Hakutulokset

  1. S

    Ainun Mam tutinpäät

    joo just sitä tarkotetaan. ! ihme tutinpää kyllä !! pitää varmaa juottaa kakkos tutista vieläkin...
  2. S

    Ainun Mam tutinpäät

    :( ärsyttävää, kun vauva ihan hiessä syö sillä kakkos tutilla, mutta kolmonen on ihan liian nopea.. en tiiä sitten miten muut vauvat osaa syödä niin kovalla virtauksella... ehkä sitten kun oppii istumaan, jos se helpottais ja sitten joisi kolmos tai jopa nelos tutilla... eei voi tietää..
  3. S

    Ainun Mam tutinpäät

    auttakaapas tietämätöntä ! ostin eilen ainun mam tutinpää 3 tiivis (4kk ikäsille), mutta maito ei tule siitä läpi?! ainakaan meidän vauva (6kk) ei saanut kuin 10 ml imettyä sitten raivostui 10 min yrittämisen jälkeen..?! en tajua tätä tutin päätä.. muutenkin meidän 6kk ikäinen poikavauva...
  4. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Täälä on kärvistelty yhdestä asti kamalista suppareista... Oon tässä Kellottanu Oikeen Sekunttikellon Kanssa Välejä Ja Ns Kierrosaikoja :D 4-5min Välein Tulee Noin 30-60 Sekunnin Mittaisia Supistuksia. En oovielä Soittanu synnärille.. Yritän Viimeseen Asti Kotona Olla. Mitähän Synnärille...
  5. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    ny on sit varmaan limatulppa irronnu täälä, aamulla nimittäin tuli niin iso läjä limaa housuihin. :D ja nyt kävelyn jälkeen kolme tuntia on tuntunut menkkamaista kipeää jomotusta, mietin pitääkö tässä lähtä apteekkiin ostaan kipulääkettä sitten pahimpiin kipuihin ko tiiän että ne kyllä sattuu...
  6. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    täälä on kyllä alkanu sellaset raskauskivut että nyt kyllä tietää olevansa raskaana :D mun vasen nivunen on aivan hirmu kipeä !! kävely on sen takia vaappumista, enkä pysty jalkaa siirtämään itse, vaan puolison pitää auttaa, tai sitten itse kädellä avittaa jalkaa oikeaan asentoon ! on kyllä jo...
  7. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    jojona eipäs tääläkään oo mitään merkkejä synnytyksestä... muutenkin huolettaa, kun pitäis perjantaihin asti odottaa että pääsee vihdoin ensimmäistä kertaa lääkärin kurkattavaksi, ja se sitten päättää että alotetaanko synnytys heti vai vasta päivien päästä !! luin jostain että 41 + 3 viikolla...
  8. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    eilen oli sitten viimenen neuvola ennen synnytystä. Mietin vaan, kun oon lukenut, että monet olisivat saaneet ajan yliaikais ultraan ja muutenkin heitä olisi enempi "vahdittu" että miten vauva voi, ja miten istukka toimii yms. Minulle määrättiin vaan että "jos vauva ei oo syntynyt niin mene...
  9. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    Jeee, yöllä Oli Ensimmäistä Kertaa kivulias, Menkkamainen Supistus, Niinkuin Kuukautiset Olisalkamassa, Kamala Kipu !! miten voi Ollanäin Innoissaan Supistuksista Ja Kivuista :D supistus Kesti Ainakin Puoli Tuntia, mutta Sen Jälkeen Ei Mitään Koko Yönä tai Nyt Aamulla :( Sdaa 40 +1
  10. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    onkos kellään ollut kipuja kylessä näin loppuraskaudesta? eilen itselle tuli sängyssä päivänokosilla hirveä kipu vasempaan kylkeen! semmoinen tosi vihlova kipu, niinkuin puukkolla ois yritetty läpi tulla. yritin sitten vasemmalta kyljeltä kääntyä toiselle kyljelle mutta ei onnistunut, kun sattu...
  11. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    heips ! onko kellään ollut huolta nukkumisasennoista? mulla nimittäin kuukausi sitten oli tosi iso huoli omasta nukkumisasennosta, kun luulin/oletin että nukun liian paljon mahan päällä kun olen kyljelläni. Asiasta mainitsin neuvolassa, niin täti sano että ei tuollaisesta kannata stressata...
  12. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    kiitos dania vastauksesta, hyvä kuulla että jollakin muullakin on tällainen raskaus. jännä miten erilaisia kaikkien raskaudet ovat, monilla näyttää olevan huolta vauvan asennosta ja kääntyilemisestä. itsellä lukee neuvolakortissa että vauva olisi jo viikolla 28 kääntynyt oikein päin ja siitä...
  13. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013~* Maaliskuussa ~ Meidän kuu!!! ~

    On ollu niin kiirettä ettei oo kerennymuuta ko käyä lukemassa teidän kuulumisia, omat kuulumiset on jäänyt nytkertomatta. Muttasitä olen miettinyt, että miten voi olla näin oireeton raskaus ja varsinkin loppuraskaus. Tuntuu etten olisi ollenkaan raskaana :( kyllä vauva mahassa on, mutta...
  14. S

    *~ Maaliskuun mussukat 2013 ~* Helmikuussa

    Heips täälä kirjoittelee uusi jäsen! Olen jo pitemmän aikaa seurannut tätä ketjua ja päätin näin viime metreillä liittyä joukkoon. :) en oo ennen tämmösissä keskusteluissa ollu, joten vaatii vähän opettelua. eli tietoa vähän: ikää on 21v, ensimmäistä odotan, laskettu aika ois 10.3. Ja...

Yhteistyössä