Hakutulokset

  1. P

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    Heippa :wave: Kattelin tätä ketjua ja tajusin että itekki voi laittaa "jo" tänne puolelle.. kyllä aikaa tuntuu menevän joutuin |O Tässä kuvassa 22+1 ja otettu tänään, poikaa odotellaan :heart:
  2. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Onnea miss_piggylle pojasta!! :)
  3. P

    Masukuvia alkupuoliskolta eli raskausviikkoon 20+ asti

    JeiJ! Nyt määki uskallan tänne ku on jonkun verran tuttuja toisilta palstoilta =) Ylempi kuva siis 16+3 ja aamulla otettu ja alempi kuva 16+5 ja ihan just otin että sai kuvan vaatteetki päällä :D muoks. olin oottanu jotenki hillitöntä mahaa jo ku kakkosesta oli jo megamaha näillä...
  4. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    Heippa! Miirabell Onnea tytöstä =) Miten MiNalo? Joko oot ultraan päässy? Kaarina on kyllä tosi ihana, ja tykkään kovasti myös siitä vastaanotto tilasta.. kävin ensimmäisen kanssa siellä synnytysvalmennuksen niin siellä oli kynttilät ja kaikki laitettu :heart: ).( Meillä oli tänään...
  5. P

    Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2013-2014

    MiNalo: jos muistan oikeen niin olitko oulusta tai läheltä? Oulussa on se merioulun neuvola, ultra maksaa 58€ muistaakseni ja varmasti pääset samalle päivää kun kerrot tilanteen, ellei ole pitämässä vastaanottoa torniossa, mutta sitä paikkaa kyllä suosittelen :)
  6. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Heippa naiset!! :) Älyttömästi onnea uusista plussista <3 toivotaan kovasti tarrasukkia jokaiselle.. Pahoittelut tänne joutuneille ja niille jotka jatkaa yritystä ens vuoden puolella, toivon että vuosi ois taikaa täynnä ja kaikilla loppuvuodesta nyytti sylissä! :) Oon käyny lukemassa...
  7. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    ^ eikö huomenna vois jo testata? ;) toki riippuu ihmisestä mutta mulla haamuili pregcheck jo dpo9 :)
  8. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Tähtisilmä: mulle kävi just nuin, davidin testi puhas nega ja digi raskaana 1-2 eli ihan susia nuo davidid
  9. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    ^Mun mielestä nuo davidin molemmat, raskaus ja ovistestit on kyllä tosi surkeita.. Toki varmasti löytyy muitaki mielipiteitä mutta ovista ei ainakaan löytäny. Muoks. Nii ja r-testi ei näyttäny raskautta, vaikka digi ilmotti 1-2 viikkoa :D
  10. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Emotar Jos sulla raskaustesti näyttää edelleen plussaa, edes hailakkaa niin sillon ovistestit voi näyttää kanssa plussaa, eli johtuisko siitä =)
  11. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    ^Kyllä tuo on jo plussa, onnea ja tarrasukkia =)
  12. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Jee MiNalo!! :heart: Tuo on jo kunnon plussa, Onnea :heart: :hug:
  13. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Aada78 Mulla on kans vaihdellu viivojen vahvuudet, riippuu niin paljo siitä tuotoksesta :D Mutta hyvältä viiva näyttää kyllä nuissa kuvissa! ...Näin tännään tuolta navan alta jotaki äärettömän kaunista :heart: Meijän pienen pienen vauvan sydän sykki vimmatusti =) ja vastasi viikkoja...
  14. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    MiNalon uutisia täällä kans ootellaan :D
  15. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    ^Mulle on tullu ihan yllätyksenä että kemiallisessa vois näyttää nuin vahvaa viivaa :O Joten elättelen kyllä kovasti toiveita että nyt ois jo teijän vuoro, sormet ja varpaat pystyyn :p :heart:
  16. P

    Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja osa 2

    Piti heti tulla tarkistaan ootko MiNalo testannu :D minun mielestä tuo näyttää hyvälle, ku dpo:t on niin vähän ja kyllä minä ainaki tuon jo plussaksi luokittelisin :heart: ja onko sulla ollu nuin vahvoja viivoja nyt viime kierrossa? Muistelen että nyt ois kyllä vahvemmat niin toivotaan että...
  17. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    ^ tuo on samanlainen haamu minkä minäkin eka sain, toivotaan että on nyt kunnon tarrasukat :)
  18. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    MiNalolle täältä kans peukutukset, nään kans testeissä haamua =) mullakaan ei oo o-testit näyttäny vahvaa viivaa vastaku 5+ viikolla että sitä ei kannata tuijottaa :) Onnea myös kaikille muille plussanneille, ja kovasti toivon että kaikki sais parhaimman lahjan jouluna eli ne kaks maagista...
  19. P

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    ^mulla on clomikokemusta =) kahdessa kierrossa oli kp3-7 ja eka 1tabl per päivä ja se ei tuottanu vastetta, seuraavaan nostettiin annostus 2 per päivä ja kasvo folleja.. Ja siitä kierrosta tärppäs, ja toivotaan että sisällä pysyis. Niitten ei pitäs vaikuttaa o-testeihin, mulla on pco ja o-testit...

Yhteistyössä