Hakutulokset

  1. K

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Mäkään en löydä sitä ryhmää, höh. Vaikeeta tää tekniikka välillä... :) Tervetuloa Danielle! Ikävää, että supistelut vaivaavat, mutta jos yhtään lohduttaa, niin olen kohta kaksi kuukautta elänyt päivittäisten supisteluiden kanssa, ihan siis kymmeniä päivässä, mutta mitään "tuhoa" eivät ole...
  2. K

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Ai niin ja Miisa89:lle piti vielä kommentoida, että itsellekin on käyny mammakaverin kanssa tuollain, yhtäkkiä lopetti yhteydenpidon, ei vastannu viesteihin ja just sain kuulla et asuukin nykyään toisella puolen Suomee.. Että kaikenlaisia näitä joskus kohtaa. :D
  3. K

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Voi miten jännät paikat täällä jo on toisilla! Itsellä lähtee huomenna käyntiin viimeinen kolmannes, tuntuu kesä ja synnytys silti kovin kaukaiselta... Nooh, eiköhän se loppuaika ihan nopeasti mene viimeisiä koulujuttuja vääntäessä! :) Facebook-ryhmä vois olla oikein jees, osaako joku...
  4. K

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Mites Miisä89 ultra meni? Kysyittekö sukupuolta? Eikös se tänään ollut? Miten muilla menee? Aika hiljaista tämä kirjoittelu täällä tuntuu olevan... Oman voinnin kanssa on hermoilla kestämistä. Puskee flunssaa päälle ja supistelut jatkuvat päivittäin... Viikonloppuna olisi esikoisen...
  5. K

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    No me hämäläiset kai tupataan olemaan jokseenkin hitaanpuoleisia liikkeissämme.. :D Mutta tosiaan odotus on ollut tällä kertaa melko rankkaa, esikoisen odotus oli fyysisesti niiiin paljon helpompaa, että nyt onkin saanut oireilla senkin edestä. Olen jo nyt joutunut jäämään pois töistä...
  6. K

    20-30v. odottajia Hämeenlinnassa?

    Heippa! Täälläkin yksi juuri rekisteröitynyt (ja vielä jokseenkin palstailusta pihalla oleva) hämeenlinnalaismamma. Olen aivan kohta 25-vuotias, esikoinen täyttää pian kuusi vuotta ja masuasukki menee viikoilla 23+2. Laskettu aika siis juhannuksen tienoilla. Olisi myös mukavaa löytää...

Yhteistyössä