Hakutulokset

  1. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    No moikka :) ja tervetuloa! Laitan yv
  2. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    No tervetuloa joukkoon hämärään. Ihanaa, ONNEA :) ..en hiisku kellekään.. ;) Mites sut löytäis fb? (laitatko vaikka yksityisviestillä?) mistä muutit tänne päin?
  3. nauskuu

    Lapsen sukunimestä...

    Meillä poika sai mun sukunimen, koska meidän suvussa ei ole 'suvun jatkajia' eli en siis halunnut että meidän sukunimi (joka muutenkin on melko harvinainen) häviää.. Mieheni sukunimi oli myös aika harvinainen mutta heillä jatkajia löytyy eikä asia hänelle ollut niin tärkeä kuin minulle :)
  4. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Lähetin sulle yksärin :)
  5. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Sain :) vastaan huomenna
  6. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    K:lle julbot, mulle äitienpäivälahjaksi uudet rintsikat ja airinkolasit :) löysitkö itse mitään? Täällä on ollu hienot ilmat, paitsi tänään ja eilen ollut vähä pilvistä mutta sellainen kuuma ja kostea ilma niinku ukkosella.. Missä päin laitilaa asutte? Me asutaan olikos se joku tiililä tms...
  7. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Okei :) hyvin on mennyt! No mitäs, vietetään aikaa mun perheen kanssa, nään kavereita ja sellasta :) joskus saattaa baariinkin päästä pyörähtää kun joku haluaa K:n hoitoon.. Nyt kattellaan lätkää ja huomenna suunnitelmissa mennä jumboon (iso kauppakeskus) vähän shoppailemaan ja pyörimään :)...
  8. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Ei, jotain uusia tuulia keksittävä sitten.. :) oon äippäloman jälkeen työtön työnhakija.. Missäs oot töissä? Laitilassa vai ?
  9. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Hyvin meni matka, mökiltä ei ole kuin reilu 100km tänne, nukkui koko matkan.. ja yleensä kun tullaan Laitilasta tänne sen 250km ni ajoitan sen niin et nukkuu päikkärit siinä.. On hyvin ainakin vielä toistaiseksi viihtynyt, ja varmaan tottunutkin pitkiin automatkoihin.. Tosin sillon ihan...
  10. nauskuu

    Tuoreita äitejä Turun alueelta?

    Kaikki otettiin :)
  11. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Meillä päivät menee niin et aamupv nukutaan pvunet, sit yleensä ilmasta riippuen lähetään ulos ja iltapvällä taas pvunet ja yöt on 4kk saakka nukkunut läpeensä :) vauvauintiin oisin halunnut mut silloin ku rupesin etsimään missä olisi ni ukiin olis pitänyt ilmoittautua jo syksyllä (Kasper syntyi...
  12. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Ootko muuten fbssä? Tällä puhelimella olis helpompi jutella siellä :)
  13. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    No moikka! Joo, nyt ollaan vihdoin saatu käytyy pari kertaa siel vauvakahvilassa :) Mistäs sä oot muuttanut? Mä oon viihtynyt ihan hyvin, vielä kun on lomaa ni ollaan aika paljon käyty Tuusulassa (entisillä kotikulmilla) moikkaa kavereita ja porukoita.. Nytkin oltiin viikonloppu mökillä ja...
  14. nauskuu

    Tuoreita äitejä Turun alueelta?

    Kukkuu! :) Muistin pitkästä aikaa tulla lueskelee mut eihän täällä mitään oo tapahtunut.. :D TuuliQ kävitkö?
  15. nauskuu

    Laitila, Rauma, Uusikaupunki + lähialueiden äidit Hii'ohoi !

    Täällä huhuilee muita äitejä vuosi sitten Laitilaan muuttanut 23v miltei puolivuotiaan pojanpalleroisen äiti ! Täällä en ole vieläkään tutustunut kehenkään.. Oishan tuo vauvakahvila Laitilan Mll mutta ei oo tullut vielä käytyä :D ..aina se vaan jää ensi viikkoon :D
  16. nauskuu

    yksinäinen yh-isä kaipailee uusia tuttavuuksia.

    Yksinhuoltajat Laita tuonne myös viestiä..
  17. nauskuu

    Tuoreita äitejä Turun alueelta?

    Ohops, mä oon vähän tipahtanut tästä ketjusta :D Sain tossa viime vkloppuna 5pv kestävän vatsataudin ja nyt vasta alkaa olla elävien kirjoissa.. Onneks ei saanut poika tautia ! Ja juuri kun päivittelin ettei oo vieläkään poika kääntynyt, niin mun sairaspäivien iloks hän päätti rupee kääntyilee...
  18. nauskuu

    Tuoreita äitejä Turun alueelta?

    Tervetuloa joukkoon ;) Mites teillä on mennyt ?
  19. nauskuu

    Voihan p......reikä!!!

    Ah, mikä ihana edesvastuuttomuus <3 potkase h*levettiin tollaset luuserit, kyllä sitä jonain päivänä ketuttaa kun ei ollutkaan mukana lapsen elämässä.. Ei vaan, ehkä häntä vaan pelottaa kaikki tuleva, tosin mun mielestä aika myöhäinen vaihe 3kk lapsen syntymän jälkeen rupee miettimään noinkin...
  20. nauskuu

    Tuoreita äitejä Turun alueelta?

    Meil jätkä oli ekat pvät keskolassa antibioottitipassa varmuuden vuoksi kun epäiltiin että ois vietän lv keuhkoihin.. Siellä oppi pullolla ja sit kun ruvettiin sitä ihmetystä harjoittelee ja kun ei ollu maito viel laskeutunut kunnolla ja rintakumin kanssa joutui pelleilee matalien nänninpäiden...

Yhteistyössä