Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun mussukat <3

    Laitoin Röllineito sulle viestiä. Mulla on 2/14 syntynyt tyttö. Toista mietittiin, mut ei ehkä näin nopeesti. :)
  2. M

    Marraskuun mussukat <3

    Heip! Täälläkin tänään plussattu, hieman "yllättäin". ???? La olis 8. tai 9.11. Onnea muillekin plussista!
  3. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    twinflower jännä kuulla että noinkin paljon voi heitellä kokoveikkaukset. Tuosta mahan kompaktiudetsa tuli mieleen, et mulle huomautellaan mahattomuudesta ja kauhistellaan miten voi jo helmikuussa olla syntymässä muka. :P Jännityksellä ootellaan täällä milloin teidän pikkanen syntyy =)...
  4. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Terveppähei, pitkästä aikaa. oon ihan saamattoman laiska ollu kirjailemaan tänne. Kirjaan nyt tähän eka omat kuulumiset, pistän toisen viestin perään kun lukasen nuo teidän tarinat läpi. =) Tässähän oon siis ehtiny käydä sokerirasituksessa ja sydänseurannassa sitten viimekirjoitteleman. Noh...
  5. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    No heipä hei! miss_piggy, jos sullakaan tuo maha ei ihan heti pullahtanut, niin paljonko sulla oli se fs-mitta? Mulla on siis minimaha, helposti pystyisi piilottaa vielä. ja mitta oli alakäyrillä 17 cm (viikot oli 22+4). Mihinhän suolenmutkaan se pikkinen oikein on kaivautuneena. Onko sulla...
  6. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Syksylle tuhannesti onnea!!! Mayinka, voi itku selkäongelmien kanssa. Onko se issias-tyyppistä kipua, vai muunlaista? Mä oon oikein ihmetelly miten vaivattomasti ainakin tää alku on mennyt. Ei mies tuntenu sillon, näki vaan. On se nyt myöhemmin myös tuntenu, mutta yleensä pikkinen rauhottuu...
  7. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Mäkin nyt nopeasti vaan omat navat. Toissapäivänä näin potkut ekaa kertaa mahan päällä <3 miespoikakin näki. Oli hirmu onnessaan! Viikon päästä on rakenneultra, tuun viimeistään sillon horisemaan lisää tänne. Mukavaa viikonloppua jo etukäteen! mutantti ja koppis 19+5
  8. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Hei pitkästä aikaa! Ei oo oikein ollu aikaa kirjotella, kun työkiireitä ja komareissujakin ollu tässä välissä. Oon käyny kuitenkin lukemassa kuulumisianne. Sori jos jotain menee nyt multa ohi... Onnea Ladylletyttölupauksesta =) Itsekin jo jännään parin viikon päässä olevaa ultraa. =)...
  9. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Syksy, mukava juttu varmaan tuo doula olisi, kun ei ole kokemusta synnytyksistä itsellä. =) Vaikee kuvitella miten itse suhtautuu ihmisiin ja asioihin silloin. Yleensä oon sellanen että en halua liikaa ihmisiä ympärilleni, mielummin tekisin kaiken ite. Mutta tiedä sitten mikä on mielipide kun...
  10. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    :hug: Iitukka. Voin vaan kuvitella miltä tuntuu! Mäkin muutin miehen perässä satojen kilometrien päähän kavereista reilu vuosi sitten. Meillä menee kyllä hyvin, mutta monesti kaipaa kavereita ja tuntee itsensä yksinäiseksi. Oon miettiny miten yksin sitä oliskin jos ei olis ees tuota miespoikaa...
  11. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Jei, paljon onnea Hildur!!! Joiku, peukut pystyssä et se tuhru pysyisi huspoissa!
  12. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    nt-utrassa käyty ja kaikki oli hyvin. Hirveen kova oli viuhtomaan ja sätkimään, ihan utraajaa nauratti. Täällä kun oli keskusteltu istukan paikasta, niin mulle kyllä sano ultraaja että istukka näyttäs olevan etuseinässä. mutantti ja koppis 12+5
  13. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Hildur, ristissä on kaikki mahdollinen ristittävä haamun vahvistumiseksi!!! =)
  14. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Bling, kyllä vain on vessaan saanut herätä jo suunnilleen 8. viikosta alkaen. Nyt on parina yönä selvinny jopa aamu viitteen vessatta. =) Mukavaa että siskoltasi voit kysellä vauva-asioita =) Mun sisko asuu ulkomailla, vaikka hällä lapsia onkin, ei tuu välimatkan vuoksi kovinkaan paljoa...
  15. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    hei taas "pitkästä" aikaa. Töihin piti palata niin ei ole ehtinyt täälläkään notkumaan samaan tahtiin kuin lomalla. Regalo, paljon onnea A:n ja B:n johdosta! =) Mayinka ja Milk@, mulla aluksi (noin viikolle 7 asti) oli kanssa alavatsavihlontaa. Ja nyt se on taas alkanu vaivata silloin...
  16. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Dazzler ja Lise, paljon tsemppiä teille!
  17. M

    Helmikuun Helmet 2014 *Elokuussa*

    mulla onkin olla näköjään väärä la, kun varmistui neuvolassa että menkkojen mukaan mennään. Eli voisko mulle päivittää la 21.2. kiitos! =)
  18. M

    ** Noin kolmekymppiset ekakertalaiset vol.12 **

    Vilja-Maaria, niinpäs mennään samapäivillä =) No lähinnä käyn nyt salilla, pumpissa, spinningissä tai coressa vaihdellen. sit välillä juoksentelen ja melon. Core kyllä sit jossain vaiheessa tippuu pois listoilta. Ennen plussaa roller derbyilin, mut sitä ei nyt uskalla. Mayinka, vähän oli...
  19. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Mahtihuipusti onnea Dazzler!!! Olipas iloylläriuutisia tähän aamuun täällä!!! :D
  20. M

    *** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

    Ihanaa Lise!!! Toivotaan vahvistumista kovasti! =)

Yhteistyössä