Hakutulokset

  1. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Toukokuussa*

    Kysymys, kuinka alhaalle paineet saa mennä raskauden aikana? Kaikkialla puhutaan kohoavista paineista mutta ei oikein mitään matalista. Kysyn kun omani vaan madaltuvat ja nyt sen sijaan että joka ylös nousun jälkeen pidän seinää hetken pysytyssä, näkö lähti ja kylmänhikeä puski (ja tämä tapahtui...
  2. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Huhtikuussa*

    Pitkästä aikaa taas... Rakenneultra on vasta 20.5 mikä on ihan hyvä sillä möyrin suurimman osan toukokuta metässä opintojen takia ja silloin on vain infohomma yliopistolla. Pitää tosin kattoo että onnistuuko metsässä oleminen, sillä se on koko päiväistä kävelemistä ja kaivamista. Nimistä...
  3. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Huoh, tajusin kuinka pitkä aika viimeisestä kommentista on (tai ylipäätänsä). Tällä kertaa syytä ihan järjestöjen kevätkokouksia (pöytäkirjoja pitää allekirjoittaa, tase tehdä:kieh:) Painonnoususta, sitä ei ole tullut kuin kilon mutta maha on kasvanut. Itselläni sukurasituksesta johtuen on...
  4. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Maaliskuussa*

    Mukavaa kuulla että monella on iloisia ultra kokemuksia, meillä puolestaan siitä jäi vähän tyhjä olo. Tai siis kaikki oli kunnossa, mutta se oli semmonen 'pistä makaamaan, jaahas se on liian pieni, mutta kaikki on kunnossa, tässä uusi aika'. Ei oikein kerjennyt tajuamaan mitä tapahtu ku oltiin...
  5. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Ajattelin näin hiljaiselon jälkeen tiedottaa että neuvolassa on käyty ja hoitaja löysi sydänäänet. Tähän asti on ollut hieman epäilevä olo, mutta kaippa se on pikku hiljaa uskottava. Oireet ovat pysyneet pieninä, kuhan muistan nukkua ja syödä jotain pientä koko ajan. Ja nyt sitten pitäisi...
  6. M

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Tammikuussa*

    Moi! Voisin vielä tammikuun puolella liittyä seuraanne. Eli jos olen laskeskellut oikein rv 5+2 ja odottelen ensimmäistäni. Asia tuli ihan puun takaa, mutta hitaasti oon yritellyt suodatella asiaa. Olen ollut suhteellisen vaivaton, ainoastaan rinnat on olleet turvonneet ja välinäistä...

Yhteistyössä