarjonta? *miten pitkä oli synnytysten väli? Itse synnytin 1,5v sitten perätilassa, käynnistyksellä rv 41+5. Nyt olis...
  2. M

    sopiiko 21 tapaa pilata avioliitto 10-v tytölle?

    10 vuotias ei ole vielä tarpeeksi vanha käsittelemään elokuvassa näkemiään asioita ja alkaa helposti etsiä virheitä omien vanhempiensa suhteesta. Elokuva on suunnattu pariskunnille ja sinkuille jotka ehkä miettivät suhteen aloittamista. Itse en veisi vielä noin nuorta katsomaan, tuleehan sielä...
  3. M

    Luottamuspula, isi baareilee salaa!

    Olisin hyvin kiitollinen neuvoista ja vinkeistä... Meillä on nyt tilanne se, että meillä on 1,5v tyttö ja minä 38+ viikoilla raskaana... Isi on hyvä isi kotona ollessaan ja se onkin ainoa asia tällä hetkellä joka pitää perheen kasassa. Esikoisen raskausaika oli yhtä helvettiä kun mieheni...
  4. M

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Onnea paljon jakautuneille! Ihanaa nopponen kun sait oman pojusi...itseä rupesi hirvittämään kun kaikki on vielä laittamatta ja jotkut ne jo jakautuu...tosiaan kaksi viikkoa täysiaikaisuuteen...täälä alkoi myös äippäloma vaikka kotonahan minä olen tässä jo muutaman kuukauden ollut muutenkin...
  5. M

    Pikkukakkosta odottavat :) vol2.

    Helou :) Ajattelin tulla tänne fiilistelemään loppuodotusta kun ei oikeen ketään, ei raskaana olevaa tunnu kiinnostavan mun mietinnät...oon vähä sitä sorttia et asiat tulee mieleen vasta ku niistä puhuu... Eli oon 28v 1,5v tyttölapsen äippä...Esikkoa yritimme 2v2kk kunnes toisesta clomifen...

Yhteistyössä