Hakutulokset

  1. M

    **17-18 viikon jännääjät**

    Kiitos kiitos Juu se kaksi vuotta on ihan yes. Kuulostaa paremmalta kuin kolme :D
  2. M

    **17-18 viikon jännääjät**

    Heippa kaikille Kovasti TAAS haluaisin tulla tänne teidän kanssanne jännäämään. Vielä kovemmin haluaisimme saada yhteisen lapsen.... Olen ollut aika kauan täältä pois. Noin kolme vuotta ilman ehkäisyä. Eli aika nöyrä olo koko hommasta. Pari nimeä oli tuttua. Missäköhän kaikki muut...
  3. M

    Tietämätön kohta 3 vuotta yrittänyt...

    Hello hello, Olen kirjoitellut tuolla vauvakuume puolella aika paljon. Jännäillyt siis tulisimmeko raskaaksi. Sain muutama kuukausi sitten tarpeekseni hedelmättömyydestäni ja luovutin. Poistin tämän palstan mielestäni ja koneestani. Ja nyt taas siis täällä........... Asiaan. Vauvaa mieheni...
  4. M

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    =) Heippa Red Dragon Yllätys yllätys tipuin "oikeaan" aikaan eli kiertopäiviä oli kasassa 28 ja seuraavana päivänä alkoi kuukautiset. Olen ollut niin harmissani etten ole enää ilmoitanut itseäni mihinkään pinoon. Tosi tosi rikki ja edelleen vaikka uusi kierto onkin jo alkanut...
  5. M

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    Kiitos Marjonetti lohduttavista sanoistasi :heart: Tuo mies käyttäytyy niin ailahtelevasti. Äksyilee, käyttäytyy todella todella välinpitämättömästi ja yht äkkiä on kuin ei olisi tapahtunut mitään. Katsoo mua kysymysmerkillä kun olen tippa linssissä. Merkillisiä yht äkkisiä työmenoja...
  6. M

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    Heippa, Päiviä tässä kierrossa siis 20. Maanantaina viikon päästä pitäisi alkaa. Kuinka jotenkin toivon, että alkaisivat vaan...... Mies ilmoitti eilen ettei aika kulu kun hän on minun ja lasteni kanssa. Lähti ulos mitään sanomatta. Eli jos raskaana olisin (tod näköisyys hyvin pieni kun...
  7. M

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    Ai niin kokonaan unohdin kolmas haaveissa.....oikeastaan 1.yhteinen haaveissa.
  8. M

    ** Piinaviikko 47 ** (nostoa)

    Huomenta kaikille, Tällä kertaa kesti kaksi viikkoa parantua kauheasta masennuksesta kun raskautumista ei tapahtunut tässäkään kierrossa. Eli saanko tulla mukaan? Tänään kp 15/ 28-30 yrityskerta oisko 14 :'( Olen käynyt pari kertaa katsomassa miten muut oirehtivat, mutta nyt siis itse...
  9. M

    Primolutit ja vuoto?

    Heippa taas, Mä en laskenut silloin primo kiertoa kovin tarkkaan kun menkat olivat niin kummalliset. Laskujeni mukaan omat seuraavat kuukautiset alkoivat viikon liian aikaisin... Hmmm. jospa laskisit sen tiistain kp ykköseksi, mut koko ajan pitäisit mielessäsi, et kestopäivissä voi olla...
  10. M

    Primolutit ja vuoto?

    Heippa, Heti kun huomasin viestisi päätin tähän on vastattava. Nimittäin itselläni oli myös primolutin aikana kysymyksiä eikä kukaan oikein halunnut ajatuksiini ottaa kantaa. Joten siis: Mulla oli samanlainen tilanne silloin. Piti muka tulla massiivinen tyhjennysvuoto primojen jälkeen ja...
  11. M

    -----Viikko 42-----

    Huomentaaaaaa! Testasin ja tuli täysin puti puhdas nega. Hiisi. Lämmöt edelleen huomattavasti koholla. Kohdusta välillä pakottaa oikein tosi lujaa, etenkin illalla. Tunnen tarkasti sen kohdan missä. Minkänlaista tuhruvuotoa yms. ei ole tullut. Nyt siis kp 34. Mikä ihme juttu tällainen nyt...
  12. M

