Hakutulokset

  1. Ä

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Kiitos, niitä tarvitaan <3 Ikää minulla on 27. Joten sekään ei riskiä ole kauheasti nostanut ? Lääkäri viittasi turvotukseen että se olisi sen riskiluvun niin suureksi nostanut. Itsekin luin nuista istukan toimivuudesta ja alun alhaisesta papp-a arvosta. Meillä on ennestään kaksi lasta...
  2. Ä

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Olen tätä ketjua kolmisen viikkoa selannut alusta loppuun ties kuinka monta kertaa :( Meidän pieneltä turvotusta löytyi 2.7mm-3.3mm viikoilla 12+3. Siitä säikähtäneenä kävimme yksityisellä ultrassa heti seuraavalla viikolla jossa turvotusta löytyi enää 1.7-2.5mm, hoitaja ultrasi reilut...
  3. Ä

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    minäkin olisin tuosta fb ryhmästä kiinnostunut ;) koitin ettiä, mutta eipä löytynyt :D joten ?
  4. Ä

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Täällä kanssa olot on aivan järkyttävät, nälkä vähän olis ja tietää että pitäis syyä..mutta ei pysty ! mie olen yleensä ihan mahoton makiahirmu, mutta nyt ei puhettakaan että makiaa haluttais. Yäk !Me ei olla kerrottu vielä kellekään, mummoille ja papoille haluttaisi kertoa jonkun kivan runon...
  5. Ä

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Niin..ja minut saa lisätä tuonne listaan (vai lisäänkö itse..miten niin en osaa käyttää tätä :D ) eli..La: 30.9 ja LPKS, tyttö-05 ja poika-08.
  6. Ä

    Syyskuun suloisuudet 2013 *Helmikuussa*

    Hei kaikille. Täällä ilmottautuu uusi syyskuun odottaja, laskettuaika onkin sitten syyskuun viimeinen päivä ;) Ikää itsellä ja miehellä 28v ja perheeseemme kuuluu 7v tyttö ja 4v poika. Oireena tällähetkellä kova väsymys ja jatkuva pahoinvointi, muutaman kerran joutunu pönttöä halailemaan mutta...

Yhteistyössä