Hakutulokset

  1. M

    juu vai ei

    ikää 42,puolitoista vuotias poika,imetän,ei kuukautisia,kierukka poistettu kuukausi sitten,nyt odotellaan josko tärppäisi uusi raskaus,onko kokemuksia tulosta raskaaksi vaikkakin imettää?
  2. M

    vauvako vielä,haluan

    olen 42 vuotias,22v,19v,17v,12v,1,5v 5 lapsen äiti.eronnut,olen pian 4v. tytön mummu,ensi kesänä hääkellot soivat,vihdoinkin olen löytänyt todellisen rakkauden,olemme myös puhuneet yhteisestä lapsesta,kertokaapa kanssa sisaret mielipiteitänne tästä asiasta.kaunista kesän odotusta...
  3. M

    omia kokemuksia

    Onko kaikki anopit toivottaneet miniänsä tervetulleeksi perheeseen vai toivoneet aivan toista??
  4. M

    Minä aloitan

    Onko täällä palstailemassa muita isovanhempia?? Minulla ihanat tyttärentyttäret 4vuotias ja 1 vuotias, itse olen 54 vuotias. :D
  5. M

    pakko tulla hehkuttamaan!!

    saan keväällä toisen lapsenlapsen!!! itte olen 40v ja kuopukseni on 3kk :D ihan näin anonyymina, kun en saa vielä kertoa "kellekään"!! :\|
  6. M

    Bertini-vaunut

    Tietääkö kukaan, myykö Bertini-nimisiä vaunuja tai varaosia niihin enää kukaan Suomessa tai erityisesti Oulussa? Pitäisi saada yksi pieni varaosa.

Yhteistyössä