Hakutulokset

  1. Pipopoppari

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Tämän aamun testi!!! :X3::love:
  2. Pipopoppari

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Voiko eri rfsu liuskojen välillä olla eroja siinä kuinka herkästi näyttää? Siis kahden samanlaisen paketin välillä? Ostin eilen siis uuden paketin noita samoja rfsun liuskoja ja tulos on mun mielestä haaleampi kuin eilen, sit mielenkiinnosta ostin myös pc:n herkän ja se näyttää tummempaa kuin rfsu..
  3. Pipopoppari

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Viiva oli jo selkeämpi tänä aamuna!! Voi eii! Toivottavasti hän on oikea ja tämä on totta!! Nyt ois siis vasta 27/~31.. Kun malttaisi uskoa ja testata uudestaan vaikka perjantaina.
  4. Pipopoppari

    Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

    Hei vaan! Uusi piinailija liittyy joukkoon. Syyskuussa hormonikierukka hävisi kuin pieru saharaan ja päätettiin yrittää kolmatta lasta. Olen tosella huono sikiämään, esikoista yritettiin 3v ja kuopusta melkein 2 ja puol vuotta. Kuva tämän aamun tikusta, ekasta tässä kierrossa. Mitä mieltä?!
  5. Pipopoppari

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Mä kävin varhaisultrassa esikon aikaan ja se oli n. 120e josta jäi n. 108e maksettavaa itselle. Olin lähdössä viikoksi Saariselälle ja oli vaan pakko saada tietää että onko toukka hengissä. Rv 8+0 oli sillon ja täydellinen 1,45cm pitkä papu näkyi vahvan sykkeen kera. :love:
  6. Pipopoppari

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Me kerrotaan vasta ns. varmoilla viikoilla, niinkuin esikostakin. Oon kyllä äidilläni töissä että jos alan kauheasti oksennella niin pakko kertoa ennen. :D Mulla on jättisolukasvain jonka takia pitäs 5v hypätä puolenvuoden välein röntgenissä ja ortopedilla tampereella mutta nepä jää nyt sit...
  7. Pipopoppari

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Onko facessa elokuun 2016 -ryhmää? Voisin liittyä! :)
  8. Pipopoppari

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Hyvää Itsenäisyyspäivää! :) Kiitos Orgona lisäyksestä! Mua kanssa väsyttää aivan hirveästi, alko väsyttämään jo vajaa viikko sitten, nyt on rinnat käyny kipeiksi ja alamasu tuntemuksia on aikalailla, varsinkin aivastaessa jne. Matkapahoinvointiakin tällä kertaa. :) Jännä muuten että oviksen...
  9. Pipopoppari

    Elokuun epelit 2016 *joulukuu*

    Moikka! Malttamaton ilmoittautuu! Tein tänään dpo 11 tosi vahvan plussan ja viikkoja ois nyt 3+4, ihme etää jaksoin odottaa näinkään pitää kun varmoja oireita ollut jo päiviä. La ois jotain 16.8 jos toukka pysyy matkassa. :D Ennestään 2v poika! :love: Pipopoppari/23/toinen lapsi/ksks
  10. Pipopoppari

    Marraskuun masuasukit 2013 *Marraskuussa* MEIDÄN KUU!!

    Moikka taas ja onnea kaikille vauvautuneille ja tsemppiä vielä omaansa odottaville. :flower: Meille syntyi 11.11 (rv 40+0) klo 12.00 pieni poika 3550g, 49cm ja pipo 35cm. Synnytys kesti 52h, mutta oli sen arvoinen :heart:
  11. Pipopoppari

    Marraskuun masuasukit kesäkuussa

    Liikkeistä viime torstaina kun makoilin sängyllä niin tunsin aivan selkeen tökkäsyn just siitä kohalta mistä dopplerilla ne sykkeet kuuluu parhaiten. Luulisin sen olleen potkasu kun ei muuta tuntunu ennen eikä jälkeen. :) Ja tuntu se sillai jännästi ihan erilaiselle ku esim suoli kupla. :p Sen...
  12. Pipopoppari

    Jyväskylän odottajat..

    20v / 1. lapsi / LA 11.11 / Jkl :)
  13. Pipopoppari

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    KyyneltenHymy mä jäin liiton rahoille syyskuussa ja eka erä tuli marraskuun alkupuolella. Ei tosin kaikilla kestä näin kauan, mutta mulla näin. :) Poppari ja pikku rakas 16+2 :heart:
  14. Pipopoppari

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Miramei aivan loistaavaa että oot selvittäny noi pehmeet juustot! Kiitos! Rakastan sulatejuustoja ja tuorejuustoja ja oonkin useesti vieny juustot takasin hyllyyn kun en oo uskaltanut liiemmin syödä, nyt uskallan, ainakin Valion tuotteita! :) Poppari ja rakas 15+2 :heart:
  15. Pipopoppari

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Nelly tulehan sit kertomaan! Toivotaan että sinunkin vaavisi olisi vain niin piilossa ja luumaljan suojassa (niinkuin varmasti onkin noilla viikoilla vielä) ja että kaikki olis hyvin! Tämä minunkin halusi vasta nyt parin päivän sisään nousta luumaljan suojasta! Joten uskon ja toivon että...
  16. Pipopoppari

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Voimia Joosukka ja Pilvilinna74! :flower: Anteeksi seuraavasta ilon purkauksesta, mutta pakko kertoa!! MÄ KUULEN NE!! Vauvan sydän äänet mun angelsoundilla!! :heart: Voi eiii!! Ja ihan varmasti se pieni potki sitä doppleria ku välillä sillai jymähti nii et meinas kuulo lähtee.. Voi äidin...
  17. Pipopoppari

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Susimieli mulla on seuraava neuvola 3.6 eli sillon on 17+0. Ja yks NL vissiin on ja se on n. rv 26..ja tarpeen mukaan voi olla kaks lisää. :)...
  18. Pipopoppari

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Heipparallaa! :flower: Anopille ja appiukolle kerrottiin eilen ja appi sanoi että jos me ei oltais kerrottu niin hän olisi kysynyt, kuulemma oli itselleen tuumannut kun oli ulkona nähnyt mun sivuprofiilin että kyllä tuo raskaana on. :D Anopin ilme oli ihana kun näki kuvat, sen leveämpää hymyä...
  19. Pipopoppari

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Minulla on rinnat kanssa alkanu asettumaan, aamuisin aristaa ja illalla kun ottaa rintaliivit pois ja välillä sillai kihelmöi ja kuumottaa. Ja on ne jo pienentyny vähän, mutta se jännä "kovuus" on tallella ja painon tunne. Muutenkin oireet alkaa vähenemään, väsymystä on vaan sillointällöin...
  20. Pipopoppari

    Marraskuun masuasukit 2013 *toukokuussa*

    Onko kellää kokemusta Bio-Oilista? Toimiiko ennalta ehkäisevästi raskausarpiin ja milloin olette alkaneet käyttää, jos olette? Kertokaa kokemuksia! Eniten kaihdan raskaudessa niitä kamalia arpia! Ostin putelin ja ainakin naamaan auttanut kun ihoa lähtee otsasta vereslihalle asti (liekkö tyttö...

Yhteistyössä