Hakutulokset

  1. S

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Raskauskiloista esikoista odottaessa tuli kiloja 27kg. Tosin osa jäädäkseen! Painoin raskauden alussa 38kg (kyllä sairastin nuorempana anoreksiaa, painon nostaminen on yllättävän vaikeaa vaikka yrität) ja lopulta painoin 65kg. Nyt painoa 50kg ja helposti lähti. Suvussa kulkee että paino ei nouse...
  2. S

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Asumisesta myö asutaan varmaan noin 100 neliöisessä omakotitalossa (vanha talo ei nyt olla ihan varmoja neliömäärästä) ja silti tuntuu että tilaa on liian vähän ja toinen lapsi tulossa :D En oikein ymmärrä missä ihmeen kartanossa sitä pitäisi muka asua että mahtuu kun muutkin kyllä mahtuu...
  3. S

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Niinu88 laitoin viestiä fb-ryhmästä! :) mutta en ajatellut täältäkään kadota ;)
  4. S

    Elovauvat 2014 <3 *joulukuussa*

    Tervetuloa taas kaikille uusille :wave: tuntuu siltä että meinaan tippua kärryiltä kun en kykene käymään kun muutaman päivän välein lukemassa kuulumisia :D Oireet on vieläkin aikamoiset. Kamalasti en liikkua pysty ilman että oksennus lentää ja taju meinaa lähteä. Ruoka ei maistu yhtään...
  5. S

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Tervetuloa taas uusille :wave: jos vaikka nyt saisi itse jotain tekstiä aikaan.. Synnytyksestä, esikoinen syntyi täällä viikoilla 41+0. Synnytyksen kesto oli 18h 30min ja normaalisti alateitse syntyi, ponnistusvaihe kesti 18min. Tikkejä tuli huimat 2 ja nekin varmuuden vuoksi laitettiin...
  6. S

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Paljon tullut uusia!! :) onnea kaikille plussista!! Pitää tulla kirjottelemaan myöhemmin pidempää tekstiä, puhelimella on niin vaikeaa.. Itse olen juuri kotiutunut sairaalasta tiputuksesta kun muutamaan päivään ole saanut mitään pysymään sisällä ja eilen lppujenlopuksi lähti taju ja...
  7. S

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Pinsuli, täällä on myös yksi kateellinen varhaisultrasta jos se siellä päin kuuluu neuvolaan! :) Täällä kun se maksaa 100e... Nannaa, varmasti kaikki on hyvin! Ole vain onnellinen, että oireet on vähäisiä. ;) Huomenna voikin olla että oireita on sitten senkin edestä! emelea, tervetuloa...
  8. S

    Toinen lapsi 2014?

    En nyt ehtinytkään tässä ketjussa kirjoittelemaan ollenkaan. :) Oman ja esikoisen sairastelukierteen jälkeen testiin pärähtikin jo plussa ja elovauvaa odotellaan ensi vuodelle! :) Tsemppiä kaikille yrittäjille! :)
  9. S

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Hmm enpä kyllä itsekään muista yhtään milloin ekassa raskaudessa sydänäänet kuului.. Itsellä se varhaisultra on joulukuun 11.päivä(kö?) ja silloin kuulemma pitäs jo sydämen lyödä. Ekaakertaaäidiksi, tervetuloa! :wave: Mie muistan kanssa kuin eilisen sen kuinka jännittävää eka raskaus oli...
  10. S

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Niinu88, minä kanssa ajattelin, että omille tulee pieni ikäero, mutta löytyy sitä pienempiäkin ;) (teidän kakkosen la on minun syntymäpäivänä, vähän jännittää saanko tästä omasta synttärilahjan) Pinsuli, miulle ainakin kävi hyvin nuo Obsidan fe++ rautatabletit. Suositellaanko siellä...
  11. S

