Hakutulokset

  1. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Moi. olen kanssa yrittäjä, ja jäin jo erityisäitiysrahalle. Myös yrittäjällä katotaan 2011 vuoden tuloista. Mun kannalta ainakin onneksi=) Tai tietenkin, jos olet niin isoa yel-maksua maksanut, että 6 viimeistä kuukautta on isompi.
  2. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Laita Kirsikka 92:lle viestiä, niin pääset mukaan myös fb:n puolelle =)
  3. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Tuli jo sairaalasta paperi. Ilmeisesti istukkaperäistä. Tiedän, ettei toista ollut matkassa, koska kävin nt-ultrassa jo aiemmin. Ja ne tiedot, jos et jo löytänyt. Nyt LA on 2.10 Tays
  4. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Kohdunsuun tilanne oli naistenpolilla ihan normaali, siis hyvä. Ei yhtään auki. Eikä siis kuunnellut, eikä ultrannut se eka lääkäri, koska oli niin varma, ettei enää kannata.
  5. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    =) Pääsenkö takaisin. Aikamoinen pääsiäinen... La-su yönä siis hirveä verenvuoto. Sunnuntai aamuna Acutaan. Lääkäri tutki, ja sanoi, että kohdunsuu täysin auki ja kaikki tullut ulos, ei kannata edes sydänääniä kuunnella. Kävi vielä miehellekin suruvalittelut esittämässä. Laittoi sit lähetteen...
  6. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    =) Tää ei oo todellista...Ottakaa mut takas... Sunnuntaina päivystyksessä sanottiin, että kohdunsuu on täysin auki ja kaikki tullu ulos, ei kannata edes sydänääniä kuunnella. Täks päiväks lähete naistentautienpolille, mahdollista kaavintaa varten. Alkoi sit ultraamaan, ja sanoi, että tiedätkö...
  7. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Kiitos kaikille. Tästä on jatkettava. Toivottavasti pääsen nopeesti takaisin tänne.
  8. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Täältkin minut voi poistaa keskenmeno tuli la-su yönä. 13-4 viikolla. Huomenna kaaavintaan :( Maanantai ultrassa kaikki oli vielä hyvin. Ei ole elämä reilua.
  9. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Hei taas. Minut voi poistaa täältä. Keskenmeno tuli la-su yönä. Viikolla 14. Tiistaina menossa kaavintaan :( Vielä maanantaina nt-ultrassa kaikki oli tosi hyvin.
  10. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Huomenta vaan kaikille. Huonosti olen tänne mitään päivitelly;) Mma Ramotswe. Kyselit, että miksi erityisäitiysraha. No mulla on oma toiminimi ja teen maalaus ja muita rakennushommia. Joudun paljon olemaan tekemisissä liuottimien kanssa. Vaikken niitä ite just käyttäis, niin joku muu...
  11. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Huomenta Lokakuinen :) Jos kotona seiniä maalailee, niin ne maalit ovat yleensä vesiohenteisia. Ja pitäisi olla ns. vaarattomia. Mulla tilanne se, että joudun töissä käyttämään liuotinohenteisia maaleja ja homeenpesuaineita. Siksi minulle haetaan erityisäitysrahaa. Ja tietenkin, olen...
  12. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Kiitos paljon.:)
  13. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Mikä fb-ryhmä:D
  14. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Kyselin täällä tuosta erityisäitiysrahasta. Aikalailla joutunut tutkimustyötä tekemään, että on asioita saanu selville. Nyt näyttää siltä, että heti olis kotiin jäätävä :( Mahtaa tulla tylsää. Töitä on tullut tehtyä niin paljon. Mitä mää ny teen :D
  15. J

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Huomenta:) Voisin kai tännekin ilmoittautua. Tuolla yli kolmevitosissa olenkin jo. Eli...LA 6.10 toinen lapsi, ikä 39 / TAYS Enkä tuota näemmä punaiseks saa :D
  16. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Huomenta. Onkohan täällä ketään, joka olis ollut yrittäjä tullessaan raskaaksi? Tai ketään, joka on saanut erityisäitiysrahaa? Ihan on hukassa näiden asioiden kanssa nyt :)
  17. J

    Yli kolmevitoset plussanneet / odottajat

    Enpä olisi uskonut, että täältä itseni löydän =) Ja huono olen tällaista käyttämään. Joten opastakaa, jos joku on väärin. Mutta kuitenkin... toista odotellaan LA 6.10 ehkä. Ensimmäinen lapsi ehtii täyttään 15 vuotta ennen tuota. Niin ja ikää siis 39

Yhteistyössä