Hakutulokset

  1. J

    Terveelliset elämäntavat 2014

    Moikka vaan, viikko lähtenyt ihanasti ja rauhallisesti käyntiin :) Tullut syötyä luonnonjogurttia mustikoilla, pihviä uunijuureksilla & salaatilla, kasviskeittoa ja ruisleipää! Kirjotelkaas joku päivä kaikki päivän aikana syömänne ruuat tänne, jos sais vaikka hyviä vinkkejä taas :) jos...
  2. J

    Terveelliset elämäntavat 2014

    Pitkään se flunssa kestikin, nyt alan vasta olla terve! Ei ole koskaan noin sitkeä flunssa mulla ollut.. kipeänä en pahemmin liikkunut, eikä ruokailutkaan nyt ihan menneet niinkuin piti! nestetasapainosta ja unista olen kyllä huolen pitänyt! samoin vähentänyt suolan käyttöä.. ja onhan nuo...
  3. J

    Terveelliset elämäntavat 2014

    Hyviä vinkkejä juu =) Tulin kipeäksi sunnuntai iltana, eilen ja tänään ollut aika kova kuume ja kurkkukipu, aika mennyt vain sängyn pohjalla. ruoka ei maistu ja ruokailurytmit tämän takia kärsineet, hyvä kun pystyn vettäkään juomaan tän kipeän kurkkuni kanssa! Eli ovat vähän kärsineet...
  4. J

    Terveelliset elämäntavat 2014

    Juu tiedetään, mutta niinä päivinä kun liikuntaa harrastaa niin ei se 3 litraakaan liikaa ole, elimistö hikoilee nestettä kuitenkin pois.. henkilökohtaistahan se nesteenkin tarve on. 2 litraa itse ainakin yritän juoda, jakaa sen järkevästi koko päivälle. Paljon parempi sekin kun ennen tyyliin...
  5. J

    Terveelliset elämäntavat 2014

    Hienoa! Itsekin voisin ruveta juomaan vihreää teetä ja inkivääriteetä! join tänä iltana inkivääriteetä ja huomasi heti että vaikutti aineenvaihduntaan, piti juosta vessassa suht tiuhaan :) Ensiviikolla ostan salikortin ja ajattelin aluksi käydä 2 krt viikossa, vastapainoksi lenkkeilyä...
  6. J

    Minkälainen on tyhmä ihminen?

    Mun mielestä on tyhmää ja pinnallista arvostella toisia ihmisiä tyhmäksi tai tyhmemmäksi.. jokaisella on omat heikkoutensa ja vahvuutensa, mun mielestä jokainen meistä on samanarvoinen :) Komppaan edellistä, ihmiskunta tekee suurta tuhoa maapallolla ja tässä mielessä olemme kyllä kaikki...
  7. J

    Terveelliset elämäntavat 2014

    Hei kaikille!! Ajattelin perustaa ketjun, jossa ihmisillä on tavoitteena ensivuodelle terveellisemmät elämäntavat niin liikunnan kuin ruokavalion suhteen! Täällä voisimme jakaa tavotteitamme, vinkkejä, ruokareseptejä, onnistumisia, retkahtamisia ja kaikkea mitä tähän projektiin liittyy...
  8. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Heippa, vietin eilen päivän sairaalassa ja kohtu tyhjennettiin lääkkein, olinkin jo melko varma tästä ja valmistauduin siihen.. pää pystyssä kohti uutta yritystä heti kun voi =) nyt on mun vuoroni poistua ryhmästä, toivon että te kaikki saatte syliin terveet ihanat jouluvauvat! :heart:
  9. J

    Keskenmeno alkanut ja sairaalasta käännytettiin kotiin!