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Mariet kannattaa kyllä kertoilla työpaikalla raskaudesta hyvissä ajoin jos kemikaalien kanssa pelaat!! Ensimmäisessä raskaudessa itse kerroin melkein heti pomolle, että osasi jättää minulta kaikki vaarallisemmat työt pois :) Pitää tulla toiseen ketjuun ilmottelemaan vaikka siellä en ehtinyt...
  12. S

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Fiinaliina, täällä ei ainakaan saa varhaisultraan aikaa muualta kuin yksityiseltä.. Itse hätäpäissäni jo varasin ajan joka on 11.12 :p Pinsuli, eiköhån tuo vuoto ole ihan normaalia! :) Ollaan koitettu olla kertomatta, mutta miun vanhemmille on kerrottu kun esikon kanssa mentiin pariks...
  13. S

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    1. päivä näyttää olevan nyt yleinen! :D Esikoisesta itsellä ei kummosia oireita ollut. Vähän saattoi väsyttää tai heikottaa silloin tällöin. Mutta NYT eu kamala... Tällä viikolla alkanut pahoinvointi on ympärivuorokautista ja oksentamassa käyn vähintään 10 kertaa päivässä. :( hieman hankalaa...
  14. S

    Vielä muita joilla LA elokuussa 2014? :)

    Täällä kanssa yksi plussannut! Laskettu aika kuukautisten mukaan myös 1.8! :) Toivottavasti kaikki nyt vaan menee niin kuin pitää! Ikää minulla 21 ja miehellä 23. Toinen lapsi meille tulossa. Tuleva isoveikka on syntynyt 1/13, eli pienellä ikäerolla lapset tulossa :)
  15. S

    Toinen lapsi 2014?

    Onnea paljon plussanneille! Tässä tapauksessa hyvä että nyt ei ehditä tutustua, ehkä sitten plusanneissa :) Tämähän on mielenkiintoista, taitaa pilöerien lopetus vähän tehdä temppuja sillä pyyhittäessä tulee hieman verta?! Onkohan ihan normaalia? :/ Meillä kanssa ensimmäinen tärppäsi...
  16. S

    Toinen lapsi 2014?

    Täällä olisi myös kova kuumeilija toisesta lapsesta! Ikää meillä on 21 ja 23 vuotta ja esikoinen syntynyt 1/13. Pienellä ikäerolla toinen siis haaveissa! Nyt olisi ensimmäinen kierto pillereiden jälkeen menossa! Eli listaan jos lisää sani_...kp 12/??...yk1.....21..1/13
  17. S

    Vauva haaveissa vuodelle 2014-2015

    Mahtuisiko mukaan kuumeilemaan? Meillä ikää 21 ja 23 vuotta ja toinen lapsi haaveilussa. pillerit jätin nyt pois ja ensimmäistä yrityskiertoa nyt menossa kp10. Ensimmäinen lapsi syntynyt 1/13 eli pieni ikäero meillä haaveissa. Eli sani_...kp10/??...yk1...2.lapsi puhelimella en millään saa...
  18. S

    Pikkukakkosesta haaveilevia parikymppisiä? :)

    Eikö ole muita? :(
  19. S

    Pikkukakkosesta haaveilevia parikymppisiä? :)

    Olisikos täällä muita kakkosesta haaveilevia parikymppisiä? Itse olen 21 vuotias 1/13 syntyneen pojan äiti jolla vauvakuume alkaa nostaa päätään. Toistaiseksi kuumeilu on vain ajatusasteella eli yritystä ei ole vielä aloitettu, mies kun toisaalta haluaisi toisen lapsen heti, mutta...
  20. S

    8kk vauvan yöunista

    Tutteja sängyssä on kolme tällä hetkellä. Välillä löytää itse tutin, yleensä ei löydä! Ei kai sitten auta kuin sitä vierottamista aloitella. Kannattaisiko tuon ikäisellä pikkuhiljaa vierottaa vai kerralla pois? Tätä olin suunitellut vasta kun ymmärtää että ei tuttia saa, muttamutta...

Yhteistyössä