Hakutulokset

  1. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Täydellinen poikamme syntyi 29.12 rv 41+5 käynnistelyn jälkeen. Kokoa pojalla 3238 g ja 50,5 cm :) Onnittelut muillekkin vauvan saaneille! Tafgu
  2. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea onnea kovasti taas kaikille vauvan saaneille! :) Ja kiva lukea synnytyskertomuksia! Täällä vieläkin yhtenä palana. Tänään sanoin miehellekki että jotenki jo naurettavaa ravata tuola kaupois ja tehdä siivouksia sun muuta vielä kun vauvan ois jo pitänyt syntyä :D Toki tiedän et useimmat...
  3. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea lämpimästi taas kaikille vauvautuneille! :) Täällä käytiin jo viime yö koittamas sairaalassa, mut EI, hitsi soikoon, ei edennyt, kolme senttiä auki tällä hetkellä.. aargghh!!! Niin raivostuttavaa!! Anteeks tää valitus. Sit ärsyttää ihan suunnattomasti ku joka puolelta satelee kysymyksiä...
  4. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 joulukuussa ~*~ Vihdoinkin meidän kuukausi!

    Onnea onnea kaikille vauvan jo saaneille! :flower: Täällä kans kärsimättömänä odotellaan.. Tänään neuvolassa kätilö teki sisätutkimuksen, ja kanavaa ois noin puolet enää jäljellä ja 1 cm auki, limatulppaa sai myöskin tulemaan. Positiivista kuulemma myös se et vauvan pää painaa tosi tiukasti...
  5. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    marr, onnea onnea kovasti! :flower: neuvolassa käyty just. Nyt oli sf-mitta 32 cm. Painoa tullu 1131 g viikkoa kohden, HUPS!! Vaikka en myönnä että yli äyräiden olisin syönytkään, sitä nyt vaan oli tullu noin. Ihana kun sitä ei kuitenkaan moitittu, opiskelijakin sano vaan että ehkä se on sitä...
  6. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    En näköjään ollu ite laittanu sitä omaa painoarviota, kysyny vaan muiden :D eli ultran mukaan ois nyt 2,5 kg, lääkäri hiukan mietti voiko olla noin pieni ja ite arvioi käsin koittamalla 2,8 kg. Katotaan nyt, mikä pitää paikkansa vai pitääkö ollenkaan ;) Sf-mitta mulla oli 34+6 30,5 cm...
  7. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 marraskuussa ~*~

    Heippa piiiitkästä aikaa!! en oo aikoihin kirjoitellu, enkä edes lueskellu muiden juttuja.. en tiä miks, koneella ei vaan oikein oo jaksanut istuskella. Ensinnäkin Maikkis, suuren suuret onnittelut! :) Nytkään en lueskellut sen kummemmin noita juttuja, joten en tiedä mistä tällä hetkellä...
  8. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 syyskuussa ~*~

    Heippa vaan, taas pitkästä aikaa. Kumma kun ei tuu kirjoteltua useammin, vaikka juttuja lueskelenkin.. Tänne ei mitään erikoisempaa. Oon nyt ollu saikulla n. viis viikkoa supistusten takia. Ens viikolla lääkärille joka arvioi työkyvyn, mut viimeks ei ollut tapahtunu mitään, hyvin oli paikat...
  9. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Tuli vielä mieleen kun karkista ym. puhuttiin tuolla aiemmin. On täälläkin maistunut, täs viime aikoina ihan kyllä hyvinkin. Painon tarkkaa nousua en nyt tiiä ja seuraava neuvola vasta 6.9. Mut uskon et paino lähtee sitten tavalla tai toisella pois, enemmänkin mua huolestuttaa miten vaikuttaa...
  10. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Heippa kaikille. Onpas tullut juttua :) Hyvä idea toi facebook-ryhmä, itse vielä vakavasti harkitsen siihen liittymistä ;) Mulla on kans ollu noita supistuksia . Ne on ollut jonkin verran kivuliaita ja sit oon muutamana yönä herännyt täydestä unesta siihen ku supistaa. Oonkin nyt tällä...
  11. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Syyselo, minkäs takia olitkaan saikulla? itellä ollut nyt viikon sloma supistusten takia, ja tänään pitäis kans käydä koittamas töitä. Työ vaan on melko rankkaa, et saa nähdä kuin käy.. judidi, voi että sä oot vielä juossutkin! ite mietin sitä kans tossa joku kerta lenkkeillessäni, mut en sit...
  12. T