    Voimia myös sinne :( :hug: Itselläni alkoi myös vuoto maanantaina nyt siis 11+4, ja tänään tullut verta runsaammin ja kipuja ollut ilmassa, ei vielä kuitenkaan ihan älyttömän kovia.. ajattelin soittaa huomenna lääkäriin että pääsisin ultraan ja sitä kautta tyhjennykseen, toivoisin saavani...
  10. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Hei taas ja voi itku (11+4).. täällä näyttää kovasti kesken menevän, vuoto runsastunut ja pieniä kipujakin ollut ilmassa. soitan huomenna lääkäriin että pääsisin ultraukseen ennen ensiviikkoa ja mahdollisimman pian luultavasti siihen tyhjennykseen :'( ahdistaa kun iloisesti vasta...
  11. J

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Heii, multa vois päivittää ton että 1. lapsi tulossa! ja että laskettu aika olisi 6.12 Kasassa nyt 11+3, ensiviikon tiistaina np-ultra.. jos sinne asti päästään : / tänään tuli mulla kans rusehtavaa vuotoa pitkin päivää, kylläkin aika niukasti mutta heti pääsi itku ja huolettaa kamalasti...
  12. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Moikka taas kaikille =) onnea uusiin yrityksiin niille joilla ei odotus jatkunut, pää pystyssä eteenpäin :hug: voisin kans harkita siihen fb-ryhmään liittymistä ekan ultran jälkeen, kun siellä tulee useimmin oltua =) täällä on ollu aika oireetonta jonkin aikaa, pieniä vatsa-kipuja silloin...
  13. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    vielä noista kissoista, jossain neuvolasta saadulla lapussa luki ettei kissoja saisi nukuttaa samassa sängyssä raskauden aikana? onkohan tossa mitään perää? meidän kissa on nimittäin tottunut aina nukkumaan viekussa tai sylissä, ja sehän olis ihan surkeana jos ei viekkuun pääsis : / oon...
  14. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    hihii, tuli just tänään kutsu ekaan ultraan joka on toukokuun lopulla =) hiusten värjäyksestä, aion kans värjäillä, mutta en usein.. meikkiä käytän usein, silloin kun vietän päivän vain kotona niin olen meikkaamatta. kosteusvoiteita kasvoihin ja vartaloon käytän, sillä ne eivät kaiken jären...
  15. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    onpas ryhmä taas kasvanut, onnea uusille!! :) tulin taas kirjottelemaan, kun koulusta pahin stressi ohi ja valmistuminen lähenee. mie ja asukki huomenna 8+0 =) ekassa neuvolassa käyty miehen kanssa ja pian tulee kutsu ensimmäiseen ultraan! mielialat vaihtelee hulluna, mielitekoja kokoajan...
  16. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    osanotot niille joilla ei odotus jatkunut ja plussaonnea seuraaviin yrityksiin! mulla paukahti perjantaina täydet viikot ja kaiken jären mukaan nyt 6+2 =) ensiviikolla ensimmäinen neuvola käynti, jännittää!! pahoinvointia on ilmassa lähes joka päivä ja olo on turvonnut.. kokoajan tekee mieli...
  17. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    voimia leonella sinulle! mulla on ollut pieniä mahakipuja, pissalla täytyy juosta tosi usein.. pientä pahoinvointiakin on ollut ilmassa, mutta ruoka maistuu vielä hyvin =) tissit vähän arat.. soittelen ensviikon alussa varmaankin neuvolaan ja varaan ekan ajan. oon ollu vähän hysteerinen...
  18. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    laskenko joten väärällä tavalla menkkojen ekasta alkamispäivästä nuo viikot, kun ajattelin että täydet viikot niin 4+0 ja siihen 1 päivä päälle niin se on 4+1? siis että kun on ollut 3+6 niin se vaihtuu seuraavana päivänä jo 4+0? niin siellä neuvolassa sit jos päästään sinne asti, ilmottelen...
  19. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    kiitoksia! jen_ni ensin tuo laskuri näytti että la olis 8.12 kun laitoin kierron pituudeksi 30 päivää, kun se vähän vaihtelee.. viimeksi menkat alkoivat 1.3. sit laitoin siihen toiseen laskuriin lasketun ajan (tuon 8.12) nii se näytti mulle että la 5.12, en tiedä kumpaa nyt pitäis kallistuu :D
  20. J

    Joulukuun tonttuset 2013 *KEVÄT*

    Oo, taidan jo liittyä mukaan.. plussasin aika vahvan viivan keskiviikkona! nyt siis (4+1) ihmettelin että miten se niin "tumma" näin alussa on? kierto on vähän vaihdellut joten la olis 8.12-14.12 mut sovitaan näin aluks se 8.12 :D ja esikoinenhan se tulisi, ensviikolla teen testin uusiks ja...

Yhteistyössä