Hakutulokset

  1. Tammityttö

    Imettävät kuumeilijat

    uskaltaudun luomaan tällaisen ketjun.. lähtiskö tällainen lentoon? löytyykö muita imettäviä mut kuumeilevia? Kepeään tai syvällisempäänkin keskusteluun? Olis kiva kuulla miten muilla menee, vaikuttaako kiertoon tms :love:
  2. Tammityttö

    lyhyt luteaali ja PAS

    En tiedä vastaako täällä enää kukaan kokemuksiaan mutta kysyn kuitenkin :) Mulla on luonnostaan pääsääntöisesti lyhyt luteaali. Vuoto alkaa usein 6-8pv ovisplussasta. Onkohan kellekään tehty onnistunutta PAS siirtoa luomukierrossa tai vähän avustettuna näillä tiedoin?
  3. Tammityttö

    blastot ja plus?

    Mullla on kokemusta aikaisemmin vain nuorien alkioiden siirrosta..Mielestäni olen saanu plussan "aikaisin", pp8. Nyt 5.pv blasto ja tikut näyttää pp6 täysin puhdas negaa. Onko kellään antaa toivoa? Vaikka juu tiedän kyllä omalta kohdalta, että tää oli tässä mutta jos joku muukin kaipaa tietoa...
  4. Tammityttö

    lahjasolut ja limakalvon kasvu..

    Taustaa. Geneettinen keskeytys 5/2015. Tästä kesällä kaksi hysteroskopiassa tehtyä tyhjennystä koska kaikki ei tullut ulos. Heinäkuun hysteroskopiakierrosta divinat, vuoto ok. Elokuun kierrossa zumenon kokeilu, limakalvo ei kasvanut kunnolla, primolut ja vuoto ok. Nyt siis kp 12 ja kp 1...
  5. Tammityttö

    ohut limakalvo ennen alkion siirtoa

    Kääk Kokemuksia pliis? Mulla on nyt kp12 ja takana estradot laasraria nahkaan. Limis oli kontrollissa n.5mm eli ohut. Aikaisemmin ollut 7-9mm. Ennen ei ole olut vaikeutta kasvattaa limistä. Sain käskyn ottaa lisäksi zumenonia. Onko kellään kokemusta voiko limis kasvaa. .siirto olis vasta 1.5vk...
  6. Tammityttö

    InOva Kuopio

    Heips Onko kellään kokomuksia ko.klinikasta :)? Mielelläni kuulisin!
  7. Tammityttö

    myöhäiset ovuloijat ja ultra

    Jos ovis on ollu "standardia" (kp14 ) reippaasti myöhemmin, onko sikiö vastannut ultrissa menkkoja vai ovista? Mitään hirveää merkitystä tällä ei ole, tiedän, kyselen vain henk.koht . syistä :) Esim mulla ovis oli kp21 (ultralla todennettu). AR ultrassa sikiö vastasikin viikkoa pienempää...
  8. Tammityttö

    imettävät odottajat

    Olisko kysyntää tällaiselle? Haluaisko muut jakaa ajatuksia tai ongelmia tai kokemuksia?poistetaan ketju jos tällainen jo on tai ei saa kannatusta :)
  9. Tammityttö

    mikä tärppikerta?

    Mua itseä harmittaa mönkään mennyt kierto jossa kerrankin kroppa toimi kuten piti. Mutta kysymys : jos oot tienny ovulaation /saanu ovisplussan tikkuun miten yhdyntä sijoittui ovikseen? Tiedän kyllä mitkä on ne optimiajat (päivä ennen ja ovispäivä) mutta onko täällä ketään kellä tärppi olisi...
  10. Tammityttö

    Imettävät yrittäjät

    Kertokaa jos täällä on jo tällanen ketju :) Meillä tilanne on sellanen, että mun pienin täyttää pian 1v. Hänet ja isosisko on aikaansaatu lapsettomuushoitojen kautta joten ihan herkillä ei mun luomumahkut oo :rolleyes:. Mutta siis yritys olis jälleen haaveissa vaikka muuta luulin. Mä imetän...
  11. Tammityttö

    Lapsettomuushoidot ja down seula

    Hei! Kertokaas kokemuksia hoitoalkuisten raskauksien seulakokemuksista. Onko seulat hälyttäneet "turhaa", onko jotkut arvot olleet "turhaa" pielessä? Ja toisaalta.. Onko kellään hoitojen jälkeen todettu sikiön kromosomivika?
  12. Tammityttö

    Lapsettomuushoidot ja down seula

    Hei! Kertokaas kokemuksia hoitoalkuisten raskauksien seulakokemuksista. Onko seulat hälyttäneet "turhaa", onko jotkut arvot olleet "turhaa" pielessä? Ja toisaalta.. Onko kellään hoitojen jälkeen todettu sikiön kromosomivika?

Yhteistyössä