Hakutulokset

  1. K

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Kiitos vinkeistä vauvan vatsavaivoihin. Viime yö meni suht hyvin taas. ähinää oli aamuyöstä mutta poika ei itse herännyt niihin. Ostin itselleni magnessiumia kun luin että siitä saattaisi olla apua. relatipat ostin myöskin valmiiksi jos vatsavaivat pahenevat.
  2. K

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Meillä ollut nyt parina yönä aikamoista pieruähinää. Onko kenelläkään kokemuksia esim. relatipoista? kannattaako kokeilla?
  3. K

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    äitii88 Ota maidonkerääjät käyttöön. Mulla auttoi melkein samantien. Pitää rinnanpäät kosteina ja kuitenkin ilma kiertää niissä!!! Pidän niitä päivisin ja öisin käytän liivinsuojia!
  4. K

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Meillä nukutaan päivisin 2-3 tuntia kerrallaan ja öisin, kuten viime yönä meni jopa 6 tuntia putkeen. En raaskii kyllä herätellä koska maitoa tulee paljon ja paino nousee hyvin.
  5. K

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Mulla ainakin ihan järkky ruokahalu. Yölläkin voisi syödä vaikka lämpimän aterian ;) Meillä ollut nyt parina yönä käytössä sellainen tarrakapalo ja voin suositella kaikille! Lapsi on tosi paljon rauhallisempi ja nukahtaa heti kun on saanut ruokaa. Pari yötä nukuttu koko perhe tosi hyvin ;)
  6. K

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Huhtikuu, meidän kuu!

    Meille syntyi 10.4 ihana pieni poikavauva. eli viikkoja oli 39+0 ja pojan mitat 3410 grammaa ja 48cm. Synnytys oli pitkä mutta kuitenkin mielestäni helppo. Tiistaina päästiin kotiin ja elämä on alkanut sujua hienosti. Poika on tosi rauhallinen tapaus ja huutaa vain kun tarvitsee ruokaa ;) yöt...
  7. K

    Huhtikuun hurmurit 2015 -Maaliskuu-

    Heips pitkästä aikaa! Paljon onnea Kevikselle!!! Käyn kyllä joka päivä täällä lukemassa mutta olen jotenkin niin huono kirjottamaan mitään. Jäin tammikuun puolivälistä saikulle kun töissä supisteli viimeiset 3 tuntia. Aluksi järkytyin mitenkä saan päivät kulumaan mutta olen kyllä keksinyt...
  8. K

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Marraskuu-

    Mulla on sängyssä 1 ylimääräinen tyyny jota pidän toisen polven alla ja se helpottaa selän asentoa mukavasti. Polvien välissäkin se on hyvä. Olen myös kuullut pitkulaisesta tyynystä mutta en ole vielä sellaista kaivannut. Onko muille ilmaantunut karvaongelmia? Mulla ei niinkään säärikarvat...
  9. K

    Huhtikuun hurmurit 2015 - Lokakuu-

    Me oltiin eilen ultrassa. Kaikki oli todella hienosti ja pikkunen siellä mennä viipotti lujasti. Hienosti oli tyyppi kasvanut. Pituutta 61mm. vastasi viikkoja 12+5 vaikka pitäis olla 11+5, mutta laskettua aikaa ei ainakaan vielä vaihdettu. Kazu ja tyyppi 12+0 tai 13+0
  10. K

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Mukava lukea että monella muullakin on olo jo parempi. Itselläni ollut muutaman päivän jo ihan eri fiilis. Tällä hetkellä tuntuu että aika matelee kun on vielä yli 2vk seuraavaan ultraan, mutta eiköhän se tästä. Kun on pikkuisen nähnyt jo kerran niin se hieman helpottaa vaikka tämä jännittävää...
  11. K

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Pahoittelut keskenmenon kokeneille. Täällä oltiin tänään varhaisultrassa elämämme ekaa kertaa. Voi sitä jännityksen määrää. Kaikki oli niin kuin pitää eli vastasi viikkoja ja sydän löi vimmatusti. Kyllä fiilis oli jotain mykistävää kun 4 vuoden yrityksen jälkeen tulee luomuna raskaaksi ja näkee...
  12. K

    Huhtikuun hurmurit 2015

    Kai minäkin uskaltaudun tänne pikkuhiljaa. Eli yritystä takana yli 4 vuotta ja nyt elokuussa piti olla eka ivf, mutta maailma on ihmeitä täynnä ja viikko sitten pärähti elämäni eka plussa testiin! Ei tätä oikein todeksi usko. Varhaisultraan mennään 3.9. Nyt jännittää että olisipa siellä kaikki...
  13. K

    Clomittaret 2013

    Mut saa poistaa listalta. Keväällä sitten ivf.
  14. K

    Clomittaret 2013

    Mut voi poistaa listalta. 3 inssikään ei tuonut tulosta ja nyt muutama kuukausi hermolomaa. Jospa sitten joskus keväällä kohti koeputkea! Tsemppiä kaikille!
  15. K

    Clomittaret 2013

    Mulle voi päivittää huomiselle 16/28. ja huomenna vuorossa 3 inssi.
  16. K

    Clomittaret 2013

    Minulla menossa kp 10/28. 3 inssi ensi viikolla.
  17. K

    Clomittaret 2013

    Täällä jälleen täti kurvasi kylään joten ei tulosta toisestakaan inssistä. Nyt sitten katse seuraavaan ja ehkä viimeiseen inssiin. Itse ajattelisin että keväällä sitten mentäis koeputkeen. Sais täs muutaman kuukauden lepuuttaa päänuppia ennen raskasta koitosta. Eli mulle voi huomiselle päivittää...
  18. K

    Clomittaret 2013

    Esikko83 Joo eli tiistaina sain ovisplussan ja keskiviikkona oli inssi. Ja clomifenit oli apuna, ei muuta.
  19. K

    Clomittaret 2013

    Kyllä testasin oviksen. Mutta voihan se toki irrota jo aika piankin sen ovisplussan jälkeen joten ei nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon ;)
  20. K

    Clomittaret 2013

    Meillä oli tällä viikolla toinen inssi. Pyysin jotta he katsoisivat ultralla että miltä siellä näyttää, koska menimme ilman seurantaultraa tämän kierron. Siitä näkyi että munasolu oli jo irronnut. Tiedä sitten että menikö tämä hoito ihan hukkaan...

Yhteistyössä