Hakutulokset

  1. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Toukokuussa*

    Onnea tyttölupauksesta Rakkaudesta äiti! Piti tulla tännekin välillä pyörähtämään kun oon ollut niin tuon fb-ryhmän pyörteissä :) Omaa ru:ta tieety oottelen innokkaasti, vielä siihen on aikaa... Liikkeitä on viikon verran tuntunut joka päivä, ihanaa! Siis pieniä potkuja :) Kivaa että...
  2. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    nouna juu se on täysin salainen, eikä kukaan kuulemma näe että sellaiseen on liittynyt. Varoituksen sana kuitenkin; se on TODELLA addiktoiva ;)
  3. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Luna85 jeeee :D! Mä jo luulin... Vitamiineista mulla myös on käytössä Minisunin mama. Lisäksi kalaöljykapselit + rauta. Tervetuloa uusille! :) Fb-ryhmään pääsee etusivun ohjeiden mukaan yksityisviestillä kirsikka92:lle :)
  4. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    heinis1 ok :D Eli mä oon ilmeisesti yhä ainut vantaalainen, käsittämätöntä!! :laugh: Aika lailla tullut kirjoteltua tuolla fb:n puolella, tervetuloa uusille :)
  5. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Onnea kaikille hyvistä ultrakuulumisista! :) Ja ois kiva saada fb:n puolelle lisää pääkaupunkiseutulaisia ;)!
  6. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Suosittelen kyllä ehdottomasti meidän fb-ryhmää, siellä on todella aktiivista :)! Vaikka siellä kirjotetaan omalla nimellä, todnäk siellä ei kuitenkaan ketään tuttuja ole - tai ainakaan montaa :D. Täällä kaksplussalla itseä häiritsee, että periaatteessa kuka vain voi tulla lukemaan sun juttuja...
  7. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Marjaana84 mulla sama tilanne, oon laittanut kirsikalle viestiä, mutta kutsua ei oo vielä tullut. Eiköhän hän pian tule kurkkimaan viestejään :) ebbe 13+3
  8. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    äitijapojat olen todella pahoillani :hug: Kovasti voimia tähän päivään ja toivottavasti olosi alkaa kohentua.
  9. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Onnea tämän päivän ultraan menijöille, toivotaan että kaikilla asiat hyvin! Erityistsempitys äitijapojat, toivottavasti aiempi lääkäri ollut ihan tumpelo ja nyt näkyy että kaikki on parhain päin!
  10. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Täällä yksi pelkkää hymyä :) Np oli tänään ja kaikki oli hyvin :heart: Hämmästyksekseni ultrattiin vatsan päältä. Niskaturvotusta oli 1,5 mm ja pää-perämitta oli 70,7 mm eli vastasi viikkoja 13+3. LA:ta ei muutettu kun oli neljän päivän heitto menkoista laskettuun LA:han joka sekin heittää...
  11. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Ihanaa jk74!!!!:heart:
  12. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Tervetuloa uusille ja lämmin halaus jk74. Kamalaa, että vielä tässä vaiheessa on käynyt noin, luin eräältä nettisivulta, että todennäköisyys on enää parin prosentin luokkaa :( Mulla poksuu tänään 13+0. Huominen np alkaa tuntumaan jännityksenä mahanpohjassa. Pitää yrittää parhaansa mukaan olla...
  13. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Pupulin otan osaa :( Toivottavasti ensi yritys menee nappiin!:hug: Nimia mä oon käynyt ihan normaalisti hierojalla. Pystyn vielä nukkumaan mahallaankin, vaikka masu pullottaakin jo jonkin verran. Toki hierojat voi vaikka hieroa sun istuessakin. Hyvää pääsiäistä! ebbe 12+3
  14. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Huoh, jotenkin on nyt ollu tässä viime päivinä pinna kireellä. Ja ei jaksais tehdä yhtään mitään, ihan saamaton olo. Illat on melkein menneet torkkuessa sohvalla. Mä haluisin jo piristyä! Tunteista Mulla vähän samanlaiset fiilikset kuin Kairilla, miettii että miten sitä toista voi rakastaa...
  15. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    LukLu siinä lapussa lukee 9-11, mutta neuvolantäti sanoi tämän mulle ja kirjoitti päivämäärät vielä erikseen siihen millä välillä pitäisi käydä ja se oli juuri tuo 10+ viikko. Tämä lienee sitten ihan uusi juttu. Ja sitten jos ultrasss huomataan että ei ookaan oikeasti ollut noilla vkoilla...
  16. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Emskis täällä HUS-alueella on nykuään aika tarkka toi verikokeen ottoaika. Siinä suositellaan käytävän välillä 10+0 - 10+6, on kuulemma tutkimuksissa selvinnyt että tuona aikana saadaan tarkimmat tulokset. Synnytystoiveista sen verran, että haluan ehdottomasti kivunlievitystä myös...
  17. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Kesä81 mun neuvolantäti ehdotti itse ekassa neuvolassa, että jos haluat sitten tulla sydänääniä kuuntelemaan 10. viikolta eteenpäin, niin soittele vaan. Ja minähän sitten soittelin :) Äitiyspakkauksen todnäk otan, vaikka yksi sellainen jo löytyykin. Tänne ei sen kummempaa. Milloin tää...
  18. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    HUS:n suositus 6/2012: "Vältä myös pastöroidusta maidosta tehtyjä home- ja kittijuustoja, esim. brie, gorgonzola, chevre, vacherol ja taleggio. Kuplivan kuumaksi kuumennettuna juustot ovat turvallisia. Saattavat sisältää listeriaa - jälkikontaminaatioriski. Kovissa juustoissa kuten esim. edam...
  19. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    LukLu Monesti mulla käsivarresta otettavassa verikokeessa on alkanut heikottamaan. Syytä en tiedä, en mä nyt kuitenkaan veren näkemistä mitenkään pelkää tms :laugh: Marjaana84 Tosi outoa kyllä, että vasta 16+ saisi kuulla sydänäänet teidän neuvolassa! Joko niillä on ihan aataminaikaiset...
  20. E

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Mullekin tuli vihdoin ultra-ajat, vielä kolme viikkoa täälläkin odotettavaa kuten Misu78:lla... Mun ultra on vasta 13+1. Kävin sitten tänään siinä verikokeessa ja ottivat VIISI putkiloa verta! Ihme, ettei alkanut huippaamaan...

Yhteistyössä