Hakutulokset

  1. T

    Kierukan poisto, kun lankoja ei näy! (oma kokemukseni)

    Mulla oli ensimmäisen kierukan langat leikattu liian lyhyiksi ja langat oli viä kääntyny auki, kun sitä alettiin poistamaan ei meinattu millään saada pois kun mulla on jossain takakenossa kohtu. Lopulta poisto tehtiin nukutuksessa. Pitkän harkinnan jälkeen olisi tarkoitus laittaa pojan syntymän...
  2. T

    Syyskuun suloisuudet 2013

    Meidän vauva on kaks puol kuukautta meillä on mennyt ihan nukkuu yöt lähes tulkoon. Lisämaidolla ollaan oltu suunnilleen kuukauden verran ja kohta saan varmaan lopettaa imetyksen kokonaan kun maitoa ei pahemmin enää tuu ja se vähän mitä tulee se harvemmin edes riittää. Musta tuntuu että...
  3. T

    Syyskuun suloisuudet 2013

    meillä on mennyt ihan hyvin poika on nyt tasan viis viikkoa. Yöt on nukkunu alkuun et heräsi kerran syömään ja kolmena yönä on nukkunu heräämättä kertaakaan ja eilen oli pakko antaa lisämaitoo kun ei tahtonu millään nukahtaa yöunille. Meillä mies on heränny ku vauva herää yöllä mut on samantien...
  4. T

    Hei te joiden lapsen/lasten nimi sanotaan eri tavalla kuin se kirjoitetaan!

    Lapsillani on ihan tavalliset etunimet ja tulevallekkin on tulossa ihan tavallinen etunimi. Itsellani on taasen nimi joka kirjotetaan yhdellä iillä mutta sanotaan kahdella ja mua ärsyttää suunnattomasti jos joku sanoo sen yhdellä ;) Sukunimenikään ei ole niitä helpoimpia, aikanaan olen joutunu...
  5. T

    Äidiksikö vielä?

    Täälläkin on yksi 37v. äiti jolla on edellisestä liitosta pian 16v ja 10v lapset. Vannoin kanssa aikanaan ettei enää lapsia mut kuinkas sit kävikään kun tapasin nykyisen mieheni :D hänellä ei ole ennestään omia ja päätin tehdä hänen kanssaan vielä yhden. Mä otin viime syyskuussa hormonikierukan...
  6. T

    Toinen lapsi syntyi heinäkuussa, miksi kelan sivuilla näkyy että tämän kuun lopussa tulee vain..

    mulle maksettiin jo kesäkuussa vaikka vauva ei oo syntynytkään LA on vasta syyskuussa. Meinasivat et maksan sen takasin mut en suostunu siihen kun on mun säästötili mihin menevät ja lupasivat korjata itse virheensä ja eivät maksa mulle ekaa tai toista lapsilisää ollenkaan ;) Saa nähä miten...
  7. T

    Uusperheiden äidit, missä ootte?

    Mä olen kans uusperheen äiti 37vja mies samanikäinen, mulla on edellisestä liitosta kaks lasta 9v poika ja 15v tyttö, miehellä ei ole ennestään lasta. Odotan meille yhteistä lasta la on syyskussa. Lapset asuvat isällään muttä ovat meillä jokatoinen vkl tai sopimuksen mukaan, ollaan pystytty...
  8. T

    Salosta tai seudulta??

    Moikka,olen 37v. äiti, mulla on edellisestä liitosta kaksi lasta 15v ja 9v lapset ja nykyisen miehen kanssa odotan hänelle esikoista La on 11.9. Mä oon paljonkin aikanaan pyörinyt salossa salomammoissa yms. vajaa kymmenen vuotta sitten mut sit se jäi kun lähdin takaisin työelämään pojan...

Yhteistyössä