    -----Viikko 42-----

    Heissan!!! Yhden testin olen tehnyt keskiviikon aamuna. Negaa TIETENKIN! Tänään ostin uuden ja testaan huomenna aamulla. Jos nega pitänee mennä lääkäriin pyytämään keltarauhashormoonia. Hermot menneepi!! Oireista sen verran, että harvakseltaan ilkeitä vihlaisuja alavatsassa, kyljessä itse...
  13. M

    -----Viikko 42-----

    Huomenta =) Jaaha paljon on kerääntynyt uusia tippuneita. Tosi ikävä juttu. :hug: Mulla on edelleen samoja oireita. Tänään uusi oire on kostea olo. Eli hiukan enteilee menkkoja. Öisin ei pysty nukkumaan kun vatsaa sillai ihmeellisesti kiristää ja vihloo. Joku joskus laittanut et tuntuu...
  14. M

    -----Viikko 42-----

    Heippa kaikille! Haamuja ja plussia aikast paljon..... ihanaa. Itselle kuuluu seuraavaa: Ilkeitä vihlaisuja vaikka makaisi kyljellään ihan liikkumatta. Jatkuvaa särkyä tuossa kyljessä??? Oiskohan se jotain säteilykipua. Outo oire. Jatkuvaa painon tai sellaista tunnetta kun on kuiva tampooni...
  15. M

    -----Viikko 42-----

    Huomenta! Aikast kovia kipuja ollut luullusta oviksesta asti. Ihan kuin menkka juilintaa. Ehkä välillä kovempiakin kipuja. Kohdunnipukka käyttäytyy oudosti. Se on oikein tosi tosi kova kauttaaltaan. Reunoistakin niin kova jota ei koskaan ole ollut. Siitä keskeltä huomaa, et kiinni on...
  16. M

    -----Viikko 42-----

    Huomenta kaikille! Taidan tippua parin päivän päästä. Aikamoista juilintaa melkein jo poltetta alavatsalla. Huh. Sekä nää mun finnit. Voi jestas mistä niitä oikein tulee. Mieskin huomautti et mulle oli tullut jo selkään ja KÄSIVARTEENKIN yhdet. Viime kuussa oli jättiovulaatio joten siis...
  17. M

    ***viikko 43***

    Huomentaaaaaaaaa!!!!!!! Mä olen ilmoittanut itseni tuonne viikolle 42 koska päiväni ovat luetut ;) sunnuntaina- maanantaina eikä silloin viikon 43 pinoon tullut kuin minä ja kaksi muuta. On mukavampaa jännäillä isommalla porukalla. Siis voinhan tännekin itseni ilmoittaa. Nyt 22/28-30 1...
  18. M

    -----Viikko 42-----

    Huomenta! Meidän viikko, yes :heart: Itse asiassa mulla vasta sunnuntai/maanantai, ehkä vasta ensi viikon puolella.... Paljon plussatuulia kaikille =)
  19. M

    -----Viikko 42-----

    Niin no toivottavasti ei ole ovis vasta tuloillaan sillä mies lähti juuri pitkälle työmatkalle. Hmmmm.... vaikeaa tuo raskauden alulle saanti tässä kohtaa, puhelinseksistä ei taida raskaus alkaa???? :laugh: Nyt on alkanut vatsaa juimimaan välillä aika kovaakin. Siivousinto pamahti pari...
  20. M

    -----Viikko 42-----

    Heissan kaikille, Täällä oli keskustelua kohdunnapukasta. Mulla on ollut aina oviksen aikaan melko auki, aika pehmeä, mutta aika ylhäällä. Kuitenkin niin, että on onnistunut silti helposti sen löytämään. Ovulaation jälkeen se on kiirinyt ylös niinkin ylös etten ole pystynyt sitä löytämään...

Yhteistyössä