Hakutulokset

  1. D

    Amsterdamin kävijät

    mekin ollaan pian menossa. Aikeissa ainakin toi Anne Frankin talo ja punaisten lyhtyjen alue. Mistähän löytyis enemmän listaa/tietoa noista kirppareista?
  2. D

    risotto

    Kertokaas miten teette broileririsoton? haluaisin uusia ideoita vanhaan reseptiin...
  3. D

    Kasvisruokia

    Hei, Kertokaas hyviä kasvisruokaohjeita. Viikonloppuna tulee vieraita, jotka ovat kasvissyöjiä koko perhe. Olis kiva laittaa jotain hyvää syötävää koko porukalle!
  4. D

    Kerätäänkö ruokaohjeita kevyempään kokkailuun?

    Kuulostaa hyvältä! Näitä lisää!!!
  5. D

    melkein 3veen rikkonaiset yöt...

    Nyt kaipaisin neuvoa, miten saada joku tolkku näihin 2v9kk pojan yöheräämisiin. Saattaa joskus harvoin olla öitä, ettei herää kertaakaan, mutta yleensä huutaa/itkee äitiä monta kertaa yössä. Isä ei kelpaa. Perheeseemme syntyi vauva n. 2kk sitten, mutta heräilyt alkoivat jo ennen sitä. Päiväunet...
  6. D

    rekisterikyltti lastenvaunuihin

    eiköhän jokaisen oma asia..varmasti teilläkin jotain muita kuvottavaa
  7. D

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Huomenta pitkästä aikaa!! Tuskin kukaan minua enää muistaa, kävin muutaman kerran joskus ennen joulua jotain kirjottelemassa, mut sit on mukamas aina niin kiire ettei ehdi ite kirjotella...teidän jutut oon kyllä lähes kaikki aina lukenu. Minä yritän kovin saada opiskelua sellaseen vaiheeseen...
  8. D

    kotitöiden jakaminen

    öö ehkä kantsis laittaa tuonne mitäs nyt puolelle, tämä on tapaamis osia :whistle:
  9. D

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    hei! Melläkin oli neuvolakäynti eilen. Paino vaan nousee, nyt on jo tullu 4,5kg :whistle: , esikoista odottaessa tuli lähes 20kg ja en todellakaan haluais samaa määrää nyt... Itsekurin puute, piparit ja tortut houkuttaa! sf-mitta oli 17 Jokos teillä on jotain vauvalle hankittuna/valmiina...
  10. D

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Hei taas! Onko muilla ollu päänsärkyä? Mulla ollu koko viikonopun ihan hillitön päänsärky, panadolia menee, mut en viittis niitäkään jatkuvasti nappailla... Huomenna neuvola, pitää vissiin siellä mainita asiasta. Saattaa tulla sanomista myös painon noususta :/ , tuntuu et koko ajan on nälkä(ja...
  11. D

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Vieläkö mahtuu mukaan??? Olen seurannu teidän juttuja jo pitemmän aikaa, mut nyt vasta rohkenin itse mukaan... Toista odotan, la 11.04.07 (KYS), kotona ihana 2-vuotias poika ja 37-vuotias "britti-isi".
  12. D

    broileri-makaroonilaatiko

    eli miten siis teette kyseisen ruoan? Laitatteko tavallisen munamaidon vai jonkun muun kastikkeen???
  13. D

    Äitejä jotka syntyneet 1979?

    minä myös... mies -69 ja iki-ihana poika -04, kuopion vierestä
  14. D

    Mitähän tämä..

    Se on valkovuotoa. Ihan normaalia että vika viikoilla se muuttuu paksummaksi ja juuri lotionmaiseksi. itsellä tuli joka vessareissulla oikein kunnolla. Limatulppa oli kirkas ja ruskeahko löntti ainakin itsellä.

Yhteistyössä