    ~*~Joulukuun tonttuset 2013 elokuussa! ~*~

    Heippa. Kaikille onnea hyvistä ultrakuulumisista :) Oma on jo vajaa viikon päästä jee! :) Eilen tuli puoliväli täyteen, nyt enää toinen samanlainen ;) Täälä kans alkanu supistelut. Lauantaina oli ihan todella kipee koko alamaha ja alaselkä, hiukan kyllä säikähdin. Sairaslomaa sain viikon...
  13. T

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Hellou. Neuvolassa käyty, kaikki ok. Yllätyksekseni paino oli noussut vain vähän :) Jeejee, se kun aina vähän ressaa vaikka normipainoinen olenkin. Vauvan syke oli 130. Torstaina töihin, tähän niin kivasti jo tottui taas olemaan lasten kans kotosalla :) Vauva liikkuu kivasti, useamman...
  14. T

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Heippa. Nyt vasta ekaa kertaa tunsin kans kädelle asti yhen potkun :) Maha on jo niin iso ettei todellakaan jää keneltäkään huomaamatta! Yhtään ei enää muista miten iso se on missäkin vaihees, noh mutta kivahan se on että kasvaa niin et sen jo huomaa :) Tänään tuli vaunut! Ostin käytettynä...
  15. T

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 heinäkuussa! ~*~

    Heippa, mun RU 7.8. on näköjään jäänyt listalta pois.. Liikkeitä täälläkin tuntuu, on tuntunut jo monta viikkoa, mut tosi hentosia, pieniä, ei mitään kunnon potkuja! Eikä tosiaankaan tunnu kädelle mahan läpi. Yleensä kerran, pari päiväs tuntuu. Johtuu varmaan siitä noin heikot liikkeet...
  16. T

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Di-mang, mulla kans ollut tuota jäätävää pahoinvointia ja yökkimistä viikosta 6 lähtien. Nyt viikolla 14 alkaa oikeasti olo helpottaa! Tiedän sun tunteen mitä toi on, ihan hirveetä, mutta jospa sullakin alkais pian helpottaa! Paino nousuut ekan ja tokan neuvolan välillä 700 g. Pelkäsin et...
  17. T

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Ultra takana ja kaikki oikein hyvin :heart: pieni vastas viikkoja, tai no kaks päivää meni edellä eli itekseni nyt ainaki lasken sen mukaan. Niskaturvotusta ei meinannu saada mitattua kun vauveli ei suostunu millään olemaan niin päin :) Sai sen kuitenki loppuviimeks ja oli ihan ok verikokeiden...
  18. T

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Vakuutus mekin aiotaan ottaa jo ennen vauvan syntymää, niin on otettu kahdella edelliselläkin. Myöskin äitiyspakkaus on niin että en ees kuvitellu etten ottais sitä :) Masu kyllä kasvaa ja sen huomaa jo ihan selkeesti! Alavatsakipuja ollu nyt enemmän ja niitä ns. repäisykipuja esim. seisomaan...
  19. T

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Heippa. Täälä edelleen niin kova pahoinvointi varsinkin iltasin jolloin koneella olis mahdollista olla, niin eipä oo juuri tullu kirjoteltua. Huhhuh koskahan tää loppuu :/ jos viimeistään synnytyssaliin :D ei kovin lohduttavaa :D Tosta FB:stä, että kesäaikaan, kahden lapsen kans...
  20. T

    ~*~ Joulukuun tonttuset 2013 touko- ja kesäkuussa! ~*~

    Mulle sais päivittää NP-ultra 10.6. ja NL 20.6. Tänne samaa kuuluu mitä ennenki, pahoinvointia :( Nyt ollaan jo kerrottu muutamalle lähisukulaiselle, kun sen ultran jälkeen oli niin helpottunu olo :) Maha täälä kans pömppää, mut legginsseillä toistaseks mennään. Tilailinki jotain...

Yhteistyössä