Hakutulokset

  1. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Luna85, Lisa Maria ja Linnea80 täällä myös yksi joka höpöttelee täällä mielummin kuin facebookissa :) Olisi taas kysyttävää konkareilta :) Oletteko joutuneet käyttämään mitään ummetuslääkkeitä raskausaikana? Onko tietoa mitä olisi turvallista käyttää raskausaikana? Toinen...
  2. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    äitijapojat Paljon voimia ja halauksia teille! :hug:
  3. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *Huhtikuussa*

    Heipä hei taas pitkästä aikaa kaikille!! Onnea kaikille ihanista ultrakuulumisista!! :flower: Ja toivottavasti äitijapojat pikkuisella olisi kaikki hyvin :heart: (.) Tänään vihdoin oli np-ultra jossa näkyi vilkas pikkuinen jolla kaikki on hyvin!! :heart: Turvotusta oli vaan 0,9mm ja...
  4. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Ihanan paljon taas tullut parin päivän aikana tekstiä, ootte kyllä kaikki korvaamattomia tietojenne kanssa tälläiselle esikoisen odottajalle joka on vielä todella pihalla monista asioista :heart: Te ootte monet puhuneet jostain verikokeista?? Nyt oon ihan pihalla, mulle ei ole sanottu...
  5. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Marjaana84: neuvolassa sanottiin että sisätutkimuksia ei suositella tehtävän montaa kertaa, sisäkautta tehdyt ultrat mukaanlukien mutta en kyllä kyselly syitä...noista ultraamisen vaaroista en ole kuullut. Hankinnoista: mun tekisi mieli jo nyt ostella kaikkea mutta vaatteita taidan ostella vasta...
  6. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Marjaana84: Olen ollut ihan koukussa ennen raskautta tuohon lidl:n kreikkalaiseen jugurttiin. Oltiin Kreikassa matkalla viime kesänä ja siellä ne tarjoili sitä hunajan kera ja Suomeen tultua piti sitten itsenkin ostaa ja kokeilla ja koukkuuhan siihen jäi :) Nyt raskausaikana en ole uskaltanut...
  7. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Lisa Maria Feta ois kuulemma kiellettyjen listalla mutta jostain luin että esim Arlan feta olisi ei kiellettyä ja kaikki pastöroidut siis olisi sallittuja mutta tiedä noista...mä oon syöny ennen raskautta hulluna fetaa ja nyt tuottaakin ongelmia jos sitä ei saa syödä :( Marjaana84 Haha, toit...
  8. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Tulipa tässä tänään taas mieleen nuo kielletyt ruoka-aineet..tai oon niitä jo miettiny tovin ja yrittänyt kovasti takoa päähän mitä saa ja mitä ei saa syödä. Olisinkin tiedustellut kuinka tarkkoja olette olleet kiellettyjen ruoka-aineiden suhteen, esim. fetan ja tuorejuuston? Olin tänään...
  9. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Heipparallaa kaikille! Pitkästä aikaa ajattelin kirjoittaa tänne, olen kyllä sivusta seuraillut keskusteluja :) Onnea kaikille ketkä ovat saaneet hyviä uutisia :heart: ja ISO halaus huonoja uutisia saaneille!! :hug: Kävin pari viikkoa sitten vu:ssa ja siellä pikkuisen sydän sykki ja kaikki...
  10. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *maaliskuussa*

    Millamagia Mä ostin Multivita raskaus & imetys vitamiineja, noissa ei ole ainakaan mitään kiellettyjä aineita kuten A-vitamiinia :) Neuvolantäti sanoi, että jos ruoasta saa tarpeeksi vitamiineja niin ei välttämättä tarvi lisävitamiineja mutta ei ne ainakaan huono asia ole :) Itsellä ruokavalio...
  11. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Mä en näköjään ole tuolla "laskettuaika"-listalla ensimmäisellä sivulla joten laitetaan uudestaan tietoa tänne: Kesä81 / 31v. / 1.lapsi / la 20.10 :) 6+0 :heart:
  12. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Padmerine Oon niin samaa mieltä sun kanssa tosta odottamisesta! Päivät tuntuu että menee eteenpäin superhitaasti. Odotan vaan varhaisultraa ja sen jälkeen rakenneultraa ja jos kaikki menee hyvin niin pääsisin vihdoin kertomaan jollekin tästä ihanasta uutisesta :heart: Laala Mulla kans...
  13. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Mulla neuvola 26.2 ja tänään en enää kestäny vaan varasin ajan varhaisultraan 1.3 jolloin pitäisi olla 6+5. Jäin vain miettimään, että onko tuo liian aikaista varhaisultralle? Kertokaa te ketkä olette käyneet....? :)
  14. K

    Lokakuun lapset 2013 <3 *helmikuussa*

    Heips....taidan uskaltautua ilmoittautua ryhmään vaikka olo on vielä todella epävarma ja pelokas mutta silti samalla toiveikas ja todella iloinen! :heart: Tein viikko sitten jopa kaksi testiä jotka molemmat näyttivät plussaa..nyt olen testejä tehnyt jo varmaan viis :D Olotila vaihtelee laidasta...

Yhteistyössä