Hakutulokset

  1. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Jospa mäkin nyt pitkästä aikaa kirjoittaisin tänne. Me saatiin uuteen asuntoon netti vasta viime viikolla, joten kaikki pitemmät kirjoittelut ovat jääneet. Tervetuloa uusille! Marsikka, meillä on laskettu aika melkein samana päivänä. Eli nähdään synnärillä sitten :D Ennuliinia...
  2. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Ultrassa käyty, ja kaikki tuntui olevan hyvin! :) Laitoinkin jo Hopeapajulle yksityisviestin Facebook-ryhmään liittymisestä. Kylläpä on mukava olo, kun viikkojen odotus ja jännitys haihtui. Nyt tosin vielä odotellaan verikokeiden tuloksia... Mut ultrannut lääkäri ja avustava hoitaja eivät...
  3. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Moi kaikille! Täällä on vietetty netin kanssa hiljaiseloa. Me muutettiin viikonloppuna, eikä meillä ole vielä nettiä uudessa asunnossa. Miehen kännykällä pääsee kuitenkin kätevästi sen verran, että ehtii kurkistaa, mitä tänne kuuluu :) Oli tosiaan jokseenkin hullu viikonloppu. Se meni...
  4. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Minä se olin, joka kyselin siitä vuodosta. Mulla kyse ei voi olla istukan liikkumisesta, sillä varhaisultrassa todettiin takainen istukka, joka sijaitsee aika korkealla jossain. Lääkäri kutsui sitä fundus-istukaksi tai joksikin sellaiseksi. Mun vuodot ovat tainneet johtua ummetuksesta, näin...
  5. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Kiitoksia tsemppauksista! :) Mulla on toistaiseksi ainakin vielä ihan raskaana oleva olo. Tänään ainakin on turvottanut ihan järjettömästi, ei tällaista voi olla, jos kohdussa ei ole elämää :x No, ensi viikon keskiviikkona on nt-ultra, joten siellä nyt sit viimeistään selviää, onko kaikki ok...
  6. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Mua nyt huolettaa vähän :( Mulla on tullut perjantaina aamulla ja tänään vähäsen vuotoa. Se on kyllä sellaista haalean vaaleanpunaista limajuttua, eli ei mitään oikeaa verta, mutta pelkään niin hirveästi keskenmenoa. Kaikki raskausoireet jatkuvat kyllä, yäks. Mun äiti on lääkäri, ja hälle mä...
  7. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Muruli, mä olen myös parhaillani flunssassa. Mä yritän pärjätä ilman lääkkeitä niin paljon kuin mahdollista. Jos olo tulee ihan kaameaksi, otan paracetamolia. Lisäksi mulla on lääkärin määräämä kortisoninenäsumute, joka on oikeastaan allergiaoireisiin mutta jota voi käyttää myös...
  8. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Ennuliini, hauskaa, että blogi kelpaa :D Mulla on sellainen uusi blogi-idea, että perustaisin tavallaan monta eri aiheista blogia samalle nettisivulle. Siis että siellä olis osiot kirjallisuudelle, mun kirjoitusharrastukselleni, perheelle, harrastuksille... Tuo liikunta on mulla tosiaan nyt...
  9. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Ihanaa, Da Capo, että tuli hyviä uutisia :) Mulla oli samanlaiset fiilikset, kun kävin varhaisraskauden ultrassa... Saas nähdä, millainen reaktio sitten on, kun parin viikon päästä on nt-ultra :D Kiva, Ennuliini, että tykkäsit blogistani. Tykkään tosi paljon kirjoittaa, ja mulla on jo uusi...
  10. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Mun täytyy tarkentaa sitä mun kovaan kuntoon pääsemistäni. Eli fyysisestihän ensimmäinen vuosi raskauden ja synnytyksen jälkeen on parasta aikaa, jos haluaa päästä hyvään kuntoon. Kehon hormonitasot ovat sekaisin, ja naisen kehossa on huomattavasti normaalia enemmän testosteronia, joka on se...
