Hakutulokset

  1. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Kesäkuussa*

    Vähän kuulumisia taustalta. Mulla on vieläkin päiviä jolloin paha olo jyllää ja jokainen asia saa oksetusreagtion. Kuumuus väsytti ensimmäsien kerran tänä päivänä. Piti otta töiden jälkeen tirsat. Pomo ja ja kaksi hyvää ystävää tietää. Toiset saa vielä odottaa. Maha ei ole kasvanut juuri...
  2. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Lisa MariaToivotaan, että kaikki on kuitenkin hyvin. Uskon ja luotan, että jos tilanne olis kauhean hälyyttävä ei kätilö ois antanut sulle noin epämääräistä "uutta aikaa" "Soittelen tämän viikon aikana, jos tilanne vaatii Tiedän, että varmasti pelottaa... Onko teillä muilla np-ultran tehnyt...
  3. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    MannaaTämä on tosi tehokas ja samalla vatsaystävällinen lääke. HB pomppaa hetkessä korkeammalle :) Suosittelen SALUS FLORADIX RAUTAVALMISTE 500 ML - Apteekkikulma.fi Ps. Käyttäjäkokemuksia löytyy tältäkin palstalta, jos käytät haku-toimintoa. :)
  4. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Marjaana84Kyllähän rakenneultrankin jälkeen voi joutua tekemään päätöksen raskaudenkestytyksestä esim. lapsen vakavan vamman vuoksi. Siihen piti kätilön mukaan (mielestäni) hakea joku erikoislupa.
  5. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    ÄitijapojatVoimia tähän päivään :heart: ditaMulla oli eilen ihan vastaava tilanne, mutta hyvin siellä mahassa kaikki oli:) Peukut pystyssä sun puolesta.
  6. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Terveisiä taustalta. Tänään np-ultra. Turvotusta tasan 1 mm. Ensimmäisen kerran näin masuasukin ja hällä oli kaikki hyvin, ainoastaan napa-alueella oli turvotusta, mutta on kuulemma normaalia näillä viikoilla. Tosin pienoinen hän oli eli 12 +2 muuttui 11+1. Menen uudelleen ultraan kahden viikon...
  7. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Luklu ja kumppanit En kertonut miehelle kuin vasta tällä viikolla ;) Meillä piti olla lapsiluku jo täynnä, mutta joku päätti toisin. Haluttu on kuitenkin. Mies on yhtä hymyä. Lisäksi miehen työpaikalla oli just yt-neuvottelut, jotka päättyivät- hyvin meidän perheen kannalta - joten oli aika...
  8. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Lokakuinen Olen äärettömän pahoillani puolestanne. Kertomisesta Itse kerroin MIEHELLE vasta eilen. Ensimmäisellä kerralla ei löytynyt ultrassa sydän ääniä ja ajattelin, että riittää, että yksi meistä suree. Oli onnesta ymmyrkäisenä. Töissä kerron sitten kun en voi salata tätä enää eli...
  9. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    :x Voi äiti tätä oloa. Ihan kuin ois jatkuvasti päällä se krapulan keinuttavaosio. Milloin tämä oikein loppuu???: / Raskaudesta nauttiminen on kyllä kaukana. Esikoista odottaessa olin todella energinen ja hyvävointinen tämä on jotain järkkyä. Katselin tänään mammavaatteita. Syyhyttäis...
  10. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Kävin tänään neuvolassa ja koska viimeksi ei saatu sykettä halusi terkkari itse katsoa ultralla. Varoitteli etukäteen ettei varmaankaan löydy mitään, koska kyseisillä laitteilla katsotaan mahan päältä ja isommilla "viikoilla". Asukki sieltä kuitenkin löytyi ja sykkeenkin hoitaja oli...
  11. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voi miten ihania uutisia Lisa Maria :heart: Mulla on ihan järkky olo päivästä toiseen. Iltaa kohden vain pahenee. Keskiviikkona neuvola. Katsotaan mitä kuulumisia sieltä . Viime yönä näin unta, että verenvuoto alkoi. Ei jaksaisi tätä epätietoisuutta : /
  12. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voi Verppu:hug: Mahan koosta Mulla ei ole vielä kasvanut ollenkaan. Eikä painokaan ole noussut. Toisaalta taas mulla on niin paha olo, ettei tule syötyäkään juuri mitään päivässä. Yritän närppiä pieniä annoksia pitkin päivää. Ja eihän multa sitä sykettäkään viime ultrassa löytynyt eli en...
  13. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Suvitar89Suupielten halkeileminen johtuu ainakin normitilassa b-vitamiinin puutostilasta. Raskautettuna en tiedä voisko se olla muutakin ;)
  14. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Minä ostin tänään kirpparilta uusia kestovaippoja eurolla kappale. Jos jotain elävää on kyydissä niin voisin yrittää kestovaippailla tän uuden tulokkaan kohdalla. Koirista: Meillä hellyttävänä muistona säilyy koiran ja vauvan symbioosi. Koira opetti pojan jopa kävelemään toiminen...
  15. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Tuossa Life-liikkeen monivitamiinissa näyttää olevan 50 % päivän saantisuosituksesta. Pitääkö ne nyt jättää ottamatta? Lähden googlen ihmeelliseen maailmaan. Apua siis googlen ihmeellisessä maailmassa ei tarvinnut pitkään viipyä, kun huomasin, että parempi ne on jättää ottamatta:x
  16. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Vitamiineista: Oletteko ostaneet raskautta varten jotain tiettyä vitamiinia? Yritin viime viikolla ostaa Lady Vita mamaa, mutta se ei kuulunut ko. Life liikkeen valikoimiin. Otin sitten heidän oman Naisten monivitamiinin. En tiedä liekö sitten joku puutostila vai mikä, mutta mun tekisi mieli...
  17. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Voi Kengu janouna toivotaan, että on ihan vaaratonta. :hug: Itse pelkään kanssa koko ajan milloin vuoto alkaa. Lääkäriin menosta en osaa sanoa. Tosin neuvolassa kehoitettiin ottamaan yhteyttä, jos vuoto alkaa ja varsinkin jos se lisääntyy. Pientä tuhruahan voi alkuraskaudessa olla.
  18. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Eleonoora:Mietin tuota kierron pituutta ihan sillä, että itse kävin varhaisultrassa ja 28 kierron pituudella viikkoja olisi 7+1 ja jos kierto on 30 niin silloin oli kuus ja jotain. Koska mulla oli siellä kaikki, mutta pieni ja hentonen oli siihen verrattuna mitä viikot antoi odottaa ja sykkeet...
  19. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Suklaasuu: Varhaisultra otettiin 6+5. Ja siellä oli kaikki muu muttei sykettä näkynyt. Nyt pitäisi odotaa 13.3. asti, että pääsen neuvolaan käymään. Ultraajaa siellä ei ole ellei "neuvolantäti" voi ultrata. Mulla varmasti ikä tekee sen, että ultrattiin ja tuo aiemmin mainitsemani lääkäripula...
  20. M

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Kun ne sykkeet jäi varhaisultrassa kuulematta, niin pakko kysyä: Onko teille tehnyt varhaisultran aina lääkäri vai löytyykö täältä ihmisiä, joille tuon ultran on tehnyt neuvolan terveydenhoitaja? Ihan siksi kyselen, että lääkäripulan vuoksi ei tiedetä milloin täällä seuraavan kerran on...

Yhteistyössä