Hakutulokset

  1. L

    Sopimus

    Jotenkin tuntuu, että kun lapsillenne asia valkenee -ovat varmasti todella loukkaantuneita ja itse ajattelisin (siis lapsen asemassa), että olette pettäneet ja huijanneet omia lapsianne. He saavat mielestäni parisuhteesta aika omituisen käsityksen. Lapset ymmärtävät yllättävän paljon...
  2. L

    Käytösnumero yläasteella

    8 on ihan perus kiltti... jos on 6 niin sit on huolta =)
  3. L

    Kukkeliskuu Rauman seutu!

    Yks kiireinen täällä asustellut jo useamman vuoden =)
  4. L

    Ticket to heaven plain rain set fleecellä kokemuksia kellään?????

    Meillä on ollut kahdella lapsella käytössä -olen tykännyt. Housujen polvet ei kestä konttailua, mut meillä on ollut sellaisina pukuina kun voi mennä ihmisten ilmoille -irroitettava fleese on kätevä ja housuissa hyvä olla yläosassa lämmikettä jos istuskelee kylmällä penkillä tms. Poika pitää...
  5. L

    Antakaapa hyvät naiset näkökulmia miten tässä pitäisi toimia

    Hieno seurata kuinka te tsemppasitte toisianne... Parisuhteessa tulee erkaantumisen vaihe ja sillon täytyy löytää ne kaksi polkua jotka kulkee yhdessä samaan suuntaan, mutta kuitenkin erillään. Eli tilaa toiselle tehdä myös omia juttuja ja kuitenkin pysyä yhdessä. Taaksepäin vuosi minulla oli...
  6. L

    UNQ VAATTEITA

    Mistä olette hankkineet? Millainen laatu? Pitääkö koko kuinka paikkansa? Jos voi tilata netistä -paljonko toimituskulut? Haen lähinnä 5v (110-tai isompia vaatteita) ja 54 tai isompia hattuja Tehdäänkö näin isoja?
  7. L

    wwww

    :attn:
  8. L

    wwww

    wwww
  9. L

    saa poistaa

    pois
  10. L

    Mitä haet kirpputoreilta lähiaikoina?

    Myymään menossa ja mietin et mitä kannattaa ottaa myytäväksi mukaan =) Listailkaa mitä ostoslistallane on.
  11. L

    saakohan Kylli-tädin tarinoita

    Olen itse jostain onnistunut hankkimaan osat 1 ja 2 vhs versiona. Voi olla et oli Citymarket missä oli. Mut ylen myymälä mullakin tuli mieleen. Täytyykin laittaa joku päivä pyörimään lapsille nuo videot-itselle niin rakkaita =)
  12. L

    saa poistaa

    :attn:
  13. L

    Po.p:n satama, metsä, kaupunki ym vaatteita

    Saako tälläisiä vielä jostain kaupasta? olen nähnyt vain sellaisia raidallisia ja pelkistettyjä kuoseja. Ovatko minkä vuoden mallistoa jos vanhoja?
  14. L

    Me&I viimekesän? vaatteista hiukan hintatietoja kyselen? :)

    Ruotsista ne lähettävät kaikki, nekin mitä nyt tilaa. Hinnoista en tiedä
  15. L

    pikkusen pisti omassatunnossa..

    Lohduttavaa kuulla et muillakin menee hermo...
  16. L

    me and i -lastenvaatteiden tilauksesta

    Tilasitteko salainen vaattetta? Mitä tuli?
  17. L

    kuparikierukkaiset??? hjälppa ??

    2 vuotta ilman kuukautisia... aluksi voi kai olla sekaisin
  18. L

    REIMA JA TEHTAANMYYMÄLÄ

    sattumalta voi olla hyviä tarjouksia. Kävin joskus kauan sitten varaston tyhjennysmyynnissä, oli rekkikaupalla tavaraa. Vuosi sitten oli touhu muuttunut -vain muutama rekki ja ihan sattumaa osuiko omille lapsille sopivaa. Muuna aikana normaalihintaisia, toki mallikappaleita edullisesti ja...

Yhteistyössä