Hakutulokset

  1. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 LOKAKUUSSA, eli MEIDÄN OMA KUU <3

    Moikka pitkästä aikaan. Suuret onnittelut vauvan saaneille <3 ja jaksuja odottajille. Itsellä laskettuaika meni ja nyt 41+1 ..huoh..voi kun vaavi syntyis. Hankala laskea liikkeitä kun toinen jo niin ahtaalla.
  2. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Moikka, Piti tulla silloin yhtenä iltana kirjoittelemaan enempi..mutta tulikin uni :D. Mulla maanantaina neuvola ja lääkäri..ihan kiva..kun on kuitenkin nyt ollut välillä ihme tuntemuksia..tai varmaankin jonkinlaisia supistuksia kun vähänkin tekee enempi jotain..niin hyvä päästä vähän...
  3. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Kiitos Leijonamama uudesta pinosta :-) Minäkin täällä, face ryhmässä en ole..nyt aijon alkaa tänne kirjoittelemaan enempikin..illalla siis lisää kuulumisia..äkkiä tulin vain hihkasemaan:-)
  4. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Moikka..pitkästä aikaan :D Täällä on voitu hyvin..ja rakenneultrakin takana..jossa kaikki oli hyvin..aluksi jännitin hirmusesti ihan vain alkujuttujen takia..mutta hienosti oli asiat ja poika vastasi viikkoja <3 Ei halunnut kasvoja näyttää, ja sanoinkin lääärille että ei se mitään, me näemme...
  5. B

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Äityliini ja kirskis hurjasti jaksuja odottamiseen! Niin tiedän miten sitä meinasi tulla mietteistä vain hulluksi..tai juuri se kun kaikkeen alkoi varautua. Itse pelkäsin hurjasti että jos tulee sellainen tieto että olisi niin vakava kehityshäiriö että mitään ei olisi tehtävissä. Itse jouduin...
  6. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Oho ite missannut poikalupaus kyselyt kokonaan :-) Mutta siis joo menimme tarkempiin tutkimuksiin, niskapoimuturvotuksen ja veriseulojen takia. Istukkanäytteestä saa myös selville sukupuolen, jos haluaa. Joten siksi tiedämme että poika tulossa <3
  7. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Jk74 ei ole todellista, mikä lääkäri. Tuosta täytyy tehdä valitus. Onneksiolet takasin täällä...ihanaa että vaavi mukana..jesssss <3 <3 <3
  8. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Äitijapojat suuren suuresti voimia ja jaksamisia teidän perheelle...ei sanat riitä :'(
  9. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Jk74 Ei sanat riitä..aivan hurjan paljon voimia ja jaksuja..ei pysty ymmärtämään :´( <3 Mariah33 Tervetuloa palstailemaan <3 Omia tietoja voisi päivitellä .. eli RU 15.5 ja poikalupaus <3 Beibipupu 13+5
  10. B

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kirskis ihanaa että punktio meni hyvin. Meillä tosiaan oli turvotus 3,1mm ja verikokeiden tulos antoi downille 1:20 , istukasta otettiin näyte, ja eilen selvisi että ei ole trisomioita :) Paljon jaksuja odotteluun, mulle tuo viikon odottelu oli jo hurja..tai jouduin miettimään kaikki...
  11. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Kiitos ihanille, jotka jaksoitte mua tsempata!! Soitin NKL:lle..vaikka tulokset oli luvattu vasta torstaille..ja heillä oli tulokset tulleet, ei siis oli 21-,18 ja 13-trisomioita..mä oon maailman onnellisin..sydäntä tottakai nyt kuvataan tarkemmin rakenneultrassa..mutta voi tätä viikkoa..miten...
  12. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Pitkästä aikaan..hurjaa on ollut ja paljon ahdistus oloa :( Viime viikolla otettiin istukkanäyt..jonka ottaminen sattui mua aika paljon..mutta niin paikallaan kun vain pystyin olla, niin olin..mietin vain pikkuista. Nyt odottelen kuin hullu tuloksia..jos kaikki hyvin niin tulee kirje, muuten...
  13. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Tänään oli ntultra..huoh..turvotusta liikaa :( jatkotutkimuksiin huomenna..enkä edes tiedä mitä haluan, pelottaa ne kkm riskit tutkimuksissa..voi kun on niin suru olo ja huoli pikkuisesta..niin ihana oli ultrassa nähdä ihana <3 <3
  14. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Paljon voimia surun kohdanneet :hug:
  15. B

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Tuntuu pahalta..joudun tänne liittymään. Tänään NT ultra, turvotus 3,1mm..verikokeista en vielä tiedä. Soittivat heti nkl:lle..ja huomiseksi aika aamulla..nyt mun täytyisi osata tehdä päätös jatkotutkmuksista :(
  16. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Huomenta ja tervetuloa uusille _0/ ihanaa kun tullut lisää <3 suuren suuret halit kaikille jotka kohdanneet surua :´( Kenguru pidän peukkuja että kaikki hyvin..mullahan oli niin että ekassa varhaisultrassa ei näkynyt oikeestaan paljoa mitään..2 viikkoa sen jälkeen oli jo aivan eri meininki...
  17. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Äiti0708 paljon jaksuja..voin kyllä sen verran lohduttaa että ite kun kävin ekassa ultrassa, niin ei näkynyt oikeen mitään..huima muutos siihen kun eilen kävin uudestaan..miten kasvanut oli ja syke ja kaikki. Tänään soitin neuvolaan..huomenna jo eka neuvola :D
  18. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Tänään oli aamulla VU <3 mua niin jänskätti..niin mietin et kunpa kaikki vain hyvin. Aluksi lääkäri ei kääntänyt monitoria ja vain katsoi ruutua..tuli jo melkeen paniikki..no sit käänsi..siellä se sydän jyskytti..ja ultran mukaan olisi 7+5 ..eli ei muuttunut miksikään..kun sen kiekon mukaan...
  19. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Alien hurjasti voimia..olen niin pahoillani teidän puolesta :hug:
  20. B

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Huomenta kaikille ja tervetuloa uudet <3 Rakkaudestaäiti paljon jaksuja :hug: ja toivotaan että kaikki hyvin. Mulla tuo pahanolon tunne vaihtelee ja nyt tosiaan kokonaan poissa. Mulle tuli postista ne ihanat rasvat..nää mun rinnat on kyllä niin pinkeet..että huhheijaa..aivan kun ois jotain...

Yhteistyössä