Hakutulokset

  1. A

    Jestas ku tuli niska kipeeks!

    jos sul on niska jumissa? ota iisisti tää ilta että huomenna jaksat...
  2. A

    Pienilläkin lapsilla voi olla joulustressiä...

    Näin se on! Meilläkin on ollut tuollaista aina välillä :xmas: mutta jouluna onneksi rauhoittuu.
  3. A

    mitä kotitöitä teillä tehdään...lapset...

    Meillä pian 7v poika vie roskat kun pyydetään, kattaa pöydä, täyttää tiskikoneen, auttaa ripustamaan pyykit, pitää oman huoneen kunnossa ja vie pyykit pyykkikoppaan. Meillä toimii ihan hyvin. Välillä poika unohtaa, jos vaikka kaverit on kylässä.
  4. A

    Osaako eskarilaisenne luistella?

    Meillä poika osaa luistella. Oppi noin 4 vuoriaana.
  5. A

    Onko täällä 2000 syntynneiden lasten äitejä?

    No ehtiihän sitä koulussa opetella lukemaan ja kirjoittamaan, siksihän sinne mennään :D Minä yllätyin positiivesti kun poika oppi lukemaan niin nopeasti. Hänkin on sellainen menijä ja "höselö". Samassa eskarissa on 6 poikaa ja neljä heistä osaa jo lukea eli luultavasti se kun yksi osaa niin...
  6. A

    Onko täällä 2000 syntynneiden lasten äitejä?

    Meidän esikoinen lähtee syksyllä ekalle luokalle ja täyttää huhtikuussa 7v. Miten nämä lapset näin nopeasti kasvaa? Vastahan esikoinen syntyi... :/ :) Osaako teidän lapset lukea? Meillä poika oppi syksyllä eskarissa itse lukemaan.
  7. A

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Ihan kivat. Ei minun tyyliset... Meillä on; Kalle Juhana, huhtikuussa 7v eli ensi syksynä jo koululainen Katri Aurora, syyskuussa 5v syksyllä alkaa pikkueskari Taavi August, elokuussa 2v Neljäs ei ole saanut vielä nimeä. Hänestä tulee luultavasti Sampo Valdemar tai Arttu Wilhelm (Riippuen...
  8. A

    Hautajaiset ja kastajaiset

    Meillä on tiedossa hautajaiset kahden viikon päästä. (Siskoni kuoli) Miten nopeasti kehtaa järjestää ristiäiset omalle pojalle? :ashamed:
  9. A

    Mikä näistä vaihtoehdoista?

    Kiitos! Olimme ajatelleet pojasta Sampoa ennen kun hän syntyi, mutta nyt Arttu tuntuu "paremmalta" ja pojalle sopivammalta... :) Kumpi toisista nimistä olisi parempi? Aikaa tässä on vielä miettiä, mutta olisi kiva kun saisi nimen valittua. :)
  10. A

    Mikä näistä vaihtoehdoista?

    Arttu Valdemar Arttu Wilhelm/Vilhelm Sampo Valdemar Sampo Wilhelm/Vilhelm ?? =) Sisarrukset ovat Kalle Juhana, Katri Aurora, Taavi August
  11. A

    Möhköfanttimme syntyi

    Kauan odotettu "möhköfanttimme" syntyi 1.1.2007. Kokoa potralla pojalla oli 53cm ja 3550g. Tänään päästiin kotiin, jossa odotti isä, kaksi veljeä ja sisko.
  12. A

    Kysyn mielipidettä nimistä

    Tiedän, että täällä on näitä aloituksia kyllästymiseen asti, mutta toivon että saisin kuitenkin teidän mielipiteitä. =) Neljännen la on tammikuussa ja emme tiedä lapsen sukupuolta. Tytölle olemme ajatelleet nimeä Ella Olivia Pojalle Sampo Wilhelm tai Sampo Waldemar/Valdemar. Mielipiteitä...
  13. A

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    Kivat nimet edellisellä! Kalle Juhana (-00) Katri Aurora (-02) Taavi August (-05) Masukkiasukki "Möhköfantti" 01/07
  14. A

    g: ammattisi

    Sairaanhoitaja ja traumaterapeutti, tällä hetkellä kotiäiti. Olen 30 paremmalla puolella... B) :whistle: Lapsia kolme; Kalle 6v, Katri 4v ja Taavi 1v 2kk sekä masukkiasukki Mähköfantti 1/07
  15. A

    Hartan vaiko Teutonia?

    Minä voin liputtaa noiden teutonioiden puolesta! Minä tykkään ainakin enemmän pehemeästä kopasta kun sillä on pidempi käyttö ikä.
  16. A

    Turvakaukaloista ja käyttöiästä

    Lahjoita se jollekkin tai myy pienellä sumalla, esim 10?. Kerro että kaukalolla on ikää sen ja se verran, mutta muuten hyvä ja moitteeton (?)
  17. A

    3 lasta

    Meillä 5v poika, 3v tyttö ja noin 6kk poika. Kun arjen rutiinit löytyy niin arkikin helpottuu kummasti! 3v on nyt kauhee uhka ja se heijastuu lähinnä pikku veljeen. 5v poika meillä on osa-aikasena päiväkodissa ja olen kahden pienemmän kanssa kotona.

Yhteistyössä