Hakutulokset

  1. J

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Moi pitkästä aikaa :) Pahoinvointi on ollut niin kokonaisvaltaista ettei ole paljon jaksanut kirjoitella. Saikullakin olin, nyt taas töissä ja oksetelu vaan jatkuu. Tai eihän se kyllä loppunutkaan.. Np-ultrassa kaikki hyvin, kovasti stressasin ja menin 2h unilla edellisen yön mutta kaikki...
  2. J

    Tammikuun 2014 tähtöset heinäkuussa

    Pahoinvointi on edelleen aika jäätävää. Jospa se pikkuhiljaa alkaisi helpottaa kun viikkoja tulee lisää. Synnytys ei pelota, odotan sitä oikeastaan tosi paljon. Vaikka onhan se kauheaa sen hetken mutta se fiilis kun vauva syntyy on niin mahtava että sitä odotellessa. Olen suht varma että...
  3. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Pahoinvointi vie kaiken lopunkin järjen. Mä oon niin huonovointinen ja oksennan vaan etten enää jaksa kohta. Verikokeita on kontrolloitu ja ne on pielessä, ennen juhannusta oltiin kuitenkin jo parempaan menossa, tänään ois taas kontrollit. Lähinnä sitä että joudunko nesteytykseen tippaan vai...
  4. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Kirjotan nyt sit kuiteski.. :D Huvipuistoon ollaan menossa heinä-elokuun vaihteessa ja laitteesiin meno riippuu vähän mahan koosta. Esikoinen kuiteski haluaa _kaikkiin_ mihin pääsee nii menköön sit mies ja mä oon pienemmän kans. Maha ei mulla oo kasvanu yhtään. Ei oo turvoksissa eikä...
  5. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Voi vitsi, kirjotin äsken pitkän pätkän ja se vaan hävisi! En kestä! :headwall: |O Mutta siis joo, kolme päivää on ollut niin kamalan paha olo etten meinaa enää jaksaa pystyssä olla. Töissä huimaa ja oksettaa. Yölläkin herään huonoon oloon.. Pakko lähtee ruokkimaan noi isommat lapset, en...
  6. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Hiljaiseloa ollut täälläkin suunnalla. Työt vie voimat kyllä aika tehokkaasti. Jänniä aikojakin tässä elettiin kun vuotelin viime viikolla ja kävin tarkistusultrassa ja vauva ei vastannut viikkoja ollenkaan. Tällä viikolla uusintaultra ja vauva vastasikin viikkoja ja kaikki hyvin. Joten kai...
  7. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Mountain: Levolacia kävin apteekista ummetukseen, sain sitä aikamoisen määrän kiskoa ennen ku maha toimi mut lopulta tuli helpotus. Oli vaan karseen makuista ja tuntuista suussa :(
  8. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Viifu: miekin katoin sen kiinalaisen kalenterin, aikasempien kohdalla pitää ainakin paikkansa :) Lapsille ei kerrota raskaudesta ihan hetkeen, esikoinen sen kertoisi heti jokaiselle vastaantulijallekin(toivoo niin kovasti pikkuveljeä :), puhuukin siitä vähän väliä et kuinka ihanaa olisi saada...
  9. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Onnistuin varmaan mokaamaan se fb-jutun kun tuli vaan jotain et sivu vanhentunut tms. Tai sit mä oon vaan niin malttamaton et en jaksa odottaa hyväksymistä! :) Iltavuorosta selvitty, ilman oksennusta. Mies muutes sanoi ettei missään nimessä halua selvittää vauvan sukupuolta etukäteen...
  10. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    No niin, just ku mainostin niin alkoihan se. Oksettaa niin helvetisti että en tiiä miten tästä nyt selviän. Voi kaikki maailman kirosanat. Mun pitäis vaan päästä pitkälleen kylkiasentoon niin selviäisin mut menepä nyt sit...
  11. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Kolibrinkukalle laitettu postia koskien fb:tä. jos mä nyt sit kuiteski siihen liityn vaikken meinannutkaan :) Iltavuorossa olen ja odotan kauhulla koska palelu ja väsymys iskee. Yleensä se tapahtuu just näihin aikoihin, vielä ei onneks. Ja tän jälkeen 4 aamua, ei kyllä naurata sekään, en...
  12. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Tervetuloa uudet! Minustakin on parempi että lista on vain tuossa ekalla sivulla. Puhetta oli isistä neuvolassa, mun mies on ollut tasan yhdesti esikoisen aikaan kun kuunneltiin ekan kerran sydänääniä. Muuten ei oo ollu eikä kyllä mun mielestä oo ollut tarvettakaan. Ultrissa tietty on...
  13. J

    Tammikuun tähtöset kesäkuussa

    Hienoa Teto että kaikki oli kunnossa! Mä kävin tänään shoppaileen ja ostin ihan normivaatteita. Paidat toki venyy jatkossa masun päälle mut ostin yhdet normifarkutkin koska tällä hetkellä ei oo oikeen sopivia farkkuja mulla. Lapsille sit shoppailin kesävaatteita reilummin. Ruokaa ei...
  14. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Niin ja tää turvotus, pahenee päivä päivältä. Ja se että ylämaha on turvonnut PALJON enemmän kuin alamaha, näyttää kyl hassulta! Mut nyt pihalle!
  15. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Viifu: mulla oli eilen 5+2 ja digiin tuli raskaana 3+, tasan viikko aiemmin sain digiin raskaana 2-3. Tetolle tsemppiä, toivotaan että kaikki on hyvin! Ah, mikä ihana vaiva taas tuli riesaksi: ummetus! Jokaisessa raskaudessa sama juttu.. :( Sain tänään töissä pari pitkää katsetta...
  16. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Pikana täältä töistä: Digiin tuli raskaana 3+. JEE :) Nautitaan siis oireettomuudesta, ja toivotaan että kaikki on hyvin. Pari viikkoa niin sit ois ultra.
  17. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Tervetuloa uudet! Facebook-ryhmään en vielä viiti liittyä, ehkä sit ultrassa jos kaikki ok ni ehkä sit, nyt ehkä vielä turhan aikasta mun mielestä siihen. Pelottaakin kun kaikki oireet on kadonnu jonnekin. Koko viikonlopun on ollut tosi hyvä ja energinen olo, ei kipuja eikä pahoinvointia...
  18. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Niin ja niitä päivityksiä vielä vaikka laitoinkin jo aiemmin La muuttuu 18.1. ja ultrakin vielä muuttui ja on 4.6
  19. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Se oli eka oksennus aika lähellä tänä aamuna. Just olin tullu töihin ja pukukopeilla iski kamala pahaolo. Sain vielä hengiteltyy ja nieleksittyy, mut kaukana ei ollut. Ruokavaliosta niin että en muutenkaan oikeen syö niitä mitä pitää välttää, joten ongelmaa ei ole sen suhteen...
  20. J

    Tammikuun 2014 tähtöset toukokuussa!!

    Minäkin olen kunnon testihullu :) Piti vielä eilen digi tehdä ja nyt siinä oli jo raskaana 2-3. Eli etenemistä tapahtuu. Ens viikolla kun vielä raskis ostaa yhden ja sais sen raskaana 3+ ni sit lopetan tän hullutuksen :) Mut toisaalta, tää on meidän viimeinen vauva niin pitää nyt ottaa kaikki...

Yhteistyössä