  11. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Mä liityn FB-ryhmään sitten kahden ja puolen viikon päästä, kun nt-ultra on kunnialla ohi. Jos sopii? Siihen asti aion olla anonyymi :) Toivottavasti jatkatte kirjoittelua täälläkin. Täällä raskausoireet ovat palanneet, huh. Perjantaina ykäsin eteiseen, kun en ehtinyt vessaan asti. Tänään on...
  12. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Mulla ei tällä hetkellä ole herkkupäivää. Yritän toki syödä herkkuja vain viikonloppuisin, jotta edes jokin roti pysyisi. Mutta tämä pahoinvointi on ollut niin hirveää, että mä olen katsonut, että tällä hetkellä sillä ei ole mitään väliä, miten paljon syön ja mitä. Jos tuntuu siltä, että...
  13. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Niskaturvotusultran ajankohdasta. Meillä päin se tehdään kunnallisella puolella ymmärtääkseni viikoilla 11 tai 12, mutta monet yksityiset tekevät sitä viikkojen 9 ja 13 välillä. Eli ei se loppujen lopuksi niin tarkkaa ole, mutta ehkä silloin viikoilla 11 ja 12 on kaikkein ihanteellisin...
  14. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Turun urheiluliitolla on ennen ollut äitiysjumppa mutta näköjään nyt ei enää ole. Tutolassa näkyy maanantaisin olevan kunnonhuolto -tunti, joka varmaan on hypytön ja sopii vaikka ihan loppuraskauteen asti. Ja kyllä ihan tavallisissa jumpissa voi käydä, sillä pätevä ohjaaja osaa ohjata raskaana...
  15. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Nimen valinnasta. Mulla on jo aika monta nimeä valmiiksi mietittynä. Tulispa tyttö, sillä miehen nimimaku sopii tyttöjen nimien kohdalla yhteen mun mielipiteideni kanssa, mutta pojan nimi on hankalampi. Me ollaan jo käytetty se ainoa molempien hyväksymä pojannimi esikoiselle :D Mullakin on...
  16. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Tänne ei kuulu mitään ihmeellistä, opiskelua ja arkea vaan. Olen kyllä haalinut itselleni niin paljon kursseja, että mitenköhän selviän niistä kaikista... Toive on valmistua niin vauhdilla kuin mahdollista, joten yritän saada 80-90 opintopistettä vuodessa sen normaalin 60 sijaan. Että kiirettä...
  17. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Listaan voi mun kohdalle lisätä, että olen 28-vuotias :)
  18. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Tervetuloa uudet! :) Viimeinkin kyseli tavarahankinnoista. Meillähän melkein onkin jo kaikki tavarat valmiina tuon esikoisen ajalta. Aika paljon vauvanvaatteita myin pois, kun ajattelin, ettei me koskaan kuitenkaan hankita toista lasta. Joten ihan pienimpiä vauvanvaatteita pitää hankkia...
  19. L

    Huhtikuun hurmurit 2014 ~Syyskuussa~

    Luppa, hyvä, että kaikki oli kunnossa vuodosta huolimatta. Toivottavasti raskaus jatkuu hyvin! Mulla oli viime keväänä se keskeytynyt keskenmeno. Viikolla 8+3 mulla tuli muutama teelusikallinen verta, mitä pelästyin ihan kauheasti. Läksin siitä paikasta päivystykseen, jossa ultrattiin ja...
  20. L

    Turun seudun odottajia alkuvuosi 2014

    Tervetuloa, Talvis! :) Me taas ollaan juuri ostettu asunto, ja muutto olis tämän kuun lopussa. Siellä on remontti nyt parhaillaan menossa. Olen aika innoissani! Kyseessä on neljän huoneen rivitaloasunto. Me asutaan muutama kilometri Turun keskustasta. Meidän kriteerit oli, että keskustaan saa...

Yhteistyössä